Stránka 94 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.04.2013 19:26
od Miri
foki píše:Miri píše:Tak mi odepsali od Meiera a cenově to vychází takto:
- rozvody 5.000,-
- vodní pumpa 2.000,-
- ozubená kola VCT 3.500,-
- ostatní servis po 100.000 km / 8 let - 5.000,-
- celkem tedy plus mínus 16.000,-
Jakmile to budu mít za sebou tak dám vědět.
neni to nejak moc ? rozvody , pumpa , kola , oleje filtry bych videl tak kolem 13-13500 .
tak mám hotovou jarní prohlídku včetně náplní a filtrů + rozvody vč. pumpy + vct mechaniku. Motor má jasně klidnější, hladší a tišší chod.
Cenově v detailu takto:
položky u kterých je "20" jsou se slevou pro více jak 5ti leté vozy. Ceny jsou bez DPH, čili s daní 15.061,-
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.04.2013 20:51
od Nepér
Těch 20% pořád platí jo? Ví se do kdy?
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.04.2013 21:15
od Road
Miri píše: položky u kterých je "20" jsou se slevou pro více jak 5ti leté vozy. Ceny jsou bez DPH, čili s daní 15.061,-
no měl jsi to o něco dražší, ale naštěstí žádná velká hrůza a hlavně to máš za sebou

tak ať slouží

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.04.2013 21:38
od Pittbul
Ahoj,
prosím znalé o radu. Auto mám půl roku a od samého začátku při každém ranním startu vyskočily volnoběžné otáčky tak v rozmezí 1000-1100 (záleželo na okolní teplotě) a po ujetí cca. 500 metrů při zastavení na křižovatce spadly normálně na 900. A pak už držely bez problémů na této hodnotě.
Jenže tak poslední měsíc při každém ranním startu (nebo když auto projedu ráno a pak až večer) otáčky lítají mezi 1050 a 1150. Pravidelně! Teď je každý ranní start takovýto. A ještě než ujedu oněch 500 metrů tak se mi zdá jakoby auto ztrácelo výkon (ale neztrácí, jede pořád stejně jen mi občas připadá jako bych táhnul 2 tuny na vozíku nebo jako bych za jízdy sundal nohu z plynu a brzdil motorem, ale jen tak vteřinku, pak zase ok a po chvíli opět). Když dojedu ke křižovatce tak otáčky normál na 900 a je po "škubání".
Neřešil, prosím, někdo podobný problém na Ti-VCT?
Napadlo mě: dobít baterku (preventivně)
nové svíčky mám objednané
a po poradě s kamarádem ještě vyčistit klapku za filtr boxem
Nevěděl by někdo ještě poradit???
Předem moc děkuji!
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.04.2013 21:50
od foki
a zresetovat naucene hodnoty
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 25.04.2013 22:15
od Pittbul
To bych teoreticky mohl udělat při odpojení baterie při jejím dobíjení nebo se mýlím??? Nebo se to dělá jinak?
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 26.04.2013 07:34
od stano.
Spravne. Potom zadat kod radia, nastavit okna (ak mas 4 v elektrike). A pocitat s tym, ze prvych par desiatok kilometrov sa RJ bude ucit nove hodnoty. Takze motor pojde tak vselijak.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 26.04.2013 08:44
od cev
Nepér píše:Těch 20% pořád platí jo? Ví se do kdy?
https://www.fordservice.cz/kampane/starsivozy.html
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 26.04.2013 21:22
od Pittbul
Dnes odpojena baterie na cca. 2 hodiny. Ale motor nebyl dlouho odstavený, takže start byl potom naprosto v pořádku. Uvidím ráno, zda reset pomohl.
Pak budu pokračovat dále.
Děkuji všem za radu!
Zítra večer dám vědět, jestli to pomohlo.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 27.04.2013 21:25
od Pittbul
Tak reset pomohl!
Kolísání bylo už jen fakt minimální! Zítra se vrhnu na vyčištění klapky a na výměnu svíček a snad už bude zase na chvíli klid.
Všem moc děkuji za rady!

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.05.2014 11:20
od postak
Zeptám se možná jako debil, ale když otevřu motor od 1.6 74kw, tak rozvodový řemen je krytý vlevo a neuvidím ho. Je to tak
A druhá otázka. Mění se u rozvodů i oba další řemeny, ten který pohání kompresor klimatizace a ten druhý pohání nevím co

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 02.05.2014 13:21
od Nepér
Jo, je to vlevo pod krytem, pod těmi dvěma řemeny příslušenství a ty by se měly měnit taky. Už jen proto, že k demontáži rozvodů se to musí sundat a teoreticky se to při tom poškodí a musí se dát nové. Prakticky už jsem měl alternátor 2x venku a řemen mám původní. Čekám na interval výměny rozvodů a řemeny příslušenství se vymění až při něm.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 04.05.2014 18:16
od postak
Je to i v Etisu od Forda

nebo jak se to jmenuje

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 04.05.2014 23:09
od Nepér
Jak se to jmenuje nevim, nikdy jsem to neviděl.
Ale na krabičce s oběma řemeny je 4M5Q6D314CC Drive Belt Kit
https://www.dropbox.com/s/gzq38c14srfzs ... .06.52.jpg
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 24.08.2014 22:21
od jarod72pm
Nicco píše:Nepér, problem je, ze tivct nejede nijak podstane lepsie, ale servisne je narocnejsi, dokonca niektori tvrdia, ze spotrebu ma vyssiu, mozno preto, ze ked si ho uzivas, tak tocis cez 4tisic...
Nebranim sa vychytavkam, ktore zvysia jazdny zazitok na ukor spolahlivosti, ale musia mat zmysel, ako napr turbo alebo controlblade. Zase je to 30t Kc naviac, ak ich musis menit, ale aspon mas z nich radost. Uz je to potom iba o emociach. Ak mas radost z tivct, tak je to len dobre. Mas vyhodu pri predbiehani, men tam poriadne olej a nebudes mat problemy.
No Já ti nevím ale vezl jsem se "v obyč" verzi 1.6 benzínu focusu (rv.2007)a to auto se mi nezdálo tak živé a táhlo pocitově hůř,co jsem pročítal o technologii Ti-VCT tady je zažitá info že líp táhne až od 4t otáček ano pravda nevadne tak ale má i jiné výhody je pocitově živější (to časování dělá divy i při rozjíždění z nižších otáček)má vliv na nižší emise a spotřebu (i když ta spotřeba skrz živější auto je spíš jak kdo se nechá unést nohou na plynu) i když němec tomu raději tankuje lepší benzín jak naši 95 ,je rozdíl v benzínu právě u Ti-VCT dost poznat protože kompresní poměr(11:1) tady je už na hranici plné využitelnosti vysokooktanového benzínu .