Focus 3 v roku 2011
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
jj, navrch f dechtu...
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Focus 3 v roku 2011
cowley: tak - darovanemu konovi na zuby nepozeraj
toto uznavame
A tiez, ze aj cervena sa moze niekomu naozaj pacit
. Tak si nami nenechaj pokazit radost
. Zase tak zle to nemyslime.
Inak minule som uvazoval o idelanej farbe pre auto. A vlastne ani neexistuje. Aj tu co mam ja, nie je nic moc, ked sa zaprasi ani clovek nevidi, ze je to metla. Jedine na ofiko prezentaciach vzerala dobre.
cierna a podobne tmave metly je/su zase moc haklive na oderky, vsetko vidiet, plus v lete je v tom neskutocne peklo. Plus spina je vidiet okamzite. Vyhodou su ale prestizny a elegantny vzhlad, plus dobre sa vynimaju chromove doplnky, ktore doplnaju ten prestizny vzhlad.
pastelove farby su na prd. - autam sa nehodia obvykle (neratam zrudy typu juke) alebo ked, tak vyslovene sportovym verziam alebo niecomu takemu. Castokrat vsak degraduju dostojnost auta.
biela je fajn, ale nie kazdy vyrobca ma krasnu bielu, ale moc prakticka tiez nie je a aby dobre vyzerala musi fakt autu seknut a musi byt podporena vela chromom
.
Idealna mi v podstate prisla "klasicka a nudna" strieborna. Dobre sa udrzuje, auto tak "svieti" a vynikne, prach a skrabance nie su moc vidiet, plus dava vacsine aut nadych luxusu (aj ked mozno jemne nudneho a menej okazaleho ako cierna, ci tmavo modra/zelena...).
nevyhod je malo, jedine ta, ze chromove doplnky moc nevyniknu
sede metalizy - tie su (pre mna) take divne a neurcite, proste nic moc.
V poslednej dobe sa mi vsak paci hneda farba - ak je dobre namiesana (nie kazdemu sa vsak hodi). Ale je rovnako neprakticka ako cierna a tmave farby.




Inak minule som uvazoval o idelanej farbe pre auto. A vlastne ani neexistuje. Aj tu co mam ja, nie je nic moc, ked sa zaprasi ani clovek nevidi, ze je to metla. Jedine na ofiko prezentaciach vzerala dobre.
cierna a podobne tmave metly je/su zase moc haklive na oderky, vsetko vidiet, plus v lete je v tom neskutocne peklo. Plus spina je vidiet okamzite. Vyhodou su ale prestizny a elegantny vzhlad, plus dobre sa vynimaju chromove doplnky, ktore doplnaju ten prestizny vzhlad.
pastelove farby su na prd. - autam sa nehodia obvykle (neratam zrudy typu juke) alebo ked, tak vyslovene sportovym verziam alebo niecomu takemu. Castokrat vsak degraduju dostojnost auta.
biela je fajn, ale nie kazdy vyrobca ma krasnu bielu, ale moc prakticka tiez nie je a aby dobre vyzerala musi fakt autu seknut a musi byt podporena vela chromom

Idealna mi v podstate prisla "klasicka a nudna" strieborna. Dobre sa udrzuje, auto tak "svieti" a vynikne, prach a skrabance nie su moc vidiet, plus dava vacsine aut nadych luxusu (aj ked mozno jemne nudneho a menej okazaleho ako cierna, ci tmavo modra/zelena...).
nevyhod je malo, jedine ta, ze chromove doplnky moc nevyniknu
sede metalizy - tie su (pre mna) take divne a neurcite, proste nic moc.
V poslednej dobe sa mi vsak paci hneda farba - ak je dobre namiesana (nie kazdemu sa vsak hodi). Ale je rovnako neprakticka ako cierna a tmave farby.
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
Cowley píše:jj, navrch f dechtu...
Tak zase u služebáku bych byl benevolentnější, když je zadarmo


bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 04.11.2010 09:07
Re: Focus 3 v roku 2011
Radšej sem píšte skúsenosti z jazdenia či ako sa správa nový turboecošpekáčik.
Mier...

