bílý dým
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
kdyz jde olej z vyfuku tak to muze byt turbo . ale to je zrale to co nejdriv zadřít.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Jenom teoreticka uvaha.
Kdyby mel jeden valec podstatne nizsi kompresi, pak by se nedostatecnym tlakem ve studenem stavu nemusela vstriknuta nafta zapalit. Kdyz se pak valec prohreje od okolnich valcu, pak muze zvysena teplota zpusobit zapaleni nafty i v tom vadnem valci.
Nevim, zda diagnostika je schopna ukazat, ze je vadna komprese a ve kterem valci. Zkusenosti by mohli mit pracovnici u mereni emisi.
Kdyby mel jeden valec podstatne nizsi kompresi, pak by se nedostatecnym tlakem ve studenem stavu nemusela vstriknuta nafta zapalit. Kdyz se pak valec prohreje od okolnich valcu, pak muze zvysena teplota zpusobit zapaleni nafty i v tom vadnem valci.
Nevim, zda diagnostika je schopna ukazat, ze je vadna komprese a ve kterem valci. Zkusenosti by mohli mit pracovnici u mereni emisi.
-
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava, Bílovec
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 335
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava, Bílovec
V mem pripade podle toho listecku z mereni tlaku cca 3,5 baru, pricemz 3 se povazuji jeste za ok. A taky mi bylo receno, ze pokud je takovy vazny problem, tak z te diagnostiky stejne ani nic jineho nevyctou.Ahmed píše:Ze diagnostika vyhodni spatny kompres a rekne, ktery valec. Ale otazka je, jak moc spatny ten kompres musi byt, aby to vyhodilo chybu. Pokud je jenom snizeny, tak to asi nic neudela.
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03
- hape
- Junior
- Příspěvky: 287
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Orlová
Zajeď za někým, kdo fordům rozumí ale ne do značkového fordu, tam jsou hned se vším hotoví
. Známej mi říkal, že kolegu taky poslali ze značkového s TDDI Fokusem a že prej vadné čerpadlo oprava cca 30-80 tis. Zajel k maechanikovi co dělaá fordy, tan si s tím pohrál opravil mu to za cca 900 kč a jezdí do dnes. Třeba to ani u Tebe nebude tak horký 


- michalniks
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.09.2008 02:26
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: bílý dým
Mám stejný problém. Bojím se taky o turbo, ale dofám, že to bude jen něco míň závažnýho... Třeba ta triska.
Diagnostika (DTC) mi nic neukázala.
Ráno to nastartuju, strašně čudí bílým dýmem a při malém přidávání plynu má nepravidelný chod (s i bez zařazení rychlosti). Pokud to ale sešlápnu víc, tak je chod pravidelný (jen udělám v okruhu tak 10 m bílou mlhu). Tj. při prudším rozjezdu je to v pohodě, ale pokud chci udržovat rychlost po rovince či mírného kopce, tak to motor furt škube.
Když se to FOFO zahřeje, tak je to v pohodě pořád a už vůbec nečudí... Mám si chystat peníze na turbo?
(Zajímavý, že to dělá taky u 1,8 TDDI, dělá to nkomu i u jiných?)
Diagnostika (DTC) mi nic neukázala.
Ráno to nastartuju, strašně čudí bílým dýmem a při malém přidávání plynu má nepravidelný chod (s i bez zařazení rychlosti). Pokud to ale sešlápnu víc, tak je chod pravidelný (jen udělám v okruhu tak 10 m bílou mlhu). Tj. při prudším rozjezdu je to v pohodě, ale pokud chci udržovat rychlost po rovince či mírného kopce, tak to motor furt škube.
Když se to FOFO zahřeje, tak je to v pohodě pořád a už vůbec nečudí... Mám si chystat peníze na turbo?
(Zajímavý, že to dělá taky u 1,8 TDDI, dělá to nkomu i u jiných?)
FF kombi - 1,8 TDDI 66kw (2002), šedá Magnum - už je minulostí
FF II kombi - 1,6 TDCI 66kw (2006), modrá Tonic
FF II kombi - 1,6 TDCI 66kw (2006), modrá Tonic
- Loeb
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brandýsek
- Kontaktovat uživatele:
Re: bílý dým
[Mrkni ještě , jestli se ti neztrácí voda....
Ford Focus combi 1.8 TDDi 66kw r.v. 2000 bílá
- michalniks
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.09.2008 02:26
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: bílý dým
?
Je pravda, že s vodou mi to přijde poslední dobou trochu záhada... Měl jsem málo (dlouho jsem to nekontroloval). Tak jsem ji chtěl doplnit, ale když jsem pak druhej den (opět za ráno) otevřel kapotu, zjistil jsem, že je vše OK... Jako kdyby to kolísalo. Stál jsem na stejném rovném místě a kontroloval jsem v obou případech za studena...
Myslíš, že to prosakuje? To by byla ale taky docela pálka, ne? Kolik přibližně, nevíš
Díky za radu...Loeb píše:[Mrkni ještě , jestli se ti neztrácí voda....
Je pravda, že s vodou mi to přijde poslední dobou trochu záhada... Měl jsem málo (dlouho jsem to nekontroloval). Tak jsem ji chtěl doplnit, ale když jsem pak druhej den (opět za ráno) otevřel kapotu, zjistil jsem, že je vše OK... Jako kdyby to kolísalo. Stál jsem na stejném rovném místě a kontroloval jsem v obou případech za studena...
Myslíš, že to prosakuje? To by byla ale taky docela pálka, ne? Kolik přibližně, nevíš
FF kombi - 1,8 TDDI 66kw (2002), šedá Magnum - už je minulostí
FF II kombi - 1,6 TDCI 66kw (2006), modrá Tonic
FF II kombi - 1,6 TDCI 66kw (2006), modrá Tonic
- Loeb
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brandýsek
- Kontaktovat uživatele:
Re: bílý dým
Už jsem to řešil na mondeu. Dolil jsem vodu a třeba dva dny se nic nedělo, pak to začalo kouřit a takle se to opakovalo. Tak jsem tu soustavu natlakoval a zjistil jsem že se voda ztrácí výměníkem co je ze zadu motoru u olejového filtru. Napojil jsem hadice napřímo a je klid..
Ford Focus combi 1.8 TDDi 66kw r.v. 2000 bílá
- michalniks
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 17.09.2008 02:26
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: bílý dým
Díky
Podívám se na to

FF kombi - 1,8 TDDI 66kw (2002), šedá Magnum - už je minulostí
FF II kombi - 1,6 TDCI 66kw (2006), modrá Tonic
FF II kombi - 1,6 TDCI 66kw (2006), modrá Tonic
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti