Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
Miri
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2836
Registrován: 11.03.2010 16:47
Bydliště: PRAHA / Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Miri » 25.04.2013 19:26

foki píše:
Miri píše:Tak mi odepsali od Meiera a cenově to vychází takto:

- rozvody 5.000,-
- vodní pumpa 2.000,-
- ozubená kola VCT 3.500,-
- ostatní servis po 100.000 km / 8 let - 5.000,-

- celkem tedy plus mínus 16.000,-

Jakmile to budu mít za sebou tak dám vědět.

neni to nejak moc ? rozvody , pumpa , kola , oleje filtry bych videl tak kolem 13-13500 .
tak mám hotovou jarní prohlídku včetně náplní a filtrů + rozvody vč. pumpy + vct mechaniku. Motor má jasně klidnější, hladší a tišší chod.

Cenově v detailu takto:
IMAG0323.jpg
položky u kterých je "20" jsou se slevou pro více jak 5ti leté vozy. Ceny jsou bez DPH, čili s daní 15.061,-
Naposledy upravil(a) Miri dne 14.05.2013 08:58, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 25.04.2013 20:51

Těch 20% pořád platí jo? Ví se do kdy?
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Road
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 768
Registrován: 04.11.2010 18:32
Bydliště: Přerov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Road » 25.04.2013 21:15

Miri píše: položky u kterých je "20" jsou se slevou pro více jak 5ti leté vozy. Ceny jsou bez DPH, čili s daní 15.061,-
no měl jsi to o něco dražší, ale naštěstí žádná velká hrůza a hlavně to máš za sebou :palec_nahoru: tak ať slouží :nazdravi: :cooler:
Subaru XV 2.0i AWD 110Kw
Ford Grand C-Max 1.6 Ti-Vct 77kW Gallery - prodáno
bylo Ford Focus II 1.6 Ti-Vct 85kw Gallery - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
Pittbul
Junior
Junior
Příspěvky: 461
Registrován: 14.10.2012 21:33
Bydliště: Náchodsko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Pittbul » 25.04.2013 21:38

Ahoj,

prosím znalé o radu. Auto mám půl roku a od samého začátku při každém ranním startu vyskočily volnoběžné otáčky tak v rozmezí 1000-1100 (záleželo na okolní teplotě) a po ujetí cca. 500 metrů při zastavení na křižovatce spadly normálně na 900. A pak už držely bez problémů na této hodnotě.

Jenže tak poslední měsíc při každém ranním startu (nebo když auto projedu ráno a pak až večer) otáčky lítají mezi 1050 a 1150. Pravidelně! Teď je každý ranní start takovýto. A ještě než ujedu oněch 500 metrů tak se mi zdá jakoby auto ztrácelo výkon (ale neztrácí, jede pořád stejně jen mi občas připadá jako bych táhnul 2 tuny na vozíku nebo jako bych za jízdy sundal nohu z plynu a brzdil motorem, ale jen tak vteřinku, pak zase ok a po chvíli opět). Když dojedu ke křižovatce tak otáčky normál na 900 a je po "škubání".

Neřešil, prosím, někdo podobný problém na Ti-VCT?

Napadlo mě: dobít baterku (preventivně)
nové svíčky mám objednané
a po poradě s kamarádem ještě vyčistit klapku za filtr boxem

Nevěděl by někdo ještě poradit???

Předem moc děkuji!
Fiesta 1.4 SPORT, 71kW, r. v. 2010

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 25.04.2013 21:50

a zresetovat naucene hodnoty
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Pittbul
Junior
Junior
Příspěvky: 461
Registrován: 14.10.2012 21:33
Bydliště: Náchodsko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Pittbul » 25.04.2013 22:15

To bych teoreticky mohl udělat při odpojení baterie při jejím dobíjení nebo se mýlím??? Nebo se to dělá jinak?
Fiesta 1.4 SPORT, 71kW, r. v. 2010

Obrázek

Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13484
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od stano. » 26.04.2013 07:34

Spravne. Potom zadat kod radia, nastavit okna (ak mas 4 v elektrike). A pocitat s tym, ze prvych par desiatok kilometrov sa RJ bude ucit nove hodnoty. Takze motor pojde tak vselijak.

