bílý dým

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 03.08.2006 15:13

kdyz jde olej z vyfuku tak to muze byt turbo . ale to je zrale to co nejdriv zadřít.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
zetor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: kraj olomouc

Příspěvek od zetor » 03.08.2006 15:30

dnes jedu do servisu,motor jde nepravidelně,jakoby na 3 válce,podle mě z výfuku nejde olej,ale nspálená nafta,protože olej v motoru neubývá

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 03.08.2006 19:45

Jenom teoreticka uvaha.
Kdyby mel jeden valec podstatne nizsi kompresi, pak by se nedostatecnym tlakem ve studenem stavu nemusela vstriknuta nafta zapalit. Kdyz se pak valec prohreje od okolnich valcu, pak muze zvysena teplota zpusobit zapaleni nafty i v tom vadnem valci.
Nevim, zda diagnostika je schopna ukazat, ze je vadna komprese a ve kterem valci. Zkusenosti by mohli mit pracovnici u mereni emisi.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 03.08.2006 20:15

pelen píše: Nevim, zda diagnostika je schopna ukazat, ze je vadna komprese a ve kterem valci. Zkusenosti by mohli mit pracovnici u mereni emisi.
Je. Ale overeni kompresniho tlaku na emisich nebo v servisu bude najistotu.
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 03.08.2006 20:47

Jj, uz to tu nekdo psal tusim u 1,6ky. Ze diagnostika vyhodni spatny kompres a rekne, ktery valec. Ale otazka je, jak moc spatny ten kompres musi byt, aby to vyhodilo chybu. Pokud je jenom snizeny, tak to asi nic neudela.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 03.08.2006 20:53

Ale tady musi byt dost snizeny, kdyz naftu asi nezapali a vstriky budou dobre, kdyz se nespalena nafta dosta do vyfuku jako bily dym.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 03.08.2006 21:31

Ahmed píše:Ze diagnostika vyhodni spatny kompres a rekne, ktery valec. Ale otazka je, jak moc spatny ten kompres musi byt, aby to vyhodilo chybu. Pokud je jenom snizeny, tak to asi nic neudela.
V mem pripade podle toho listecku z mereni tlaku cca 3,5 baru, pricemz 3 se povazuji jeste za ok. A taky mi bylo receno, ze pokud je takovy vazny problem, tak z te diagnostiky stejne ani nic jineho nevyctou.
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
zetor
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: kraj olomouc

Příspěvek od zetor » 04.08.2006 19:21

jsou to tysky,naštěstí,trochu jsem to tušil a moc jsem si přál.aby to byla tryska a ne mech závada,samzřejmě i tak to bude pálka

Uživatelský avatar
hape
Junior
Junior
Příspěvky: 287
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Orlová

Příspěvek od hape » 04.08.2006 20:39

Zajeď za někým, kdo fordům rozumí ale ne do značkového fordu, tam jsou hned se vším hotoví :x . Známej mi říkal, že kolegu taky poslali ze značkového s TDDI Fokusem a že prej vadné čerpadlo oprava cca 30-80 tis. Zajel k maechanikovi co dělaá fordy, tan si s tím pohrál opravil mu to za cca 900 kč a jezdí do dnes. Třeba to ani u Tebe nebude tak horký :wink:
FF Combi GHIA 1,6 Zetec, r.v.7/99, Pacific green
Obrázek

Uživatelský avatar
vlami
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

bilý dým

Příspěvek od vlami » 26.08.2006 22:01

Měl jsem jednou takový problém a nakonec to bylo to nejhorší, odešlo mi turbo!!

Uživatelský avatar
michalniks
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 17.09.2008 02:26
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: bílý dým

Příspěvek od michalniks » 06.10.2008 08:36

Mám stejný problém. Bojím se taky o turbo, ale dofám, že to bude jen něco míň závažnýho... Třeba ta triska.
Diagnostika (DTC) mi nic neukázala.
Ráno to nastartuju, strašně čudí bílým dýmem a při malém přidávání plynu má nepravidelný chod (s i bez zařazení rychlosti). Pokud to ale sešlápnu víc, tak je chod pravidelný (jen udělám v okruhu tak 10 m bílou mlhu). Tj. při prudším rozjezdu je to v pohodě, ale pokud chci udržovat rychlost po rovince či mírného kopce, tak to motor furt škube.
Když se to FOFO zahřeje, tak je to v pohodě pořád a už vůbec nečudí... Mám si chystat peníze na turbo?
(Zajímavý, že to dělá taky u 1,8 TDDI, dělá to nkomu i u jiných?)
FF kombi - 1,8 TDDI 66kw (2002), šedá Magnum - už je minulostí
FF II kombi - 1,6 TDCI 66kw (2006), modrá Tonic

Uživatelský avatar
Loeb
Nováček
Nováček
Příspěvky: 111
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brandýsek
Kontaktovat uživatele:

Re: bílý dým

Příspěvek od Loeb » 06.10.2008 09:00

[Mrkni ještě , jestli se ti neztrácí voda....
Ford Focus combi 1.8 TDDi 66kw r.v. 2000 bílá

Uživatelský avatar
michalniks
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 17.09.2008 02:26
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: bílý dým

Příspěvek od michalniks » 06.10.2008 09:07

?
Loeb píše:[Mrkni ještě , jestli se ti neztrácí voda....
Díky za radu...
Je pravda, že s vodou mi to přijde poslední dobou trochu záhada... Měl jsem málo (dlouho jsem to nekontroloval). Tak jsem ji chtěl doplnit, ale když jsem pak druhej den (opět za ráno) otevřel kapotu, zjistil jsem, že je vše OK... Jako kdyby to kolísalo. Stál jsem na stejném rovném místě a kontroloval jsem v obou případech za studena...
Myslíš, že to prosakuje? To by byla ale taky docela pálka, ne? Kolik přibližně, nevíš
FF kombi - 1,8 TDDI 66kw (2002), šedá Magnum - už je minulostí
FF II kombi - 1,6 TDCI 66kw (2006), modrá Tonic

Uživatelský avatar
Loeb
Nováček
Nováček
Příspěvky: 111
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brandýsek
Kontaktovat uživatele:

Re: bílý dým

Příspěvek od Loeb » 06.10.2008 09:41

Už jsem to řešil na mondeu. Dolil jsem vodu a třeba dva dny se nic nedělo, pak to začalo kouřit a takle se to opakovalo. Tak jsem tu soustavu natlakoval a zjistil jsem že se voda ztrácí výměníkem co je ze zadu motoru u olejového filtru. Napojil jsem hadice napřímo a je klid..
Ford Focus combi 1.8 TDDi 66kw r.v. 2000 bílá

Uživatelský avatar
michalniks
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 17.09.2008 02:26
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: bílý dým

Příspěvek od michalniks » 06.10.2008 13:37

Díky :) Podívám se na to
FF kombi - 1,8 TDDI 66kw (2002), šedá Magnum - už je minulostí
FF II kombi - 1,6 TDCI 66kw (2006), modrá Tonic

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti