Stránka 2 z 12
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 07.11.2008 22:33
od Rumcajs1
koukám že i otáčky i škubání řešíme my dva ... no, alespoň si pokecáme
Udělej video, natoč tam ten tvůj kočár celej a hoď to na youtube, rád se na to kouknu

Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 08.11.2008 23:03
od kurtak
Zdar borci, tak ted uz jsme tri jen sem chvili tapal kde se pridat s temito problemy. Mam auticko asi 4 mes. a taky jsem si toho vsimnul - zjistil jsem jen, ze pri studenym motoru je to vice znatelne, ale pri ohrati na provozni teplotu mi to taky dela. Ja sem si toho teda vsimnul hlavne pri zarazenem 3. stupni - pri minimalnim plynu, ale kdyz pak prudce pridam auto reaguje jak ma a vse je OK. Jen sem mel strach aby to nebylo neco zavaznyho. Jak mi nekdo rekne, ze je to normalni tak budu jen rad. Zase takovi problem to pro me neni. Ale jinac palivovej filtr mam novej a dela to porad.
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 10.11.2008 12:08
od kostik
čaues! tak jsem se toho snažil všímat a vůbec nic,ani při studeném ani při zahřátém motoru...pěkně plynulý chod bez jakéhokoli "škytnutí či škubnutí"
"zatím"

Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 10.11.2008 15:46
od Rumcajs1
třeba už to v roce 2005 vychytali
Kóťo, co máš vlastně za rok ty?
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 10.11.2008 16:44
od Kóťa
Už jsem opravil podpis.Mám 8/2005.Fakt bych to rád vyřešil.Auto je zatím v záruce...Opravdu nikoho třeba ze zkušených focusáků nenapadá???
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 10.11.2008 19:28
od Rumcajs1
ty jo, to máš záruku na 4 roky? To je mazec, taky bych si to dal líbit. Tak zkus přímo Ford servis, ale jde o to, jestli máš tu záruku ještě pořád i na motor.
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 10.11.2008 19:34
od Kóťa
coco,to nějak neznám.To vyčtu kde?
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 10.11.2008 19:44
od Rumcajs1
ježiš já nevim, nelekej se, já se v tom taky nevyznám, ale známej si kupoval nový auto a vím že má záruku na vůz 2 roky a třeba na kastli 12 let. Třeba je to ještě nějak víc specifikovaný? Ale klid, dýchej

Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 10.11.2008 19:45
od Kóťa
No,já právě myslím,že mám záruku jen na kastli...Ale mohl bych se stavit ve fordu a nechat si aspoň zkouknout karoserii před korozí.Vím,že bez kontrol pak dělali problémy s fofíkama.Ale to už je na jiné téma a popravdě mě těší,že ho s mondeem ještě nikdo nezaložil....

Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 10.11.2008 19:49
od Rumcajs1
to bude tím, že ty starší ročníky (včetně mě) jsou z Itálie nebo z Německa, mo a ty nový (jako třeba tvůj) je na korozi ještě mlacej capart

Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 11.11.2008 12:32
od kurtak
Cau ne ze bych vam chtel do toho kecat, ale ja myslel, ze tady resime skubani motoru. Rad bych se neco zajimaveho dozvedel o tomto tematu a ne o zaruce na kastli. Ta stejne zrezivy az rok po zaruce.

A kdyz jsem mel funglovku fabii tak to tam bylo tak, ze jsem mel 2 roky zaruku na auto jako takove + 8 let na PROREZIVENI kastle!! Tim se asi mysli dira skrz na skrz....
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 11.11.2008 17:29
od Kóťa
Nás si seřval a dál to rozvíjíš!

Tak zpět k tématu...
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 11.11.2008 17:36
od Rumcajs1
Kurtak: A máš k tomu taky něco? Rádi by jsme znali i tvůj názor!
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 12.11.2008 10:10
od kurtak
Nez jsem narazil na vase vlakno tak jsem polozil na toto tema dotaz primo odbornikovi fokimu, jak sem zde pochopil zabyva se focusama asi trochu vice nez mi

. Tak to muzete zkusit tam, zde je odkaz:
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 06#p274506
P.S: a kazdopadne jsem nikoho nemel v umyslu servat, ale jen se chci co nejvice dozvedet o nasem vasem problemku. Abych vedel co dal, zda auto hodit ze skaly s vadnymi vstriky nebo cerpadlem. A nebo jen nechat neco seridit za par kacek

Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 12.11.2008 15:49
od radexonix
U novějších Fordů se při pomalém pojíždění projevuje škubání z důvodu odstávky vstřikování.
Teplota motoru by na to neměla mít vliv. Řídící jednotka, když má informace , že motor zrovna netáhne odstaví vstřikování do některých válců. Asi z důvodu úspory paliva atd. Je to tak u
benzínu a pravděpodobně i u nafty. Při vyšší rychlosti , když motor není v tahu, tak to není tolik cítit, protože je tam větší setrvačnost a auto se tlačí samo.
Zkuste to sledovat z tohohle pohledu, možná že je to řešení vašeho problému.