1. velka zakruta kde je citit bocne pretazenie, asi sa da prejst pod plnym plynom, ale to som sa bal, tak som pred nou mierne pustil plyn bez brzdenia


2. zakerne miesto, tu treba brzdit z velkej rychlosti a trat je klukata, takze velmi jemne na brzdu. ak sa ubrzdi na dobru rychlost, je potom krasny vyjazd ale kurva pozor na plyn !

3. zakerne miesto kde ma dost plietla ina farba asfaltu. tuto si otestujete brzdy, lebo treba brzdit do nizkej rychlosti kedze nasleduje ostra sikana
4. krasna sikana ktora je ale cez kopec, takze na vyjazde ma vela krat vyhodilo a dopad je sakra citit na rebrach
5. hnusna zakruta ktora sa uzatvara a este k tomu je tam dvojfarebny asfalt, takze treba velmi opatrne. v spravnej stope sa da prejst na pocudovanie celkom rychlo.
6. dalsie miesto na srdce, tiez sa tu miesaju asfalty, zakruta vyzera dost nebezpecne, ale da sa najst stopa a prejst pod plnym plynom, velmi dobre miesto. ale aj narocne na fyzicku, lebo je tam taky skok kde paradne sedacka premasiruje rebra. par krat mi to rozhodilo nohy a tukol som do brzdy alebo plynu, ked to clovek necaka a hlavne nepotrebuje, je to masaker

7. kombinacia dvoch vacsich zakrut, treba si najst spravnu stopu a potom sa da prejst celkom rychlo a vyjazd je vo velkej ryhclosti. krasne sa tu da vychutnat zrychlenie a rychlost. ale obrovsky pozor treba davat aby sa vyjazd neprepalil, lebo tesne vedla trati (vpravo) je mur ktory je sice obklopeny pneumatikami, ale naraz v tejto rychlosti si ani nechcem predstavovat, urcite by dotycny skoncil s polamanymi hnatmi ak nie v spitali !!
8. toto miesto nazvem vysokou skolou brzdenia. staci len jemne pribrzdit, lebo "sikana" ktora tvori najazd do c.9 sa da prejst rovno a vyuzit na dobrzdenie. takze najprv prudka brzda, potom povolit, jemne zatocit do "sikany" a ked je kara vyrovnana, dobrzdit do c.9. problem je v tom, ak sa nepodari vyrovnat karu v sikane a predtym sa brzdilo len malo, nestihne sa do zakruty dobrzdit. tam som par krat dostal hodiny alebo vyletel, lebo som bol prilis rychly.
9. tu je krasny vyjazd zo zakruty a az po c.10 sa ide plny kotol (samozrejme po zoznameni sa s motokarou!) az do c.10.
10. tato obrovska "sikana" sa da prejst asi na plny kotol, ale to som sa bal. hlavne je dolezita velmi plynula a presna praca s volantom. v tejto rychlosti nehrozi kontra, raz som tade bol nervozny na volante a motokara zacala tancovat a skoro ma vytancovala do travy... vyjazd na rovinku je peklo, sialena akceleracia a obrovska rychlost... co viac si priat...
