Právě jsem přijel z dovolené ve Slovinsku. Mašíroval jsem si to před 4-mi dny z dálnice na Bled, v zatáčce na výjezdu rána, kovovej zvuk a defekt zadního kola. Zastavil jsem, okouknul a říkám si - buď dám rezervu, nebo zavolám asistenci. Protože mám Allianz i s připlaceným Assistance Plus (vřele doporučuju, několikerá špičková zkušenost), řekl jsem si, že zavolám. I zavolal jsem. Operátor hned řekl, že Allianz má ve Slovinsku pobočku (
pobočku, ne smluvního partnera jako ostaní naše pojišťovny - i proto mám Allianz) a že mám chvíli počkat. Během 10-ti minut mi volal slovinský dispečink, řekl jsem polohu, za dalších 5 minut volal technik (všichni plynule anglicky), řekl, že tam bude
za 30 minut s omluvou, že musí ještě dodělat jednu událost (!). Přijel žlutej Seat Inca, vyměnil kolo, jel jsem za ním do jeho servisu, tam
mi ZDARMA dal jetou Bridgestone mého rozměru (asi 3mm), protože moje pneu byla rozrdásaná. Ještě jsem mrknul na zadní destičky a říkám, že jsou úplně sjetý (těsně před tím ještě absolvovaly výjezdy na Mangart a Vršič pass - jeden z nejprudčích silničních kopců ve Slovinsku)- on kouknul, zavolal,
za dalších 30 minut přivezl destičky, namontoval. Jediný, co jsem platil, byly destičky a práce - 94 Eur. Ostatní platí Allianz a ještě mám ojetou gumu

. Takže z mého počátečního nas.r.ání zbyl pocit, že za mnou zaplacenou službu jsem dostal špičkovou protihodnotu. Nu a za další chvíli volali z Prahy, jestli je to vyřešeno a jak jsem byl spokojenej... nemám slov. Tak jsem to asi měl spíš psát do vlákna "co Vás v poslední době potěšilo", ale co už, na začátku bylo naštvání...
