Stránka 2 z 13
Napsal: 03.07.2007 21:52
od Jozkablack
Tak to moje hvízdání bych asi nenahrál...neni tak silný aby to šlo nahrát!!!
Napsal: 03.07.2007 22:00
od bjuty
Tak mo jde

Zítra to sem dám a uvidíš že je asi něco v ...
Napsal: 03.07.2007 22:04
od Jozkablack
Jsem na to zvědavej....zejtra si to poslechnu!!
Napsal: 05.07.2007 11:24
od bjuty
Tak jsem to zkusil nahrát - telefonem, no nevím, ale já to slyším.
Jinak jsem byl u mechanika a ten hned osahal turbo a řekl OK. Poradil, ale abych si radši dojel do Fordu. Tam také osahali turbo (a nejdříve mě vyděsili cenou 43000,-), ale také potvrdili že to turbo není. Únik vzduchu také ne. Podlaková nebo tlaková hadička také ne. Napínák řemenu také ne. Tak zavolali nějakého mechanika a ten s klidným svědomím řekl, že některé TDdi motory to po určitém čase začnou dělat. Je to prý v konstrukci naklápěcích protiklapek u turba. Není to závada, ale konstrukční vada. Nemám se bát a klidně jezdit. Jen kdyby se to moc zhoršilo, nebo mě to začlo štvát, tak ať přijedu a vyměníme celé trubo

Sakra, nejde mi připojit ten wav a to má jen 214kb.
Napsal: 05.07.2007 22:11
od Jozkablack
No snad se Ti to nezhorší......já to dneska schválně při jízdě poslouchal, ale asi to přece jen bude trochu jiný než u Tebe !!! Tak přeji ať se nic nezhoršuje a na tohle pískání si snad brzy zvykneš!!

Napsal: 06.07.2007 10:26
od bjuty
Ale já si nechci zvyknout, předtím to nedělalo, ale když odborný servis řekl že je to OK

Napsal: 13.07.2007 07:18
od bjuty
Tak to dělá asi netěsnost ve spoji mezi katalizátorem a vlnovcem

Napsal: 13.07.2007 19:38
od pelen
bjuty píše:Tak jsem to zkusil nahrát - telefonem, no nevím, ale já to slyším.
Jinak jsem byl u mechanika a ten hned osahal turbo a řekl OK. Poradil, ale abych si radši dojel do Fordu. Tam také osahali turbo (a nejdříve mě vyděsili cenou 43000,-), ale také potvrdili že to turbo není. Únik vzduchu také ne. Podlaková nebo tlaková hadička také ne. Napínák řemenu také ne. Tak zavolali nějakého mechanika a ten s klidným svědomím řekl, že některé TDdi motory to po určitém čase začnou dělat. Je to prý v konstrukci naklápěcích protiklapek u turba. Není to závada, ale konstrukční vada. Nemám se bát a klidně jezdit. Jen kdyby se to moc zhoršilo, nebo mě to začlo štvát, tak ať přijedu a vyměníme celé trubo

Sakra, nejde mi připojit ten wav a to má jen 214kb.
Ale TDDi nema zadne naklapeci klapky u turba.

Napsal: 15.07.2007 14:36
od bofo
Ahoj, ja jsem zpozoroval, také takové cvrlikání při sešlápnutí plynu. Zdá se mi to na Turbo. Ale zdá se mi, že to původně nedělalo nebo jen méně, ale těžko hodnotit s odstupem půl roku jak to dělalo
FF 1,8 TD r.v. 1999
Napsal: 23.07.2007 13:26
od volod
Zdar hoši mne to dělá od 2000 otáček , ale jenom po delší trase a jenom někdy.Je to dost nepříjemný zvuk ( hlasitý ). Rozvody jsem nechal měnit v servisu FOFO asi před měsícem tak předpokládám,že to rozvody nejsou.Před výměnou rozvodů to nedělalo,tak nevím.
HELP
Napsal: 23.07.2007 15:57
od SHI
Píská Vám to i na volnoběh když hodně přidáte? Taky na to nemůžu přijít proč to dělá.
TDCi 89kW/2003
Napsal: 23.07.2007 16:32
od tapa
Bjuty me to dela taky pri zvyseni otacek tak to vis piska.Kamik rekl ze by to mohly byt loziska na altiku!
Napsal: 23.07.2007 21:48
od volod
jo dělá mne to i u volnoběhu když přidám plyn,taky nevím co to je.
Možná to bude blbá otázka , při jakých otáčkách zapíná turbo?

Napsal: 23.07.2007 21:52
od Jenda25
Mám pocit že turbo spíná od 1800 otáček, ale nevim to jistě, jestli ti to ale dělá ložisko altíku, tak to rychle vyměň než se ti to kousne, škoda by byla několikanásobná. Mě ho měnili pře měsícem a oprava stála celkem 2000, a to mě měnili i diodový můstek s ložiskama.
Napsal: 23.07.2007 22:15
od Ahmed
Turbo nezapina, ani nespina, ani nic jineho. Je to dmychadlo pohanene vyfukovymi plyny, ktere se toci porad a neustale. Pri vetsim mnozstvi vyfukovych plynu, neboli kdyz slapnes na plyn, tak se turbo vice roztoci, zvysi plnici tlak motoru a citis znatelnejsi zrychleni. U nasich aut je to vetsinou okolo 1800ot., kolem 2000 + - to ma nejvetsi plnici tlak a tim padem motor nejvetsi tocivy moment. Pokud ale budes pomalicku postupne pridavat plyn, nebo udrzovat rychlost, tak turbo tolik netlaci.