edit: osobne ted cerpam jen "premiovy" benzin verva 100 atd., ale i u neho si nejsem jist jestli je "cistej", koupit dneska auto (starsi) je problem, at uz je s jakykoliv motorem, jde jen omezit riziko a starsi bych koupil asi jen od sebe
Atmosféra vs. downsizing motory
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6894
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
nejucinejsi cisteni karbonu je vodou, strikanou do sani, pri vrelem motoru, zkouselo se to i u dieslu a jde to, sice chrochta, ale opatrne to jde
kdysi jsem tu i daval video z motoru esca RS
edit: osobne ted cerpam jen "premiovy" benzin verva 100 atd., ale i u neho si nejsem jist jestli je "cistej", koupit dneska auto (starsi) je problem, at uz je s jakykoliv motorem, jde jen omezit riziko a starsi bych koupil asi jen od sebe
edit: osobne ted cerpam jen "premiovy" benzin verva 100 atd., ale i u neho si nejsem jist jestli je "cistej", koupit dneska auto (starsi) je problem, at uz je s jakykoliv motorem, jde jen omezit riziko a starsi bych koupil asi jen od sebe
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6894
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
jak uz dal Standa.64 do tematu monit. tisku https://www.autoforum.cz/predstaveni/dl ... .sznhp.box
Pekne je prirovnani s kopaci
, stejne to ale moc nechapu, tlak oleje sel dolu a zadna kontrolka ci rovnou rid. jednotka nezastavila motor? Ze by setrili jako s cidlem na jine zdejsi fieste? 
Pekne je prirovnani s kopaci
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No tak pánové, je v článku těch imaginárních 100 tisíc, co oturbované babety bez poruchy nepřelezou, spíše padnou za vlast. Nebudu to zdejším zastánců turbobabet vracet způsobem, jakým oni napadali můj názor a přesvědčení, že to byla cesta do slepé uličky.
Spíše by se měli zamyslet nad tím , co papouškují z manuálů a zfalšovaných testů , předložených výrobcem a s dodatkem. Že si koupili to nejlepší co mohli.
Zapomněli na to , že existují lidé, kteří technickým selským rozumem ví, že co prezentuje výrobce je hovadina. Ale naše ovce to žerou a běda , kdo vystoupí z řady, a napíše, že to je pičovina proto a proto.
Máš důkaz, jen hospodský řeči.........
nabudu se opakovat.
Spíše by se měli zamyslet nad tím , co papouškují z manuálů a zfalšovaných testů , předložených výrobcem a s dodatkem. Že si koupili to nejlepší co mohli.
Zapomněli na to , že existují lidé, kteří technickým selským rozumem ví, že co prezentuje výrobce je hovadina. Ale naše ovce to žerou a běda , kdo vystoupí z řady, a napíše, že to je pičovina proto a proto.
Máš důkaz, jen hospodský řeči.........
nabudu se opakovat.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Již si můžete pomalu dávat minutu ticha za padlé motory

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Sentik
- Test driver

- Příspěvky: 4069
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Moje němčina už bohužel neni co to bejvalo, ale vzhledem k tomu, že tyhle motory nepadaj všude po okolí jako mouchy a když tam čtu v original članku to vyjádření Fordu - proč nebyla udělaná ta servisní akce, která bejt udělaná měla při běžným servisu?
https://www.autobild.de/artikel/ford-fi ... 44713.html
Pokud tam byl relativně známej problém a nikdo ho nevyřešil (dle všeho servis, kterej o tom věděl) tak se nemůžou asi divit, že to dopadlo jak to dopadlo..
https://www.autobild.de/artikel/ford-fi ... 44713.html
Pokud tam byl relativně známej problém a nikdo ho nevyřešil (dle všeho servis, kterej o tom věděl) tak se nemůžou asi divit, že to dopadlo jak to dopadlo..
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5841
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Sentiku, nerejpej se v tom! Prostě nevydrží, rozumíš? V 50. tis. km na ohrabky! Nevytrží nevydrží nevydrží a nevydrží!
Stačí jeden článek z motoblesku od fanouška Fordu Prokopce a zasloužilí členové fóra mají středu už v úterý ráno.
Stačí jeden článek z motoblesku od fanouška Fordu Prokopce a zasloužilí členové fóra mají středu už v úterý ráno.
- Sentik
- Test driver

