Žhavení a start

Odpovědět
Uživatelský avatar
4100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 169
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Skalica SK

Příspěvek od 4100 » 29.08.2006 00:20

Díky za všechny podněty! Ale např. ten event. chybný snímač polohy vačkového hřídele, že by se neprojevil na výpisu z testu? Jak se to dá s určitostí prověřit?
Ford Focus 1,8TDCI Ghia 03´ silver Machine
Obrázek

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od EL » 29.08.2006 06:14

Na diagnostice u Forda. Když mi odešel snímač CPM (nešlo nastartovat), jsem si nestihl udělat výpis z registru chyb. Snad by se tam objevil DTC kód 9342.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Uživatelský avatar
Chlumacek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chlumacek » 29.08.2006 17:12

Jo jo, jestli se ti ozve takový kovový zvuk po nastartování motoru, počítej, že to muže být ten setrvák.
Ford Focus combi 2002, TDCi 115 PS
[url=https://www.volny.cz/jasiomen/Focus/Black.htm:2vnpaoub][img:2vnpaoub]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2vnpaoub][/url:2vnpaoub]

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.08.2006 19:09

EL píše:Na diagnostice u Forda. Když mi odešel snímač CPM (nešlo nastartovat), jsem si nestihl udělat výpis z registru chyb. Snad by se tam objevil DTC kód 9342.
9342 PCM is defective (Power Control Modul - ridici jednotka je vadna)
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Snímač polohy vačkového hřídele

Příspěvek od EL » 29.08.2006 19:53

Já jsem uvedl omylem označení PCM, správně je název označení CMP - Camshaft Position. Závada by se měla objevit na diagnostice ve FORDU.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Uživatelský avatar
4100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 169
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Skalica SK

Příspěvek od 4100 » 29.08.2006 20:04

Nanovo se vrátím k té délce žhavení - žhaví to za všech teplot max. 2 sek.a kontrolka zhasne. Motor hned startuju, ten hned blafne a zhasne. Hned opakuju a to už hezky naskočí. Je vůbec možné nějak nastavit nebo ovlivnit délku žhavení? Nebude třeba vadný nějaký snímač teploty motoru?
Ford Focus 1,8TDCI Ghia 03´ silver Machine
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 29.08.2006 20:30

4100 píše:Nanovo se vrátím k té délce žhavení - žhaví to za všech teplot max. 2 sek.a kontrolka zhasne. Motor hned startuju, ten hned blafne a zhasne. Hned opakuju a to už hezky naskočí. Je vůbec možné nějak nastavit nebo ovlivnit délku žhavení? Nebude třeba vadný nějaký snímač teploty motoru?
Delku zhaveni neovlivnis, ta se ridi podle teploty. Ale pokud mas vadny zhavic, tak to to auto nepozna a bude zhavit porad kratce a pak nemuzes nastartovat.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Snímač polohy vačkového hřídele

Příspěvek od pelen » 29.08.2006 20:57

EL píše:Já jsem uvedl omylem označení PCM, správně je název označení CMP - Camshaft Position. Závada by se měla objevit na diagnostice ve FORDU.
Pak diagnostika muze ukazat nektery z nasledujicich:

P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
P0341 Camshaft Position Sensor Circuit Performance
P0342 Camshaft Position Sensor Circuit Low Input
P0343 Camshaft Position Sensor Circuit High Input
P0344 Camshaft Position Sensor Circuit Intermittent

P1340 Camshaft Position Sensor B Circuit Malfunction
P1341 Camshaft Position Sensor B Range / Performance

:lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
4100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 169
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Skalica SK

Příspěvek od 4100 » 29.08.2006 21:07

Jak tak vidím, nejjednodušší bude, když si nejdříve proměřím žhaviče a pak budeme diagnostikovat...
Ford Focus 1,8TDCI Ghia 03´ silver Machine
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.08.2006 21:58

4100 píše:Jak tak vidím, nejjednodušší bude, když si nejdříve proměřím žhaviče a pak budeme diagnostikovat...
Nejlepe klestovym ampermetrem na ss proud.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
4100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 169
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Skalica SK

Příspěvek od 4100 » 30.08.2006 17:28

Myslím, že by je stačilo prosvítit žárovkovou skoušečkou... pro začátek...
Ford Focus 1,8TDCI Ghia 03´ silver Machine
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 30.08.2006 17:34

Pokud je upalena, tak ji ani svecena voda nepomuze 8)
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
4100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 169
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Skalica SK

Příspěvek od 4100 » 30.08.2006 17:38

To dá rozum, jen je nutné vědět , která to je... Které žhaviče se Vám jeví jako nejlepší?
Ford Focus 1,8TDCI Ghia 03´ silver Machine
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 30.08.2006 19:14

4100 píše:To dá rozum, jen je nutné vědět , která to je... Které žhaviče se Vám jeví jako nejlepší?
Ford Motorcraft 8)
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
4100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 169
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Skalica SK

Re: Žhavení a start

Příspěvek od 4100 » 11.09.2006 17:15

4100 píše:Kolik je správná doba žhavení u 1,8TDCI 85kW u studeného motoru při 20stC? Mně to žhaví tak 2sek., po zhasnutí startuju a většinou musím opakovat a i tak to motorem při naskočení dost zatřese a ozve se takový kovový zvuk. Jinak jede bezvadně i tahá jako kůň... Kontrolka žhavení nic nesignalizuje, na testu byl motor OK. Nebude to řachtat ten setrvák?
A je to vyřešeno!!! Byla to baterie se slabou kapacitou - 43Ah. Teprve v pátek jsem skontroloval, co to pod tím deklem mám a v sobotu jsem koupil novou 74Ah 700A Banerku. Od té doby jsou starty jako pšouk do peřin a na první brnknutí. Je třeba nepodceňovat požadavky motoru na kapacitu baterie! Doba žhavení byla správná, žhaviče OK, ale ta baterie to za tu dobu nedokázala prožhavit a ještě i se správnou razancí protočit. Snad to někomu pomůže...
Ford Focus 1,8TDCI Ghia 03´ silver Machine
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti