Stránka 2 z 2

Napsal: 16.10.2006 19:00
od pelen
majkl píše:jo diky.nevis jeste co znamena chyba dtc 9359?nijak tomu nerozumim a co jsem si zkousel prelozit tak asi neco s tempomatem a obvodem nebo tak neco.
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
obvod zapalovani/obvod plynoveho pedalu (akcelerator)

To je muj odhad. Poradit ti muze ten, kdo diagnostiku ovlada. Nejlepe Foki, kdyz na tvuj dotaz narazi. :wink:

chyba

Napsal: 17.12.2006 14:54
od poldik
Ahoj zajímalo by mě jekou to musí hodit chybu v chybovém kodu palubky kdyby byla chyba v nabíjení (při jízdě padlé ručičky jak ot. tak rychlost) a rozsvícení chyba motor. Díky :?: :idea: :cry:

Napsal: 17.12.2006 15:00
od Ahmed
Chyba v nabijeni ti rozsviti kontrolku dobijeni a urcite ti nevypne tachometr, to by musel byt ten pokles napeti obrovsky, coz se ti s dobrou baterkou nestane. Jednodussi je si to napeti zmerit multimetrem pres zapalovac, ve chvili, kdy ti to udela. Ale spis bude problem nekde jinde.

Tachometr

Napsal: 17.12.2006 17:55
od poldik
Ono při nastartování občas zůstane kontrolka nabíjení rozsvícená tak to chcípnu a nastartuju znova a pak zhasne , ale někdy když se dívám na stropní světýlko je vydět při při dávání plynu jak světýlko zjasní a pak ze slabý tak nevím, elek. mi řikal , že ten altik to může být :?: :idea:

Napsal: 17.12.2006 18:48
od Ahmed
To dela temer u vsech aut, ale ten rozdil neni tak veliky. Pokud ti to opravdu hodne pohasina, tak ti to nejspis na volnobeh moc nedobiji. Muzou to delat opotrebene uhliky, mozna i regler. Nejlepsi asi bude, kdyz to budes merit voltmetrem, kdyz bude svitit kontrolka dobijeni, zapis si hodnoty, co jsi nameril a uvidi se. Na volnobeh bez zatizeni by to melo byt cca 14,2 - 14,8V, po zapnuti vsech moznych spotrebicu (svetla, ventilator, vyhrivani zadniho okna, ...) by to nemelo klesat pod 14V - 13,8V.

tachometr

Napsal: 18.12.2006 08:52
od poldik
Ahoj tak jsem udělal test diag.pal.přístroujů a vyšla mi chyba D262 neví někdo co to znamená a jak se to vynuluje.Díky :?:

Re: tachometr

Napsal: 18.12.2006 19:53
od Ahmed
poldik píše:Ahoj tak jsem udělal test diag.pal.přístroujů a vyšla mi chyba D262 neví někdo co to znamená a jak se to vynuluje.Díky :?:
Zkus treba do vyhledavani napsat "mód" a najdes tema diagnosticky mod palubovky, kde nekdo vlozil i seznam chybovych kodu, kde najdes i: D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
:x :wink:
Chybu vynulujes tim, ze tu zavadu opravis.

Re:

Napsal: 10.01.2014 21:32
od FoFo333
nany píše:Ja jsem svuj problem vyresil rozebranim budiku vcetne motorku ktery pohani rucicku ukazatele rychlosti. Otrel jsem hridelku motorku od zaschleho maziva a pri montazi jsem pevne nasadil rucku ukazatele (pri demont. mi prisla trochu volna). Nedokazu rict v cem byl problem ale od te doby to funguje bez problemu

Nechcem zakladať novú tému, tak sa spýtam tu. Potreboval by som dať dole ručičku otáčkomera z tej osky pretože mi nepresne ukazuje, a potom ju podľa servisného módu nasadiť naspäť na tú osku s tým, že by som si ju nastavil na presnejšiu hodnotu. Vie mi niekto poradiť ako dať dole tú ručičku otáčkomera z tej osky resp. treba rozobrať komplet ten náhon otáčkomera a pootočiť tú osku nejakým spôsobom spolu s ručičkou, resp. je vôbec tá ručička otáčkomera oddelitelná a opäť spojitelná s tou oskou? Vopred dakujem :)

Re: problém tachometr 2

Napsal: 11.01.2014 10:56
od stano.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 85&t=26977
Rucicky jemne podvihnut hranou nozika a potom vytiahnut vidlickou, ako je na obrazkoch. Nemoze sa pacit srobovakom alebo hrotom nozika, lebo prepichnes/pretlacis tu foliu s cifernikmi alebo odlomis rucicku. Sice idu dost tazko dole, treba to robit pomaly a s citom.

Re: problém tachometr 2

Napsal: 11.01.2014 13:31
od FoFo333
Ďakujem Ti veľmi pekne :-) idem to pozrieť, ten odkaz, ešte raz dík. :-)