Stránka 2 z 15

Napsal: 29.08.2006 00:20
od 4100
Díky za všechny podněty! Ale např. ten event. chybný snímač polohy vačkového hřídele, že by se neprojevil na výpisu z testu? Jak se to dá s určitostí prověřit?

Napsal: 29.08.2006 06:14
od EL
Na diagnostice u Forda. Když mi odešel snímač CPM (nešlo nastartovat), jsem si nestihl udělat výpis z registru chyb. Snad by se tam objevil DTC kód 9342.

Napsal: 29.08.2006 17:12
od Chlumacek
Jo jo, jestli se ti ozve takový kovový zvuk po nastartování motoru, počítej, že to muže být ten setrvák.

Napsal: 29.08.2006 19:09
od pelen
EL píše:Na diagnostice u Forda. Když mi odešel snímač CPM (nešlo nastartovat), jsem si nestihl udělat výpis z registru chyb. Snad by se tam objevil DTC kód 9342.
9342 PCM is defective (Power Control Modul - ridici jednotka je vadna)

Snímač polohy vačkového hřídele

Napsal: 29.08.2006 19:53
od EL
Já jsem uvedl omylem označení PCM, správně je název označení CMP - Camshaft Position. Závada by se měla objevit na diagnostice ve FORDU.

Napsal: 29.08.2006 20:04
od 4100
Nanovo se vrátím k té délce žhavení - žhaví to za všech teplot max. 2 sek.a kontrolka zhasne. Motor hned startuju, ten hned blafne a zhasne. Hned opakuju a to už hezky naskočí. Je vůbec možné nějak nastavit nebo ovlivnit délku žhavení? Nebude třeba vadný nějaký snímač teploty motoru?

Napsal: 29.08.2006 20:30
od Ahmed
4100 píše:Nanovo se vrátím k té délce žhavení - žhaví to za všech teplot max. 2 sek.a kontrolka zhasne. Motor hned startuju, ten hned blafne a zhasne. Hned opakuju a to už hezky naskočí. Je vůbec možné nějak nastavit nebo ovlivnit délku žhavení? Nebude třeba vadný nějaký snímač teploty motoru?
Delku zhaveni neovlivnis, ta se ridi podle teploty. Ale pokud mas vadny zhavic, tak to to auto nepozna a bude zhavit porad kratce a pak nemuzes nastartovat.

Re: Snímač polohy vačkového hřídele

Napsal: 29.08.2006 20:57
od pelen
EL píše:Já jsem uvedl omylem označení PCM, správně je název označení CMP - Camshaft Position. Závada by se měla objevit na diagnostice ve FORDU.
Pak diagnostika muze ukazat nektery z nasledujicich:

P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
P0341 Camshaft Position Sensor Circuit Performance
P0342 Camshaft Position Sensor Circuit Low Input
P0343 Camshaft Position Sensor Circuit High Input
P0344 Camshaft Position Sensor Circuit Intermittent

P1340 Camshaft Position Sensor B Circuit Malfunction
P1341 Camshaft Position Sensor B Range / Performance

:lol:

Napsal: 29.08.2006 21:07
od 4100
Jak tak vidím, nejjednodušší bude, když si nejdříve proměřím žhaviče a pak budeme diagnostikovat...

Napsal: 29.08.2006 21:58
od pelen
4100 píše:Jak tak vidím, nejjednodušší bude, když si nejdříve proměřím žhaviče a pak budeme diagnostikovat...
Nejlepe klestovym ampermetrem na ss proud.

Napsal: 30.08.2006 17:28
od 4100
Myslím, že by je stačilo prosvítit žárovkovou skoušečkou... pro začátek...

Napsal: 30.08.2006 17:34
od Ahmed
Pokud je upalena, tak ji ani svecena voda nepomuze 8)

Napsal: 30.08.2006 17:38
od 4100
To dá rozum, jen je nutné vědět , která to je... Které žhaviče se Vám jeví jako nejlepší?

Napsal: 30.08.2006 19:14
od Ahmed
4100 píše:To dá rozum, jen je nutné vědět , která to je... Které žhaviče se Vám jeví jako nejlepší?
Ford Motorcraft 8)

Re: Žhavení a start

Napsal: 11.09.2006 17:15
od 4100
4100 píše:Kolik je správná doba žhavení u 1,8TDCI 85kW u studeného motoru při 20stC? Mně to žhaví tak 2sek., po zhasnutí startuju a většinou musím opakovat a i tak to motorem při naskočení dost zatřese a ozve se takový kovový zvuk. Jinak jede bezvadně i tahá jako kůň... Kontrolka žhavení nic nesignalizuje, na testu byl motor OK. Nebude to řachtat ten setrvák?
A je to vyřešeno!!! Byla to baterie se slabou kapacitou - 43Ah. Teprve v pátek jsem skontroloval, co to pod tím deklem mám a v sobotu jsem koupil novou 74Ah 700A Banerku. Od té doby jsou starty jako pšouk do peřin a na první brnknutí. Je třeba nepodceňovat požadavky motoru na kapacitu baterie! Doba žhavení byla správná, žhaviče OK, ale ta baterie to za tu dobu nedokázala prožhavit a ještě i se správnou razancí protočit. Snad to někomu pomůže...