- Příspěvky: 4069
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No já si právě říkám, že podobným prasáckým přístupem k servisu, údržbě a honbou za kliknutím a senzací by se dal zadřít asi i V8 v Mustangu a možná i rychleji, jen by to stálo větší balík
Ale tak Autoforum, Prokopec a Ford ... to je vždy jen o senzaci a špíně, TSIčku by se tohle samozřejmě nikdy, ale naprosto nikdy nestalo a neni znám jediný případ na celým širým internetu, že by lehlo.
Ale tak Autoforum, Prokopec a Ford ... to je vždy jen o senzaci a špíně, TSIčku by se tohle samozřejmě nikdy, ale naprosto nikdy nestalo a neni znám jediný případ na celým širým internetu, že by lehlo.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Počkám si na článek v auto bildu a na opotřebení ostatních částí motoru,jestli taky vyměnili motor jako ve škodovce 
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6894
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Je sice pekne, jak pise ve vyjadreni Ford, ze prevzal naklady oprav vice aut, ale co po zaruce, ja mam napr. 110k za 9 let
Pokud koukam na prubeh oprav, tak to auto bylo za trest. Myslim co vse se udelalo v garanckach a opravach. Otazka ale zni, jak s tim jezdili, ale to je v podstate jedno, ten motor to mel vydrzet.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Mel..ale kazdy tu kliku nema 
Nejak se jim ztratila i ta ekologicnost. V nákupní tasce 0-100 za 12s a jezdili s tim skoro za 7? Pak cele auto klekne kvuli jednomu poddimenzovanemu sroubu, asi byl z Katódy Olomóc
Setri se krute, kontrola kvality asi taky nic moc. Ty motory, to je jen spicka ledovce. Hlavne ze se to nabusi všelijakými nesmyslnymi asistenty, cool dotykovymi displeji, ktery jsou pro nastavovani cehokoliv naprosto nevhodne atd. a samotný zaklad auta je spis jako víkendova hracka.
Nejak se jim ztratila i ta ekologicnost. V nákupní tasce 0-100 za 12s a jezdili s tim skoro za 7? Pak cele auto klekne kvuli jednomu poddimenzovanemu sroubu, asi byl z Katódy Olomóc
Setri se krute, kontrola kvality asi taky nic moc. Ty motory, to je jen spicka ledovce. Hlavne ze se to nabusi všelijakými nesmyslnymi asistenty, cool dotykovymi displeji, ktery jsou pro nastavovani cehokoliv naprosto nevhodne atd. a samotný zaklad auta je spis jako víkendova hracka.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A ty úniky chladící kapaliny,který se tam řešili snad dvakrát.Jsem myslel že na tohle byly svolávačky.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No a to je dalsi vec, ze po nekolika svolavackach to delaj porad stejne blbe 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- phofy
- Moderátor

- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Zrovna sem ten článek četl na seznamu, po přečtení sem si řekl, že se juknu k nám na forum co si o tom myslí odborníci 
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Co si o tom mysli odborníci, to ses docetl v tom clanku. Nic moc, co? Myslim, ze i atmosféricka 1.6ka 92kW by dala ve Fieste prum.spotrebu 7 na sto a 0-100 by byla někde za 10,5.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- phofy
- Moderátor

- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Spis bych chtel videt jak s tim jezdili, za 7l sem snad stim nikdy nejel 
A sluzebni TSI mozna jezdi do 7l, ale to clovek porad drzi pod plnym
A druha vec je, ze to psal Prokopec, takze asi tak
A sluzebni TSI mozna jezdi do 7l, ale to clovek porad drzi pod plnym
A druha vec je, ze to psal Prokopec, takze asi tak
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 3 hosti

