Stránka 2 z 4

Re: Vstřiky

Napsal: 27.11.2009 16:36
od Rike
Takže štěstí se nekoná. Taková polosmůla.
Problém se projevuje dál, podezření je na EGR ventil. Teď se tomu odborně říká "detonace v motoru za studena". Takže buď cca 6000 Kč za výměnu, zaslepit nebo detonovat...

Re: Vstřiky

Napsal: 11.12.2009 13:45
od Forny
Doporucuji vymenit, me to stalo 8000, a to jsemmel docela kliku, protoze mi po nastartovani motor sel jako kdyz nemuze, sotva 1500 otacek, bez sily a z vyfuku mlha, jak jsemjej vypnul, tak uz neslo otocit motorem - odtah na lane (doce fuska) a vymena EGR ventilu u Forda :o(
Takze pokud nechces, aby ti to kleklo nekde dal od mista bydliste, tak bych neriskoval.
Jinak EGR ventil se zanasi ze spatna nafty, a jelikoz je to elektronicka zalezitost, tak pri reklamaci se to pry posila do nemcka na testovaci stolici a pokud zjisti, ze odesel diky nekvalitni nafte, tak neni sance na uspech s reklamaci - vyjadreni Forda :evil:

Re: Vstřiky

Napsal: 11.12.2009 13:53
od tomason
Ano a v Čechách je nekvalitní nafta přece všude:mrgreen:

Re: Vstřiky

Napsal: 11.12.2009 14:46
od Forny
Bohuzel pravda, jedina skoda, ze skoncil Aral. Nastesti se Benzina snazi a Verva se jiz priblizuje svoji kvalitou.
Dale mi znamy doporucil brat od OMV, protoze oni si dovazi vlastni palivo z Rakouska a ne brat z Kralup ci Litvinova jak ostatni.

Re: Vstřiky

Napsal: 11.12.2009 14:54
od tomason
Tak to je omyl OMV bere samozřejmě tam kde se to vyplatí Praha určitě z Kralup, Jihlava a spodek bude z Rakouska Schwechat Panther tam i volal do OMV :wink:

Re: Vstřiky

Napsal: 02.06.2010 21:52
od Rike
Kauza stále pokračuje :wallbash:
Projevy jsou stále markantnější, studený start = oblaka, detonující motor, klepání. Stačí párkrát vytočit na 4000 otáček a je klid. Minimálně o 80% lepší. Projel jsem spoustu servisů, ale shledávám to jako zbytečný, pokud teda nemáte v úmyslu rozdávat prachy.

Shrnutí: motor 2.0TDCi/100kW, r.v.2005, vyměněny žhavičky, EGR ventil, vstřiky měřené, čištěné... servisy zkoušeny autorizované i levnější, všude jen čumí na diagnostiku, která je čistá.

Nevíte někdo o nějakém servisu, nejlépe Praha, Pardubice a na spojnici mezi nima, kde fakt autům rozumí? Kde to nejsou jen měniči dílů dle katalogu "Ford - uhodni závadu, aspoň zhruba"?? Jsem zoufalej, jak je chladněji, vypadá to, že na dvorku startuju Aerovku na kliku :wallbash:

Re: Vstřiky

Napsal: 03.06.2010 10:27
od L_u_k_y_n
zkoušels Frolíka a Rataje v Měcholupech?

http://www.fordfar.cz

Já s tím mám taky trošku trable. Od zimy starty jak Zetor + bílý smradlavý oblaka; dlouhodobě prý načatý vstřiky (kolem dvou tisíc ot. se ozývaj); při větší akceleraci ve vyšších otáčkách to jako pulzuje (přerušovanej zátah) .... no asi se zastavím někdy u Fokiho, jestli by mi na to mrknul. Jenže by to chtělo tam nechat stát do druhýho dne, aby to bylo studený :?

Re: Vstřiky

Napsal: 03.06.2010 11:16
od Rike
Přesně stejný problém, pulzování kolem 2 tisíc, až se celý auto klepe. Asi si počkám, jak dopadneš a kde ti to vyřeší, protože já do toho už vrazil spoustu tisíc a jsem akorát tak nasr...ej :wallbash:

Tu firmu jsem nezkoušel, jsou fakt dobří? A kdy plánuješ to řešit? Hlavně se nenech oblbnout jak já. Budou ti tvrdit, že tato součástka za X tisíc to 100% vyřeší a když ne, tak je to smůla, ale nelze vzít zpět...

