Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 11.03.2013 23:02

Jo, vlákno asi je, já myslel, jestli to třeba nemá dobrej vliv na tu díru v křivce momentu mezi 2500 a 3000 rpm...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Gromik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 930
Registrován: 22.07.2008 08:46
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Gromik » 12.03.2013 07:41

Já jezdím dlouhodobě na Carreru100 a poznatky mám tyto
- chod motoru je tišší a takový kultivovanější
- průměrná spotřeba je nižší o cca 0,5l (což už docela kompenzuje zvýšenou cenu)
- na díru mezi 2,5 a 3,0 to má vliv pouze subjektivní, takže nic :-)
- má to ale vliv na nižší otáčky, motor se z nich lépe sbírá, když to lechtám po městě na 4 kolem 1800ot. tak mi chování při zrychlení přijde lepší.
- no a údajně by prémiová paliva neměla mít tolik bio-sraček :puke_r:
Ford Focus II 1.6 (74kW) Trend, 5dv.hatchback, 03/2007, Fotogalerie.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 12.03.2013 08:54

Jo, to pocukávání při jízdě v koloně bez plynu, respektive takový neplynulý rozjezd, když se z volnoběhu přidá, to mi taky vadí, chová se to jako Favorit s chudou směsí. Tak já zkusím tak 4 nádrže N98 a uvidíme, vedu si celkem podrobnou evidenci nákladů na kilometr, a myslím, že 4 tankování, což jsou u mě tak 4 měsíce :D , budou statisticky dostatečný vzorek.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od georgi » 12.03.2013 13:18

@Neper - zaujima to aj mna, ak mas udaje nazbierane, idealne porovnanie bude s rovnakymi 4 mesiacmi minuleho roka, aby to neskreslil koniec zimy (dlhsie zahrievanie, vacsi odpor pneumatik) pripadne zaciatok leta (pouzivanie klimy).
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
Kaizer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 173
Registrován: 20.01.2010 00:38
Bydliště: Česká Třebová

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Kaizer » 12.03.2013 19:23

Co takhle E85 ?U některých může jen co toto zaslechnou naskakovat vyrážka , ale tenhle motor resp. TiVCT ho zvládne s přehledem.Jezdím na něj bezmála dva roky.Dlouhodobá spotřeba na n95tku 7,5l a na éčko 8l.Pocitově mi přijde klidnější,tišší i točivější.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
ObrázekMinulost

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 12.03.2013 19:55

E85 má vyšší OČ, ale potřebuje bohatší směs. Takže na neutrál to živější bude, ale zajímalo by mě, co by to na brzdě ukázalo v plné zátěži.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Miri
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2836
Registrován: 11.03.2010 16:47
Bydliště: PRAHA / Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Miri » 16.03.2013 16:28

vznesl jsem dotaz v sousedním vlákně, ale bez odezvy, tak to zkusím i zde:

v květnu chci nechat udělat rozvody i když podle tacháče mám 105000, ale 8 let je interval.

Z diskuse nejen v tomto vlákně jsem tedy pochopil, že u Ti-VCT (07/2005) je nejlepší nechat udělat:

- rozvody komplet
+ mechanika VCT komplet
+ vodní pumpa

Teď k dotazu, pokud někdo víte - kolik si mám cca připravit financí za tento velký servis? 15k, 25k, 35k? Samozřejmě ve Forďáckem servisu s origo díly.

Uživatelský avatar
Road
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 768
Registrován: 04.11.2010 18:32
Bydliště: Přerov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Road » 16.03.2013 20:31

to Miri> interval je myslím 7let, rozvody+vodní pumpu určitě, a co se týká časování VCT tak pokud ti to nedělá ten zvuk, tak bych to neměnil, v servisu Ford to bude asi dražší, to by ti myslím nacenil Foki.
Já dal 12500,- Kč (samozřejmě s prací) v servisu, kterýmu věřím a hlavně se tam nemění mechanici a to jsem nechal dělat tohle všechno:
- výměna rozvodů (řemen + kladka)
- výměna vodní pumpy
- výměna oleje + filtru
- výměna vzduchového filtru
- výměna drážkového řemene
- výměna ozubených kol (časování)
Subaru XV 2.0i AWD 110Kw
Ford Grand C-Max 1.6 Ti-Vct 77kW Gallery - prodáno
bylo Ford Focus II 1.6 Ti-Vct 85kw Gallery - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 16.03.2013 23:13

Mám pocit, že u Maiera mi říkali, že je to 10 let...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Miri
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2836
Registrován: 11.03.2010 16:47
Bydliště: PRAHA / Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Miri » 17.03.2013 00:34

Road: díky za ceny (zarachtání se občas ozve když je teplo - teď přes zimu to nedělallo), ale chci mít klid, tak to chci komplet.

To co uvádíš není cenově zas tak zlý. Uvidím, co mi nacení mailem z Forda odhadem.

Nepér: Právě k Maierovi pojedu, ale v ETISu je 150.000 km, nebo 8 let.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 17.03.2013 10:02

Road píše:...a co se týká časování VCT tak pokud ti to nedělá ten zvuk, tak bych to neměnil,
Aby to po 10 tisic km nemusel znova rozoberat a opat menit komplet. Ak sa raz da dole remen...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 17.03.2013 13:19

Nepér píše:Mám pocit, že u Maiera mi říkali, že je to 10 let...

160t a 8let . 10let bylo u stareho .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 17.03.2013 16:51

Hm, tak to potřebuju za půl roku najet ještě 80 tisíc :lol:
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 17.03.2013 18:51

co nastane drive
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 17.03.2013 21:29

Na to kašlu, olej jsem měnil teprve před rokem :P Počkám aspoň na 100tis. km, kdy to bude deset let. A kdy to nebude uprostřed mýho dvouletýho intervalu výměny oleje :wink:
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host