Stránka 2 z 5
					
				
				Napsal: 29.08.2006 20:38
				od Ahmed
				4100 píše:Ještě jedna inspirace: - můj šéf parkuje služebního Pašíka na dvoře u baráku  a protože musí jezdit sníh - nesníh, v mrazech po příjezdu dá dovnitř teplovzdušný ventilátor, zapne ho přes časový spínač a ráno mu to 30min před odjezdem vyhřeje interiér a rozmrazí okna. Typickej škrťa... Jednou mu ty čínský kamna blafnou a ...
A nebo aspon vybijou baterku a nenastartuje  

 Pokud to napaji z auta.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 20:42
				od 4100
				Ahmed: - co to máš za topení? orig. od Forda, nebo Eberspacher? Dá se to i načasovat? Nebo spusti dálkově? Co to všechno ohřívá? Pochlub se !!!!
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 20:43
				od 4100
				Ten fukar napájí 220V z baráku...
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 20:46
				od pelen
				Trosku se zacnete otuzovat. Ja kdyz vezmu v zime stopare, tak se hned omlouvam, jestli se jim zda, ze budou mrznout. Ja moc netopim. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 20:49
				od Ahmed
				Nee, ja mam origo naftovy ohrev motoru. Nevim presne co ohriva, jestli nejak motor nebo chladici kapalinu ci ktereho hroma, ale pri teplote chladici kapaliny mensi nez 4°C se to zapne a kdyz otevres motor, tak je slyset takove huceni a dole couha vyfucek. Po ohrati se to samo vypne. Topit se da po ujetem kilometru, po 2km je rucicka teploty presne v polovine. Ex majitel si asi potrpel na teplicko, kdyz je tam nezavisle topeni a vyhrivane sedacky  

 Je to fajn v -20 sednout do auta ve svetru a jet v teple a ohrat si promrzlou zadnici. Akorat topeni v sedadlech je obycejne, jenom sedak, nahreje se, vypne, po klesnuti teploty zase hreje. Novy Fous ma tusim i s nastavitelnym termostatem a vyhrivane i operadlo.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 20:55
				od 4100
				Kurňa, to ti teda závidím... Mám rád věčné jaro ve voze. Chladí hezky, ale jak znám dízly, s topením to bude pomalejší...
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 20:55
				od Ahmed
				pelen píše:Trosku se zacnete otuzovat. Ja kdyz vezmu v zime stopare, tak se hned omlouvam, jestli se jim zda, ze budou mrznout. Ja moc netopim. 

 
Staci, ze mi tuhne razeni a vsechno kolem, nemusi mi tuhnout i klouby  
 
Kdyz jsme si s kamosem koupili 105ku a bylo praskle tesneni pod hlavou, tak jsme to v -15 vytopili na 55°C a jeste se ten motor prehrival - jezdili jsme s otevrenyma oknama  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 20:57
				od Ahmed
				4100 píše:Kurňa, to ti teda závidím... Mám rád věčné jaro ve voze. Chladí hezky, ale jak znám dízly, s topením to bude pomalejší...
Ja uz se tesim na zimu, protoze ted kdyz je treba rano 10°C, tak je to katastrofa. Motor je zahraty az ke konci jizdy  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 20:58
				od hape
				
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 21:03
				od Dany
				Není nad starý zatuchlý vaťák po dědovi, ten mě nikdy nezklamal 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 21:04
				od hape
				
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 21:07
				od Dany
				Dědovi v tom vaťáku chrápal pes. Ráno, když šel házet sníh, měl v něm krásně teploučko.
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 21:09
				od 4100
				Můžete si tam na noc taky pozvat bezdomovce...
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 21:14
				od Dany
				To je nápad!! Do rána by to krásně vytopil 

  Spotřeba: tři krabicové vína na noc  

 cca 60Kč. to není zlé, při dnešních cenách 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 29.08.2006 21:19
				od hape