Re: Vstřiky

Napsal: 03.06.2010 13:30
od L_u_k_y_n
U F&R jsem zatím neřešil tenhle problém, ale jinak s nima mám velmi dobrou zkušenost a cenově jsou na tom taky dost dobře. Rozhodně se mě nikdy nesnažili natáhnout, spíš naopak jsem některé úkony ani neplatil. Takže můžu doporučit, určitě tam z tebe nebudou dřít kůži. Když jsem tam byl na první prohlídce po koupi (120 tis), ochotně to se mnou přijímací technik projel, vše vysvětlil a nic za to nechtěli.

Co se týká těch vstřiků, tam mi bylo řečeno, že se to prostě může stát (teď mám najeto 140tis.) a že to ale řešit nemusím, jen budou hlučnější (to mám potvrzeno i od více mechaniků). Štve mě to, ale zase ne tak, abych je měnil, pokud to není vyloženě potřeba.
Novinkou ale je ten dým při startu a to půlzování, které ale není tak citelné, jak píšeš ty.

Teď bohužel vůbec nemám čas to řešit, takže to možná bude muset počkat až pojedu na výměnu oleje ...

Re: Vstřiky

Napsal: 03.06.2010 13:36
od Rike
Je to divný, máme podobný, ne-li stejný projev, u mě se to taky snažili hodit na vstříky, ale nakonec se zjistilo, že jsou úplně v pořádku. Ani načaté nejsou... Takže logicky dedukuju, že můžeš třeba mít načaté vstříky, ale nemusí to spolu vůbec souviset... Je to duchařina :?

Re: Vstřiky

Napsal: 03.06.2010 17:18
od kako
Escort TD mi dymil na volnobeh alebo pri brzdeni motorom dole kopcom az som sa niekedy hambil. Bol to dym svetlo modry a stiplavy. Tiez mi nevedeli poradit az na jedneho, poradil nech pridam trosku vacsi predstrik. Od vtedy auto prestalo dymit.

Re: Vstřiky

Napsal: 05.06.2010 10:53
od Rike
Tak mám ještě jeden projev, který s tím možná souvisí. Ono pulzování, o kterém píšu výše, se mi děje i když je motor zahřátý a v zátahu. Typicky: jedu 80km/h za pomalejší autem a na pětku ho začnu na "plný kotel" kotel předjíždět. Auto se rozvibruje jako když jedete po D1, ale tak pravidelné nerovnosti na silnici nejsou...

Re: Vstřiky

Napsal: 07.06.2010 08:55
od L_u_k_y_n
to je jednoduchý, moc to podtáčíš. Zrychlovat z 80km/h to je na čtyřku. Tohle není oktávka s 1.9TDI. Já řadím pětku nejdřív při 90km/h, při razantnější jízdě při 100km/h. Šestka nejde dřív jak ve 120km/h.
Tím podtáčením nic neušetříš, naopak.

Re: Vstřiky

Napsal: 07.06.2010 11:31
od Rike
To by ale měly ty vibrace zmizet při dosažení vyšších otáček, ale když tam tu pětku držím do 120km/h, tak to pořád vibruje...

Re: Vstřiky

Napsal: 07.06.2010 23:11
od X-sat
Trošičku mimo původní téma, ale jak řadíte u tohoto motoru? Já se snažím řadit tak, aby následující (vyšší) rychlostní stupeň zabíral v cca 1800 otáčkách - při normální jízdě. Při "Octavii na prdeli" točím otáčky na cca 3000 a další vyšší rychlostní stupeň se potom zakusuje v cca 2300 otáčkách a opět a ž na 3000 otáček.

Jak VY?

Jinak samozřejmě pravidlo - studený motor nejde přes 2000 otáček. Řadím většinou již okolo 1800 otáček. Ale jak je ukazatel na 90 stupních, asfalte třes se :Dancer: