Stránka 2 z 3
Napsal: 15.08.2006 20:39
od pelen
to Forfoc:
Reakce pojistovny takova asi muze byt. Je to jeden z duvodu, na zaklade ktereho muze kratit castecne nebo uplne plneni. Solidni pojistovnu bych si predstavoval, ze by takto postupovala jen, kdyz by se nehoda stala na zaklade zmeny jizdnich vlastnosti vozidla zpusobenych nedovolenou kombinaci rafku a pneu.
Napsal: 16.08.2006 07:06
od petulka
Když se to tady rozebírá,ty rozměry, mám ve velkém techničáku zapsán rozměr 185/65 - 14" a žádný jiný alternativní. Přitom v německém techničáku je k výše uvedenému zapsán i 195/60 - 15" Auto je na těch patnáctkách a bylo na nich i když se dělalo schvalování způsobilosti k provozu a vystavoval ten techničák. Asi s tím může být problém na STK, jak to řešit??? Díky.
Napsal: 16.08.2006 08:52
od Forfoc
Asi bych se zašel zeptat na úřad (Odbor dopravních a správních činností), prostě tam kde u vás dávaj značky, zda by to do českého techničáku šlo , na základě údajů z německého TP, dodatečně zapsat.
Napsal: 16.08.2006 09:08
od stigi
Forfoc píše:Myslím, že nejde ani tak o silniční kontrolu jako spíše o pojišťovnu v případě nehody. Může se stát a stalo se , že pojišťovna buď nezaplatila škodu na autě viníka( v případě havarijní pojistky) nebo požadovala škodu po viníkovi nehody(zákonná pojistka). Pravděpodobnost sice není velká, že se to stane , ale..... . Pojišťovna to prostě všechno hodí na Vás , protože jste měli kola co na auto nepatří a tím jste přispěli k nehodě.
Tak ja mam zkusenost presne opacnou. Byl jsem ucastnikem nehody (mimochodem uz mesic nejezdim a cekam na opravu), ktera byla setrena policii. Jedine co koho zajimalo bylo auto poskozeneho, tj. moje. Likvidator sepsal protokol, vyfotil co mohl a opsal si udaje z maleho technicaku. Stejne tak pri nahlaseni skodne udalosti byl dokladan v pripade poskozeneho pouze maly technicak. U vinika sice velky TP, ale jeho auto zase nikoho nezajimalo a nikdo se na neho ani nepodival.
Napsal: 16.08.2006 11:28
od zirafak
Tiez si myslim,ze v pripade nehody ich zaujima skor vyska dezenu v mm,ako rozmer pneu a ET....Ked som mal rozbite celne sklo,tiez mi fotil poistovak pneu,ale nie kvoli rozmeru,ale kvoli opotrebeniu...
Napsal: 16.08.2006 12:30
od hide
Možná kdyby se někomu něco stalo, tak by po tom šli, ale pokud to byly jenom plechy, tak je to nezajímalo.
Napsal: 16.08.2006 16:54
od pelen
Mozna, ze to na rovnych usecich vliv nema, ale pouze v nutnych rychlych zmenach smeru. Zalezi, co si pripadny soudni znalec z oboru dopravy vyzada za informace.
Jestli ma nekdo z dopravaku focuse a smejdi na foru, tak se treba vyuci a pak bude vse sepisovat tak, jak by se to melo.

Napsal: 16.08.2006 17:16
od Skubi
petulka píše:Když se to tady rozebírá,ty rozměry, mám ve velkém techničáku zapsán rozměr 185/65 - 14" a žádný jiný alternativní. Přitom v německém techničáku je k výše uvedenému zapsán i 195/60 - 15" Auto je na těch patnáctkách a bylo na nich i když se dělalo schvalování způsobilosti k provozu a vystavoval ten techničák. Asi s tím může být problém na STK, jak to řešit??? Díky.
no já mám v techničáku 185/65 R14 83 U , ale taky mám v dalších záznamech 175/70 R14 M+S 83Q, 195/55(195/60) R15 83U a 205/50 R16 83U
Napsal: 16.08.2006 18:27
od petulka
Skubi píše:petulka píše:Když se to tady rozebírá,ty rozměry, mám ve velkém techničáku zapsán rozměr 185/65 - 14" a žádný jiný alternativní. Přitom v německém techničáku je k výše uvedenému zapsán i 195/60 - 15" Auto je na těch patnáctkách a bylo na nich i když se dělalo schvalování způsobilosti k provozu a vystavoval ten techničák. Asi s tím může být problém na STK, jak to řešit??? Díky.
no já mám v techničáku 185/65 R14 83 U , ale taky mám v dalších záznamech 175/70 R14 M+S 83Q, 195/55(195/60) R15 83U a 205/50 R16 83U
Tak to máš dobrý, to je spousta možností na výběr. Já tam ale mám jenom ten jeden rozměr.

Napsal: 17.08.2006 06:19
od zirafak
petulka píše:Skubi píše:petulka píše:Když se to tady rozebírá,ty rozměry, mám ve velkém techničáku zapsán rozměr 185/65 - 14" a žádný jiný alternativní. Přitom v německém techničáku je k výše uvedenému zapsán i 195/60 - 15" Auto je na těch patnáctkách a bylo na nich i když se dělalo schvalování způsobilosti k provozu a vystavoval ten techničák. Asi s tím může být problém na STK, jak to řešit??? Díky.
no já mám v techničáku 185/65 R14 83 U , ale taky mám v dalších záznamech 175/70 R14 M+S 83Q, 195/55(195/60) R15 83U a 205/50 R16 83U
Tak to máš dobrý, to je spousta možností na výběr. Já tam ale mám jenom ten jeden rozměr.

Ja by som to neriesil.Kludne by som tam 15",16",alebo aj 17"dal.Ak ich spolocnost Ford povoluje na moju 1,6-tku,preco by nemohli ist na tvoju.
Mozno by som volil pre klud nejake origos hlinikace a kazdopadne by som dodrzal predpisany rozmer pneu...195/60/15...205/50/16...215/40/17...
Napsal: 17.08.2006 09:28
od foki
ja mam na jednom 3dveri povolene 235/40 18 , je to z nemecka , a mam je zapsane i v TP , poslal jsem to same VIN do prahy ze bych chtel ty same kola zapsat a bylo mi receno ze tyto kola ford v CR nepovoli .
Napsal: 17.08.2006 18:21
od pelen
foki píše:ja mam na jednom 3dveri povolene 235/40 18 , je to z nemecka , a mam je zapsane i v TP , poslal jsem to same VIN do prahy ze bych chtel ty same kola zapsat a bylo mi receno ze tyto kola ford v CR nepovoli .
A zapsane to mas v nemeckem nebo ceskem TP?

Napsal: 19.08.2006 09:08
od Honza
Když jsem měl nehodu (4auta+zranění),tak nikdo kola neřešil a taky jsem měl na autě jiný,než co povoluje techničák,ale to asi záleží na pojišťovákovi
Napsal: 28.08.2006 22:30
od Vodik
Musí být možnost použití Al disků zapsána v TP? Já tam mám jen alternativní rozměry od 6Jx15 až po 7Jx17, ale o hliníku ani čárky. Tak nevím, jestli nemohu mít s elektronama na STK potíže.
Napsal: 28.08.2006 22:47
od Vodik
Ještě mi prosím poraďte, co znamená vlastně to ET? Jaký je rozdíl mezi ET47,5 a ET52,5? Díky.