

...v roce 02 sem dával do škopka novou baterku tuším že baner a měnila se až letos,najezd byl asi 25tis.km za rok. Je ale fakt,že ty craftky jsou opravdu kvalitní, měl jsem ji v sieře a měnila se po 10ti letech,nájezd byl stejnej...
co třeba tady ,je to vápníková ,tak by měla být v pohodě http://www.perfektshop.cz/product/autob ... 80a-15553/Kota píše:Nevíte kolik stojí origo fordí baterka 80Ah?
spise bych se zameril na to po jake dobe si meril baterii v klidu,u akumulatoru je spise problem s kapacitou,jestli tol bylo po dnu stani,ok,nicmene jak meris baterii pri nastartovanem aute,spise meris kolik dava alternator a ne jake ma nabiti akuKota píše:Tak jsem dnes měřil baterku.V klidu má 12,8V,takže v pohodě,ne?A při nastartovaném motoru,topení,rádiu a světlech má 14,5V.Takže taky ok?
Koto,prosim te ja jsem se tady nedocetl jaky kontrolky se ti rozsviti?dobijeni?Kota píše:pavliku,máš pravdu.Baterii v klidu jsem měřil po cca 2 hodinách,tak je lepší změřit ráno?A těch 14,5 je opravdu ten altík.Nějaký proudy nezměřím a je bez víček,takže hustotu taky nedám....Ale ten můj problém si myslím čím dál víc s baterií nesouvisí![]()
Totiž od rána jsem jezdil jen po městě a startoval aspoň 7x.Vždy jsem normálně svítil (bez spds) a kontrolky ok.Pak jsem jel dvakrát na spds a potom se už rozsvítily.Spíš bych to chápal kdyby to udělalo z rána,kdy je baterie víc namáhaná.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti