no ved to je presne to co pisem... bud je ta hra super namakana - cize vyvoj je nekrestansky dlhy a este nekrestanskejsie drahsi (to si moze dovolit len zopar dielni na trhu) alebo nic moc nedotiahnuta...
plus vsetky bestselery su patentovane cize sa robia len nejake vzdialene napodobeniny (dobre vieme ako je to dneskaj s tymi americkymi sudmi)... a ked na to nie su prachy tak to aj tak vyzera... bohuzial
o tu grafiku sa netreba az tak bat... oni tie sietove modely tych postaviciek postupne vylepsuju, kedze sa maju cas s tym hrat v ramci moznosti enginu... a takisto texturky cize aj to maju tie potvory osetrene
uz davno neplati ze hra ktora vyjde za rok vyzera zastaralo... ono ked si pustis nejaku dobru strielacku 2 ci 3 roky staru dnes na dobrej masine na plne detajly (ktore si pred tym pustit nemohol lebo si na to nemal stroj) tak to vyzera velmi dobre aj dnes po 3 rokoch...
ono rozdiely boli vydiet kedysi ked mal nejaky pandrlacik 50 polygonov a za rok prisiel panacik s 150 polygonami... tak sme cumeli...
ale dnes ma model lietadielka 1 500 polygonov a v pripravovanych hrach ma 15 000 polygonov co sa síce císelne zdá velký skok, ale na tom 10 cm modele na obrazovke to ludske oko pomali ani nepostrenie, akurat to prispeje len k vyhladeniu hran a realistickosti povrchu
(tieto nove simulatory stavaju preto tak velapolygonove aby sa dali vyuzit vo filmarskom priemysle, cize dalsi zdroj prijmov pre vyvojarov hier a o takych 10 rokov uz nebude treba pomaly ani vytiahnut paty zo studia von vsetko sa natoci pri pocitacoh

)
aj ten 1 500 polygonovy model s dobrou texturov vyzera velmi dobre (napr. uz spominany sturmovik mal na zaciatku otrasne textury, a vyzeralo to vselijako ale chytili sa toho 3rd party ludia fanaticky do lietania a dnes su tie textury namakane... a vyzera to pri tych všetkych vyhladzovaniach aliasingoch supertienoch, polotienoch, odleskoch a svetlách velmi dobre...
proste jeden velky BIZNIS SHITTTTTT