Mier...
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Focus 3 v roku 2011
Ved mierim, ale trefit sa nemozem 

- stal123
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 31.03.2011 15:37
Re: Focus 3 v roku 2011
Bilej FFIII Mi prijede koncem srpna ci zacatkem zari...jeste teda se to zdrzi domontovanim GPSFUGAS píše:Anndy: V tomhle se naprosto shodnemeZ těch aut co sem Misoo vložil se mi červená líbí akorát na tom fiátku
Netvrdím, že ta ostatní auta vypadají v červené ošklivě, ale já bych to prostě nechtěl. FFIII bych právě bral v bílé (čímž netvrdím, že do toho jdu), jednak proto, že jsem ho bílý už viděl a hodí se to na něj a jednak proto, že jsem myslel, že ušetřím za metalízu a místo toho bych si tam nechal dát tempomat, nebo prémiovou středovou konzoli s loketkou. Pokud mám dát šestku za bílou, pak je otázka zda rovnou nedoplatit ten zbytek za metlu. V tom případě by se mi asi nejvíc líbila modrošedá Midnight Sky, černá Panther, docela bych chtěl ještě vidět hnědou Lunar Sky - na mondeu nemá chybu. Nad jinýma barvama bych vůbec nepřemýšlel...
P.S. Moje nejoblíbenější mikina je červená



- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Focus 3 v roku 2011
aspon sa budes viac tesit na udalosti po prazdninach
(to nebyva tak casto)

-
- Nováček
- Příspěvky: 178
- Registrován: 09.02.2008 12:24
Re: Focus 3 v roku 2011
Mám tu hořčično-olivově žlutou na novém FF3, o jiné barvě jsem neuvažoval. Viděl jsem tu šedou na kombíku a ani za zlatý prase, je to takový strašně nevýrazný. Ještě se mi líbí červená, co byla v testu na auto.cz, jméno nevím, je taková do vínova.
V interiéru si zatím můžu stěžovat na podivnou pozici ruční brzdy, je na můj vkus moc vepředu a moc vlevo, nepřekáží ani trochu, jen pokud s tím musím manipulovat, tak je v neobvyklý pozici. Snad si zvyknu. Loketní opěrka originální je napevno zabudovaná, nedá se posunout, což u menších osob může vést k mírným ergonomickým problémům.
Nejvíc mě ale štve velikost a tvar originálních koberečků u řidiče, jsou malý a nedosahují pod pedály, takže ten spodní koberec se velmi rychle ošlape a zadělá. Uvidíme v zimě,mám z toho obavy...
Ecobuřtí motor je opravdu vynikající, jen mi tam trochu chybí výkonová špička, nad 2tis. otáček se rozbíhá skvěle, nad 3 táhne jako kůň(neplést s ST/RS verzí, ty jsou jinde). Moc nad 4 tis. jsem nezkoušel točit, mám zatím najeto jen 2000km. Pro rychlou akceleraci je třeba nenechat klesnout otáčky pod 2500, je tam pak velmi mírná prodleva, asi než se turbo roztočí. Není to nic strašnýho, ale malý efekt tam prostě je, i když v testech se psalo něco jinýho.
Ukazatel zařazení rychlosti je poměrně směšnej v situacích, kdy mám při 60km/h zařadit 6tku, točí to pak něco těsně nad 1200 otáček a to na zrychlení opravdu nestačí. Spotřeba v okreskách v klidném tempu 6,5l/100, průměr mám ale 7,8l/100, v tom jsou hodně dálnice při tempomatových 140-150km/h, takže jsem si nepohoršil o mnoho ve srovnání s předchozím FF2 1,6/100k.
V interiéru si zatím můžu stěžovat na podivnou pozici ruční brzdy, je na můj vkus moc vepředu a moc vlevo, nepřekáží ani trochu, jen pokud s tím musím manipulovat, tak je v neobvyklý pozici. Snad si zvyknu. Loketní opěrka originální je napevno zabudovaná, nedá se posunout, což u menších osob může vést k mírným ergonomickým problémům.
Nejvíc mě ale štve velikost a tvar originálních koberečků u řidiče, jsou malý a nedosahují pod pedály, takže ten spodní koberec se velmi rychle ošlape a zadělá. Uvidíme v zimě,mám z toho obavy...
Ecobuřtí motor je opravdu vynikající, jen mi tam trochu chybí výkonová špička, nad 2tis. otáček se rozbíhá skvěle, nad 3 táhne jako kůň(neplést s ST/RS verzí, ty jsou jinde). Moc nad 4 tis. jsem nezkoušel točit, mám zatím najeto jen 2000km. Pro rychlou akceleraci je třeba nenechat klesnout otáčky pod 2500, je tam pak velmi mírná prodleva, asi než se turbo roztočí. Není to nic strašnýho, ale malý efekt tam prostě je, i když v testech se psalo něco jinýho.
Ukazatel zařazení rychlosti je poměrně směšnej v situacích, kdy mám při 60km/h zařadit 6tku, točí to pak něco těsně nad 1200 otáček a to na zrychlení opravdu nestačí. Spotřeba v okreskách v klidném tempu 6,5l/100, průměr mám ale 7,8l/100, v tom jsou hodně dálnice při tempomatových 140-150km/h, takže jsem si nepohoršil o mnoho ve srovnání s předchozím FF2 1,6/100k.
Ford Focus III 1,6 Ekobuřt/110kW Titanium
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Focus 3 v roku 2011
My bez turba nemusíme čekat až se roztočí turbodmychadlo, my jenom čekáme až se roztočí motorbatul píše:Pro rychlou akceleraci je třeba nenechat klesnout otáčky pod 2500, je tam pak velmi mírná prodleva, asi než se turbo roztočí.

