TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Tak jsem byl dnes za jedním borcem kterej se zabejvá Fordama , dal mě na něj číslo MartyGC , za což mu děkuji . Když jsem mu to popsal tak hned řekl že to je problém ve vstřiku . Vysvětlil mě to , co to obnáší atd . , takže příští pondělí mu předám Fofo do ústavního léčení a pak dám vědět co mu bylo , co to stálo ...
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003

Citroën Xsara 1.9 TD / 1998

Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004

-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
tak to jsem zvědavý jestli je to opravdu vstřikama
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002


-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.10.2009 19:43
- Bydliště: Ostrava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Hmmm, tak ted nevim jestli ohledne tech vstriku to je dobra nebo spatna zprava, dobra asi v tom ,ze se problem konecne vyresi, spatna, ze to asi nebude nejlevnejsi zalezitost.
Kazdopadne se ozvi jak jsi dopadl...
Kazdopadne se ozvi jak jsi dopadl...
M.P píše:Tak jsem byl dnes za jedním borcem kterej se zabejvá Fordama , dal mě na něj číslo MartyGC , za což mu děkuji . Když jsem mu to popsal tak hned řekl že to je problém ve vstřiku . Vysvětlil mě to , co to obnáší atd . , takže příští pondělí mu předám Fofo do ústavního léčení a pak dám vědět co mu bylo , co to stálo ...
Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
- opicak
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Pánové tak to tady tiše sleduju a jsem napnutý jak tanga jak tohle dopadne.Mám totiž úplně stejný problém (už je to tady na fóru několikrát a kdo to sledoval ví), ale po půlročním pátrání jsem to vzdal a prostě ty ranní starty pod cca 4 stupně kdy se projevuje nepravidelný chod, občasné chcípnutí atd. ignoruju. Nikdo na nic nepřišel, diagnostika v pořádku ..... - už na to nemám nervy. Auto se po ujetí 200 m nebo po půlminutě chodu motoru chová naprosto normálně a stejně pak celý den šlape bez nejmenšího problému, tak to prostě neřeším. Jo svitla mi naděje - jak jste tady řešili čidlo teploty nasávaného vzduchu (taky se mi to stále podvědomě vnucuje jako zdroj problémů), ale už jste u vstřiků a do toho nepůjdu. To spíš půjde fofo z domu. už jsem to tu psal vícekrár - fofo paráda, kombík - paráda (nikdy jsem ho nechtěl a teď si to nemůžu vynachválit), jizdní vlastnosti - paráda, ale ropák je to můj 1 a přísahám, že poslední v životě. Nikdy víc.
focus 1.8 TDCi 85kW kombi,rok výroby 2002, výbava GHIA


- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Já su taky našponovanej jak kšandy. O tom že by to mohl být špatnej jeden vstřik mě říkal už předtím jeden kamoš co dělá v servisu a setkal se s tím . Ale moc jsem tomu nevěřil , protože jsem si říkal že by to dělalo pořád a nejen při studeným motoru . Dělá to přesně to jak píše opicak . V podstatě mě přesvědčil až tady ten borec . Jen jsem mu to popsal a řekl čím to je . Povídal že už to dělal na několika Focusech . A taky mě ukazoval motor , jak to dopadne když se s tím jezdí a neodstraní se to . Zkrátka ten jeden vstřik správně nerozprašuje ale když to přeženu tak protíká . Pak dojde k tomu že se podpálí ventil nebo propálí píst . To jsem ještě neviděl - díra skrz píst .
Jinak z Fofa jsem nadšenej po přechodu z Xsary vůbec nebyl , ale zvykl jsem si , a jestli odstraním ještě toto tak se do něj snad i zamiluju .
Moudřejší budu příští tejden tak ve středu . Pak sem napíšu jak probíhalo léčení a kolik peněz to obnášelo .
Jinak z Fofa jsem nadšenej po přechodu z Xsary vůbec nebyl , ale zvykl jsem si , a jestli odstraním ještě toto tak se do něj snad i zamiluju .
Moudřejší budu příští tejden tak ve středu . Pak sem napíšu jak probíhalo léčení a kolik peněz to obnášelo .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003

Citroën Xsara 1.9 TD / 1998

Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004

-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Foki kdysi napsal: "vsechny 3 tdci co mam maji problemy se startama , chytne -chcipne , nebo dlouho otoci , nebo chtne a hapruje a je to jako kdyby se chytal , vsechny auta najeto okolo 60000km . uz se to tady probiralo , ze zimni starty s tdci jsou komplikovane ."
Jsem fakt zvědavej jak dopadneš, už jen proto že tyhle problémy se tady řeší každou zimu a zatím žádný jednoznačný výsledek. U mě to bude přesně to samé jak píše Opicak, líp bych to nenapsal.
Jsem fakt zvědavej jak dopadneš, už jen proto že tyhle problémy se tady řeší každou zimu a zatím žádný jednoznačný výsledek. U mě to bude přesně to samé jak píše Opicak, líp bych to nenapsal.

Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002


- kemo
- Junior
- Příspěvky: 208
- Registrován: 14.02.2008 11:36
- Bydliště: Praha 5
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Jsem další v řadě, kdo čeká na vyřešení tohohle problému.
V zimě to prostě dělám tak, že hned po nastartování lehounce šlápnu na plyn (abych otáčky udržel na cca 1000), pak to nechcípne a nemusím týrat promrzlou baterku.
V zimě to prostě dělám tak, že hned po nastartování lehounce šlápnu na plyn (abych otáčky udržel na cca 1000), pak to nechcípne a nemusím týrat promrzlou baterku.
- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Ten borec mě říkal že teď to mám zatím ( než to vymění ) po startu nechat vždycky tak dvě minutky nechat běžet na ten kolísající volnoběh než vyjedu .
Já se s tím prostě nesmířím že to takhle zlobí . Buď to vyřeším nebo na jaře prodám .
Jsem zvyklej že o pět let starší auto , obyčejnej TD , chytne na první ťuknutí , i při -20°C , a hned si klape pěkně jak za tepla ... a to má za sebou 200 000 km a tankuju jen na ONO plus VIF .
Tady s tím si připadám jak před dvaceti lety ve stodvacítce , jen vytáhnout sytič
Taky mě říkal že to je dost individuální , že tam měl s tímto Focusa TDCi se 60 000 km najetejma , a taky že zná Focusa TDCi co má 300 000 km na naftu z ONO , a nemá problém .
Já se s tím prostě nesmířím že to takhle zlobí . Buď to vyřeším nebo na jaře prodám .
Jsem zvyklej že o pět let starší auto , obyčejnej TD , chytne na první ťuknutí , i při -20°C , a hned si klape pěkně jak za tepla ... a to má za sebou 200 000 km a tankuju jen na ONO plus VIF .
Tady s tím si připadám jak před dvaceti lety ve stodvacítce , jen vytáhnout sytič

Taky mě říkal že to je dost individuální , že tam měl s tímto Focusa TDCi se 60 000 km najetejma , a taky že zná Focusa TDCi co má 300 000 km na naftu z ONO , a nemá problém .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003

Citroën Xsara 1.9 TD / 1998

Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004

-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.10.2009 19:43
- Bydliště: Ostrava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Kdyz uz budes s odbornikem na vstriky, zkus se prosim Te zeptat jestli by nepomohlo to procistit pomoci nejakych aditiv, napr. tady tohle nevypada spatne WYNN'S HIGH PRESSURE 3 - Přísada do nafty pro motory s vysokotlakým vstřikováním (http://www.wynns.cz).
M.P píše:Já su taky našponovanej jak kšandy. O tom že by to mohl být špatnej jeden vstřik mě říkal už předtím jeden kamoš co dělá v servisu a setkal se s tím . Ale moc jsem tomu nevěřil , protože jsem si říkal že by to dělalo pořád a nejen při studeným motoru . Dělá to přesně to jak píše opicak . V podstatě mě přesvědčil až tady ten borec . Jen jsem mu to popsal a řekl čím to je . Povídal že už to dělal na několika Focusech . A taky mě ukazoval motor , jak to dopadne když se s tím jezdí a neodstraní se to . Zkrátka ten jeden vstřik správně nerozprašuje ale když to přeženu tak protíká . Pak dojde k tomu že se podpálí ventil nebo propálí píst . To jsem ještě neviděl - díra skrz píst .
Jinak z Fofa jsem nadšenej po přechodu z Xsary vůbec nebyl , ale zvykl jsem si , a jestli odstraním ještě toto tak se do něj snad i zamiluju .
Moudřejší budu příští tejden tak ve středu . Pak sem napíšu jak probíhalo léčení a kolik peněz to obnášelo .
Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
- M.P
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Tak to jsem taky zkoušel .... konkrétně ten od WYNN'S , ale taky od STP , SONAX .... celkem pět po sobě plnejch nádrží . Bez výsledku . Zeptat se ho můžu , ale za sebe ti říkám že to je k ničemu . Spíš bych řekl že jen preventivně .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003

Citroën Xsara 1.9 TD / 1998

Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004

-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.10.2009 19:43
- Bydliště: Ostrava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Tak to je skoda, myslel jsem ze to k necemu bude. No holt co se da delat. Pockam jak dopadnes a podle toho uvidim co na jare s FoFo udelam.
M.P píše:Tak to jsem taky zkoušel .... konkrétně ten od WYNN'S , ale taky od STP , SONAX .... celkem pět po sobě plnejch nádrží . Bez výsledku . Zeptat se ho můžu , ale za sebe ti říkám že to je k ničemu . Spíš bych řekl že jen preventivně .
Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08.12.2009 15:10
- Bydliště: Stará Ľubovňa
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Tiež mám problem s kolisam otáčok od 800 do 1100 a zle to štartuje keď je pod 4°(chyta tak na 3 valce),mne sa zda že to robi niektory vstrekovač,sice mam ich vymenené maju asi 12000 km najazdene a diagnostika neobjavila nič ani bankovy test
Ford Focus 1.8 TDCI 85kw r.v.2002 hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
to martinSL: Vstřiky máš nové, nebo repasované? Se mi nezdá,že by po 12 tis. byl už nějaký špatný. Mě teda stejně furt nejde do hlavy, když by to bylo vstřikama,tak proč se to projevuje jen při nízkých teplotách.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002


-
- Nováček
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08.12.2009 15:10
- Bydliště: Stará Ľubovňa
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Vstreky som daval nové,kvôli strate vykonu,po vymene žiadna zmena vykonu motora,rozmyšľam či sa mi nepridiera čerpadlo a odišli mi aj tie nové,ale zaujimave že pred vymenou mi nekolisali otáčky aj lepšie štartovalo.Gold píše:to martinSL: Vstřiky máš nové, nebo repasované? Se mi nezdá,že by po 12 tis. byl už nějaký špatný. Mě teda stejně furt nejde do hlavy, když by to bylo vstřikama,tak proč se to projevuje jen při nízkých teplotách.
Ford Focus 1.8 TDCI 85kw r.v.2002 hatchback
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
moze byt, cital som tu o pripadoch, ked sa od nacateho cerpadla chytili vstreky. Vskutku je to uplne logicke. Tiez mi nejde do hlavy, ako ti mohli odist tie nove vstreky tak skoro. Ja mam 135K origo klop-klop.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host