Stránka 2 z 29
Napsal: 13.08.2006 00:55
od Zakus
Tak to je mazec

Napsal: 13.08.2006 09:35
od romanm
to astor:no je to síla,ale nevěš hlavu,majitelé Loganů a Thalií mají zase jiné problémy

Napsal: 13.08.2006 10:44
od Baggio
to:astor-to jsi mě teda dostal.Já myslel,že se to projevuje jen na autech staršího data

Já měl filcku a ta rezla jako kráva,ale doufám ,že ten můj vydrží co nejdýl

Dobrá zpráva
Napsal: 22.08.2006 19:21
od Primadona
Čauky, mám dobrou zprávu pro všechny.... nedávno jsem reklamoval korozi lemů všech dveří + kapoty na svém FF 1.6 r.v. 2000. Servisní knížku jsem neměl, technik sice něco brblal, ale pohrozil jsem mu stížností u Ford Motor Company. Tak toho nechal, nafotil to, poslal do FMC Praha no a po týdnu telefon, že reklamace byla uznána. A po dalším týdnu mám všech 5 dveří a kapotu fungl novou. Žádný strach a hrrr na ně....
Re: Dobrá zpráva
Napsal: 22.08.2006 19:24
od Ahmed
Primadona píše:Čauky, mám dobrou zprávu pro všechny.... nedávno jsem reklamoval korozi lemů všech dveří + kapoty na svém FF 1.6 r.v. 2000. Servisní knížku jsem neměl, technik sice něco brblal, ale pohrozil jsem mu stížností u Ford Motor Company. Tak toho nechal, nafotil to, poslal do FMC Praha no a po týdnu telefon, že reklamace byla uznána. A po dalším týdnu mám všech 5 dveří a kapotu fungl novou. Žádný strach a hrrr na ně....
Kde jsi to reklamoval?
Re: reklamace
Napsal: 23.08.2006 11:10
od astor
Tak jsem byl ve Fordu a mám to nafocený a snad odeslaný do Prahy na schválení. Jinak technik byl příjemný, jen se mu nelíbylo že mi chybí kontrola karoserie za rok 2005. V roce 2004 vyrobeno a kontrola proběhla. Když mi to schválí tak mi prý budou ty rezavé dveře brousit a lakovat. Kdyby to nebylo tak fantastické auto (teda kromě korore dveří),hned by bylo prodané. Ale protože nevím o žádném lepším autě budu pravidelně jezdit na kontroly karoserie a budu uplatňovat 12 -letou záruku.
Napsal: 23.08.2006 13:27
od kanzy
Mám takovej dotázeček, platí se ta roční kontrola karoserie?
Napsal: 23.08.2006 13:40
od zirafak
Aspon u nas na Slovensku ano.Stalo ma to 180sk a este mi aj pekne poumyvali auto....
Sakra,sakra...a ja som si tiez myslel,ze korozia bola zalezitostou ozaj iba starsich Focusov....Nemoze zalezat od toho,kde bolo vozidlo vyrobene/Spanielsko,Nemecko,atd..../?

Napsal: 24.08.2006 12:10
od astor
Samozřejmě se ta kontrola platí ,ale není to tak strašné. Mám pocit něco kolem 300 korun.
Co se týče výrobního závodu, četl jsen někde na foru že auta vyrobená v Německu jsou mnohem kvalitnější než ta Španělská. To mám štěstí že ´mám Německé auto
Žirafáku ty máš 2005 ? Kdyby ti to začalo rezivět ,tak to bych si asi radši koupil Velorexa .A to bych se zase klepal strachy že mi ho napadnou moli
Jinak u mé 2004 se tomu technik u Fordu vůbec nedivil ,je to prý nemoc Focusů a Mondeí
Napsal: 25.08.2006 08:43
od zirafak
astor píše:Samozřejmě se ta kontrola platí ,ale není to tak strašné. Mám pocit něco kolem 300 korun.
Co se týče výrobního závodu, četl jsen někde na foru že auta vyrobená v Německu jsou mnohem kvalitnější než ta Španělská. To mám štěstí že ´mám Německé auto
Žirafáku ty máš 2005 ? Kdyby ti to začalo rezivět ,tak to bych si asi radši koupil Velorexa .A to bych se zase klepal strachy že mi ho napadnou moli
Jinak u mé 2004 se tomu technik u Fordu vůbec nedivil ,je to prý nemoc Focusů a Mondeí
Mam 2004 vyrobene a januar 2005 predane.Zatial,teda musim si zaklopat,mi to nikde nehrdzavie....No a pokial sa nemylim,tak tieto posledne kusy boli vyrobene v Spanielsku,lebo v tom case uz Nemci nabiehali na noveho Focusa....Skoda....Osobne by som tiez radsej nemecke auto

Napsal: 25.08.2006 13:59
od stan
zirafak píše:astor píše:Samozřejmě se ta kontrola platí ,ale není to tak strašné. Mám pocit něco kolem 300 korun.
Co se týče výrobního závodu, četl jsen někde na foru že auta vyrobená v Německu jsou mnohem kvalitnější než ta Španělská. To mám štěstí že ´mám Německé auto
Žirafáku ty máš 2005 ? Kdyby ti to začalo rezivět ,tak to bych si asi radši koupil Velorexa .A to bych se zase klepal strachy že mi ho napadnou moli
Jinak u mé 2004 se tomu technik u Fordu vůbec nedivil ,je to prý nemoc Focusů a Mondeí
Mam 2004 vyrobene a januar 2005 predane.Zatial,teda musim si zaklopat,mi to nikde nehrdzavie....No a pokial sa nemylim,tak tieto posledne kusy boli vyrobene v Spanielsku,lebo v tom case uz Nemci nabiehali na noveho Focusa....Skoda....Osobne by som tiez radsej nemecke auto

no nevesaj hlavu, moja 01´ bola vyrobena v nemecku a uz ma za sebou reklamaciu 3x dvere a zle zalozene okno na 5dverach, skor ci neskor to postihne kazde bez vynimky, mozno tie jazdiace a dovezene z EU s tym problem este nemali, ale staci jedna zima u nas po nasolenych cestach a co bolo potlacane rozbujnie

Napsal: 25.08.2006 14:03
od hide
Mám 2002 co jezdila jenom u nás a nic mi nerezaví. Je to vyrobený v SRN.

Napsal: 25.08.2006 14:32
od stan
vela ludi co sa tvrdili ze hrdzu nemaju po upozorneni na co sa maju sustredit boli nemilo prekvapeny, ale zrejme aj medzi focusmi sa najde jeden vydareny

Napsal: 25.08.2006 14:49
od hide
Ty mi čoveče přijdeš jako antireklama na FOFO. Když tak pročítám tvoje příspěvky. Asig máš prostě smůlu na kus.
to Hide and all
Napsal: 25.08.2006 15:04
od toro
Kloním se názoru Stana.Koroze není dílem pátku nebo Španělska, a když tak hodně málo, ale technologického pochybení.Skoro bych vsadil botky, že na inkriminovaných místech najdu korozi u každého Foka staršího 3 roků a průměrně jezděného.Chce to koukat a hlavně vědět, co hledat, a jak se to na začátku projevuje.U nového typu po FL botky nesázím.