Uživatelský avatar
cev
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 03.03.2010 21:04
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od cev » 26.04.2013 08:44

Nepér píše:Těch 20% pořád platí jo? Ví se do kdy?
https://www.fordservice.cz/kampane/starsivozy.html
Ford focus HB 1.6 16V 74kW, r.v. 12/2002, modrá metla Obrázek

Uživatelský avatar
Pittbul
Junior
Junior
Příspěvky: 461
Registrován: 14.10.2012 21:33
Bydliště: Náchodsko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Pittbul » 26.04.2013 21:22

Dnes odpojena baterie na cca. 2 hodiny. Ale motor nebyl dlouho odstavený, takže start byl potom naprosto v pořádku. Uvidím ráno, zda reset pomohl.

Pak budu pokračovat dále.


Děkuji všem za radu!

Zítra večer dám vědět, jestli to pomohlo.
Fiesta 1.4 SPORT, 71kW, r. v. 2010

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Pittbul
Junior
Junior
Příspěvky: 461
Registrován: 14.10.2012 21:33
Bydliště: Náchodsko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Pittbul » 27.04.2013 21:25

Tak reset pomohl! :palec_nahoru:

Kolísání bylo už jen fakt minimální! Zítra se vrhnu na vyčištění klapky a na výměnu svíček a snad už bude zase na chvíli klid.

Všem moc děkuji za rady! :palec_nahoru:
Fiesta 1.4 SPORT, 71kW, r. v. 2010

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
postak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2143
Registrován: 22.11.2008 15:55
Bydliště: Třinec

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od postak » 02.05.2014 11:20

Zeptám se možná jako debil, ale když otevřu motor od 1.6 74kw, tak rozvodový řemen je krytý vlevo a neuvidím ho. Je to tak :?: :roll:

A druhá otázka. Mění se u rozvodů i oba další řemeny, ten který pohání kompresor klimatizace a ten druhý pohání nevím co :?:

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 02.05.2014 13:21

Jo, je to vlevo pod krytem, pod těmi dvěma řemeny příslušenství a ty by se měly měnit taky. Už jen proto, že k demontáži rozvodů se to musí sundat a teoreticky se to při tom poškodí a musí se dát nové. Prakticky už jsem měl alternátor 2x venku a řemen mám původní. Čekám na interval výměny rozvodů a řemeny příslušenství se vymění až při něm.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
postak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2143
Registrován: 22.11.2008 15:55
Bydliště: Třinec

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od postak » 04.05.2014 18:16

Je to i v Etisu od Forda :?: nebo jak se to jmenuje :?:

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 04.05.2014 23:09

Jak se to jmenuje nevim, nikdy jsem to neviděl.

Ale na krabičce s oběma řemeny je 4M5Q6D314CC Drive Belt Kit
https://www.dropbox.com/s/gzq38c14srfzs ... .06.52.jpg
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
jarod72pm
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2217
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jarod72pm » 24.08.2014 22:21

Nicco píše:Nepér, problem je, ze tivct nejede nijak podstane lepsie, ale servisne je narocnejsi, dokonca niektori tvrdia, ze spotrebu ma vyssiu, mozno preto, ze ked si ho uzivas, tak tocis cez 4tisic...
Nebranim sa vychytavkam, ktore zvysia jazdny zazitok na ukor spolahlivosti, ale musia mat zmysel, ako napr turbo alebo controlblade. Zase je to 30t Kc naviac, ak ich musis menit, ale aspon mas z nich radost. Uz je to potom iba o emociach. Ak mas radost z tivct, tak je to len dobre. Mas vyhodu pri predbiehani, men tam poriadne olej a nebudes mat problemy.
No Já ti nevím ale vezl jsem se "v obyč" verzi 1.6 benzínu focusu (rv.2007)a to auto se mi nezdálo tak živé a táhlo pocitově hůř,co jsem pročítal o technologii Ti-VCT tady je zažitá info že líp táhne až od 4t otáček ano pravda nevadne tak ale má i jiné výhody je pocitově živější (to časování dělá divy i při rozjíždění z nižších otáček)má vliv na nižší emise a spotřebu (i když ta spotřeba skrz živější auto je spíš jak kdo se nechá unést nohou na plynu) i když němec tomu raději tankuje lepší benzín jak naši 95 ,je rozdíl v benzínu právě u Ti-VCT dost poznat protože kompresní poměr(11:1) tady je už na hranici plné využitelnosti vysokooktanového benzínu .
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host