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Focus 3 v roku 2011
a nedockame sa 

- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2233
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Focus 3 v roku 2011
Moje rec:misoo píše:kua anndy neserrrrrr, pozri na tie krasavice !!![]()
...


Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 -> 40 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
Nevíte tu někdo, zda u nějakého prodejce v Praze, nebo ve středních Čechách nemají předváděčku FF3 s benzínovým motorem 1,6 92kW? Chtěl bych se s tím svézt, protože by mě zajímalo, o kolik je to auto při běžné jízdě pocitově silnější než 77kW verze, či zda se koníci navíc dají do klusu až v poslední třetině otáčkoměru, jako je to u FF2 u verzí 74 a 85kW. Děkuji za odpovědi 

bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Epi
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 18.03.2011 20:08
- Bydliště: Kósek za Prahó a chvílama aj kósek od Zléna
Re: Focus 3 v roku 2011
Čerstvé aktuality z tratě. Tak s Fíkusem jsem měl přesně po měsíci odfičeno 5000km, nyní za další týden už těch tisíců je 7.
Už jsem tady psal dříve, takže shrnu - drnčí přístrojovka, mírně se klepe volant a někdy kolem 3000km se ohlásila poprvé hláška Engine malfunction.
Všechno uvedené se bohužel stále drží, zdá se mě, že přístrojovka drnčí ještě o trošku víc (děje se tak ale jen na špatných cestách), volant se klepe a hláška o endžínu se opakovala někdy v 4700km.
Jinak k pozitivům - musím po těch kilometrech uznat, že když fičím štreky např. Praha - Zlín, vylezu ze sedačky tak nějak míň "pomuchlaný" než z předchozí Fabie. Motor (1.6 TDCI 70kW) není dvakrát silák, ale od 1500 otáček si jde jasně za svým a musím uznat, že je fakt dobře sladěn s převodovkou. Nedávno jsem najížděl na dálnici a jela přede mnou Ochcáva 1,6Tdi a týpek to evidentně "zahňác". Tak jsem tomu taky nakulil a pozitivem je, že asi i díky odstupňování bylo zrychlení obou aut na stejné úrovni, byť mě tam tlouklo o 10 hřebů míň.
Občas mě jenom dělá problém rychle přeřadit, páč když chci bezpečně předjet, tak tam ze 6-tky mrskám za 4, ale někdy jsem tam toho čtveráka hledal jak v mapě. Naučil jsem se eliminovat vyhozením do neutrálu a rychlým škubem vzad.
Spotřeba po uvedených kilometrch je na 5,5 na sto, avizovaný průměr (4,2)je podle mě naprosto nedosažitelný - pokud mám teda srdce a nechci nasírat další řidiče jízdou na 6 a rychlostí 75 v hodině.
Zdá se mě docela solidní zvuková aparatura, byť je to základ se 6-ti repráky, hraje to docela gut - zatim sem teda neměl tu čest s bank a olufsénem (či jak se menuje ta echt sestava). Je teda fakt, že od té doby co jsem nakulil 32gigovou flešku plnou mjůziky od kastlíku, poslouchám výhradně toto, rádio je pasé a proto možná je poslech tak čistý. Dvakrát už se mě ale stalo, že se fleška kousla, pomohlo až vyškubnutí a zase nandání.
Jedna vlastnost mě mrzí a to že originál handsfree nějak blbě komunikuje s navigací (v Nokii E52) a v případě pokynů od navigace nepřepíná mezi USB a telefonem. Možná jsem jenom zatím neměl to štěstí kliknout na to správné nastavení.
Tak zatím takto, případné dotazy sem.
Už jsem tady psal dříve, takže shrnu - drnčí přístrojovka, mírně se klepe volant a někdy kolem 3000km se ohlásila poprvé hláška Engine malfunction.
Všechno uvedené se bohužel stále drží, zdá se mě, že přístrojovka drnčí ještě o trošku víc (děje se tak ale jen na špatných cestách), volant se klepe a hláška o endžínu se opakovala někdy v 4700km.
Jinak k pozitivům - musím po těch kilometrech uznat, že když fičím štreky např. Praha - Zlín, vylezu ze sedačky tak nějak míň "pomuchlaný" než z předchozí Fabie. Motor (1.6 TDCI 70kW) není dvakrát silák, ale od 1500 otáček si jde jasně za svým a musím uznat, že je fakt dobře sladěn s převodovkou. Nedávno jsem najížděl na dálnici a jela přede mnou Ochcáva 1,6Tdi a týpek to evidentně "zahňác". Tak jsem tomu taky nakulil a pozitivem je, že asi i díky odstupňování bylo zrychlení obou aut na stejné úrovni, byť mě tam tlouklo o 10 hřebů míň.
Občas mě jenom dělá problém rychle přeřadit, páč když chci bezpečně předjet, tak tam ze 6-tky mrskám za 4, ale někdy jsem tam toho čtveráka hledal jak v mapě. Naučil jsem se eliminovat vyhozením do neutrálu a rychlým škubem vzad.

Spotřeba po uvedených kilometrch je na 5,5 na sto, avizovaný průměr (4,2)je podle mě naprosto nedosažitelný - pokud mám teda srdce a nechci nasírat další řidiče jízdou na 6 a rychlostí 75 v hodině.
Zdá se mě docela solidní zvuková aparatura, byť je to základ se 6-ti repráky, hraje to docela gut - zatim sem teda neměl tu čest s bank a olufsénem (či jak se menuje ta echt sestava). Je teda fakt, že od té doby co jsem nakulil 32gigovou flešku plnou mjůziky od kastlíku, poslouchám výhradně toto, rádio je pasé a proto možná je poslech tak čistý. Dvakrát už se mě ale stalo, že se fleška kousla, pomohlo až vyškubnutí a zase nandání.
Jedna vlastnost mě mrzí a to že originál handsfree nějak blbě komunikuje s navigací (v Nokii E52) a v případě pokynů od navigace nepřepíná mezi USB a telefonem. Možná jsem jenom zatím neměl to štěstí kliknout na to správné nastavení.
Tak zatím takto, případné dotazy sem.
Fikoš 3 f kombajnu f barvě měsíčního prachu, taky f dechtu, 95 kobyl pod haupnó, na hlínách, ze zadním pípákem a sesle švic! Fajnový vozítko.
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: Focus 3 v roku 2011
Počítej s tím, že rozdíl na těch motorech asi ani nepoznáš, pokud je tam nějaký pocitově měřitelný rozdíl, tak až ve vysokých otáčkách, ostatně jako u každého motoru Ti-VCT...FUGAS píše:Nevíte tu někdo, zda u nějakého prodejce v Praze, nebo ve středních Čechách nemají předváděčku FF3 s benzínovým motorem 1,6 92kW? Chtěl bych se s tím svézt, protože by mě zajímalo, o kolik je to auto při běžné jízdě pocitově silnější než 77kW verze, či zda se koníci navíc dají do klusu až v poslední třetině otáčkoměru, jako je to u FF2 u verzí 74 a 85kW. Děkuji za odpovědi



Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Focus 3 v roku 2011
No to by mě právě zajímalo vyzkoušet. Jinak dneska jsem se svezl s Astrou Sports Tourer 1,4T 88kW, moje dojmy jsou, že je to líbivé, velice komfortní auto, které v nízkých otáčkách (vzhledem ke zdvihovému objemu logicky) moc nejede, ale když se roztočí turbo, tak dokáže i trochu zabrat, ale ta váha toho auta ten výkon dost ubíjí. V tomhle případě by to chtělo tu 103kW variantu. Co se mi ale vyloženě nelíbilo, a dalo by se říct, že mi to až vadilo bylo řízení. Tupé, gumové, s jakoby úměle vytvořeným odporem. Měl jsem pocit jakoby odpor kol a návrat volantu do přímého směru byl tvořený nějakým elektromotorkem, a ne jejich přirozeným pohybem. Tím u mě Astra trochu ztratila na sympatiích. Ty naopak získává pohledem do ceníku. Příklad ceny na auto, které mají vystavené na salóně - 5dv. hatchback, 1,4T 103 kW, barva bílá (ta Astře podle mě ale moc nesluší), výbava: 6x airbag, duální digi klima, dálk. centr., el. přední okna a zrcátka, tempomat, loketní opěrka, el. park. brzda (to bych spíš nechtěl, ale normální prý nejde s loketkou), mlhovky, kožený 3-ramenný volant, pal. PC, prodloužená záruka na 6let a celková cena je 387.900Kč.
Teď když si vezmu do ruky ceník FF3 a podívám se do akční tabulky pro 1,6Ecoboost Trend a odečtu těch červencových 20tKč za skladovku, tak se dostávám na 418.990Kč, což je rozdíl 31.990Kč v neprospěch focuse, který má manuální klimu, bez tempomatu a loketky a dokonce bez stupidního příplatku za bílou barvu. Výbavu bych klidně oželel, ale po té, co jsem díky Vám dospěl k názoru, že 92kW verzi nemá asi moc smysl kupovat a do té 77kW se mi až tolik nechce, přemýšlím víc a víc, jestli nesplašit peníze na toho slabšího Ecoboosta. Jenže když to pak srovnám s tou Astrou, tak fakt nevím
Jízdně je focus určitě lepší, ještě kdyby něco udělali i s cenama..
Teď když si vezmu do ruky ceník FF3 a podívám se do akční tabulky pro 1,6Ecoboost Trend a odečtu těch červencových 20tKč za skladovku, tak se dostávám na 418.990Kč, což je rozdíl 31.990Kč v neprospěch focuse, který má manuální klimu, bez tempomatu a loketky a dokonce bez stupidního příplatku za bílou barvu. Výbavu bych klidně oželel, ale po té, co jsem díky Vám dospěl k názoru, že 92kW verzi nemá asi moc smysl kupovat a do té 77kW se mi až tolik nechce, přemýšlím víc a víc, jestli nesplašit peníze na toho slabšího Ecoboosta. Jenže když to pak srovnám s tou Astrou, tak fakt nevím

bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti