Žhavení a start
- Chlumacek
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo, jestli se ti ozve takový kovový zvuk po nastartování motoru, počítej, že to muže být ten setrvák.
Ford Focus combi 2002, TDCi 115 PS
[url=https://www.volny.cz/jasiomen/Focus/Black.htm:2vnpaoub][img:2vnpaoub]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2vnpaoub][/url:2vnpaoub]
[url=https://www.volny.cz/jasiomen/Focus/Black.htm:2vnpaoub][img:2vnpaoub]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2vnpaoub][/url:2vnpaoub]
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Snímač polohy vačkového hřídele
Já jsem uvedl omylem označení PCM, správně je název označení CMP - Camshaft Position. Závada by se měla objevit na diagnostice ve FORDU.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- 4100
- Nováček
- Příspěvky: 169
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Skalica SK
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Delku zhaveni neovlivnis, ta se ridi podle teploty. Ale pokud mas vadny zhavic, tak to to auto nepozna a bude zhavit porad kratce a pak nemuzes nastartovat.4100 píše:Nanovo se vrátím k té délce žhavení - žhaví to za všech teplot max. 2 sek.a kontrolka zhasne. Motor hned startuju, ten hned blafne a zhasne. Hned opakuju a to už hezky naskočí. Je vůbec možné nějak nastavit nebo ovlivnit délku žhavení? Nebude třeba vadný nějaký snímač teploty motoru?
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snímač polohy vačkového hřídele
Pak diagnostika muze ukazat nektery z nasledujicich:EL píše:Já jsem uvedl omylem označení PCM, správně je název označení CMP - Camshaft Position. Závada by se měla objevit na diagnostice ve FORDU.
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
P0341 Camshaft Position Sensor Circuit Performance
P0342 Camshaft Position Sensor Circuit Low Input
P0343 Camshaft Position Sensor Circuit High Input
P0344 Camshaft Position Sensor Circuit Intermittent
P1340 Camshaft Position Sensor B Circuit Malfunction
P1341 Camshaft Position Sensor B Range / Performance

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- 4100
- Nováček
- Příspěvky: 169
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Skalica SK
Re: Žhavení a start
A je to vyřešeno!!! Byla to baterie se slabou kapacitou - 43Ah. Teprve v pátek jsem skontroloval, co to pod tím deklem mám a v sobotu jsem koupil novou 74Ah 700A Banerku. Od té doby jsou starty jako pšouk do peřin a na první brnknutí. Je třeba nepodceňovat požadavky motoru na kapacitu baterie! Doba žhavení byla správná, žhaviče OK, ale ta baterie to za tu dobu nedokázala prožhavit a ještě i se správnou razancí protočit. Snad to někomu pomůže...4100 píše:Kolik je správná doba žhavení u 1,8TDCI 85kW u studeného motoru při 20stC? Mně to žhaví tak 2sek., po zhasnutí startuju a většinou musím opakovat a i tak to motorem při naskočení dost zatřese a ozve se takový kovový zvuk. Jinak jede bezvadně i tahá jako kůň... Kontrolka žhavení nic nesignalizuje, na testu byl motor OK. Nebude to řachtat ten setrvák?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti