Stránka 2 z 23

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 07.12.2009 17:49
od M.P
Tak jsem byl dnes za jedním borcem kterej se zabejvá Fordama , dal mě na něj číslo MartyGC , za což mu děkuji . Když jsem mu to popsal tak hned řekl že to je problém ve vstřiku . Vysvětlil mě to , co to obnáší atd . , takže příští pondělí mu předám Fofo do ústavního léčení a pak dám vědět co mu bylo , co to stálo ...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 07.12.2009 20:00
od Gold
tak to jsem zvědavý jestli je to opravdu vstřikama

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 08.12.2009 07:04
od Hery77
Hmmm, tak ted nevim jestli ohledne tech vstriku to je dobra nebo spatna zprava, dobra asi v tom ,ze se problem konecne vyresi, spatna, ze to asi nebude nejlevnejsi zalezitost.
Kazdopadne se ozvi jak jsi dopadl...
M.P píše:Tak jsem byl dnes za jedním borcem kterej se zabejvá Fordama , dal mě na něj číslo MartyGC , za což mu děkuji . Když jsem mu to popsal tak hned řekl že to je problém ve vstřiku . Vysvětlil mě to , co to obnáší atd . , takže příští pondělí mu předám Fofo do ústavního léčení a pak dám vědět co mu bylo , co to stálo ...

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 08.12.2009 08:54
od opicak
Pánové tak to tady tiše sleduju a jsem napnutý jak tanga jak tohle dopadne.Mám totiž úplně stejný problém (už je to tady na fóru několikrát a kdo to sledoval ví), ale po půlročním pátrání jsem to vzdal a prostě ty ranní starty pod cca 4 stupně kdy se projevuje nepravidelný chod, občasné chcípnutí atd. ignoruju. Nikdo na nic nepřišel, diagnostika v pořádku ..... - už na to nemám nervy. Auto se po ujetí 200 m nebo po půlminutě chodu motoru chová naprosto normálně a stejně pak celý den šlape bez nejmenšího problému, tak to prostě neřeším. Jo svitla mi naděje - jak jste tady řešili čidlo teploty nasávaného vzduchu (taky se mi to stále podvědomě vnucuje jako zdroj problémů), ale už jste u vstřiků a do toho nepůjdu. To spíš půjde fofo z domu. už jsem to tu psal vícekrár - fofo paráda, kombík - paráda (nikdy jsem ho nechtěl a teď si to nemůžu vynachválit), jizdní vlastnosti - paráda, ale ropák je to můj 1 a přísahám, že poslední v životě. Nikdy víc.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 08.12.2009 15:09
od M.P
Já su taky našponovanej jak kšandy. O tom že by to mohl být špatnej jeden vstřik mě říkal už předtím jeden kamoš co dělá v servisu a setkal se s tím . Ale moc jsem tomu nevěřil , protože jsem si říkal že by to dělalo pořád a nejen při studeným motoru . Dělá to přesně to jak píše opicak . V podstatě mě přesvědčil až tady ten borec . Jen jsem mu to popsal a řekl čím to je . Povídal že už to dělal na několika Focusech . A taky mě ukazoval motor , jak to dopadne když se s tím jezdí a neodstraní se to . Zkrátka ten jeden vstřik správně nerozprašuje ale když to přeženu tak protíká . Pak dojde k tomu že se podpálí ventil nebo propálí píst . To jsem ještě neviděl - díra skrz píst .
Jinak z Fofa jsem nadšenej po přechodu z Xsary vůbec nebyl , ale zvykl jsem si , a jestli odstraním ještě toto tak se do něj snad i zamiluju .
Moudřejší budu příští tejden tak ve středu . Pak sem napíšu jak probíhalo léčení a kolik peněz to obnášelo .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 08.12.2009 16:38
od Gold
Foki kdysi napsal: "vsechny 3 tdci co mam maji problemy se startama , chytne -chcipne , nebo dlouho otoci , nebo chtne a hapruje a je to jako kdyby se chytal , vsechny auta najeto okolo 60000km . uz se to tady probiralo , ze zimni starty s tdci jsou komplikovane ."
Jsem fakt zvědavej jak dopadneš, už jen proto že tyhle problémy se tady řeší každou zimu a zatím žádný jednoznačný výsledek. U mě to bude přesně to samé jak píše Opicak, líp bych to nenapsal. :wink:

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 08.12.2009 16:44
od kemo
Jsem další v řadě, kdo čeká na vyřešení tohohle problému.
V zimě to prostě dělám tak, že hned po nastartování lehounce šlápnu na plyn (abych otáčky udržel na cca 1000), pak to nechcípne a nemusím týrat promrzlou baterku.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 08.12.2009 17:31
od M.P
Ten borec mě říkal že teď to mám zatím ( než to vymění ) po startu nechat vždycky tak dvě minutky nechat běžet na ten kolísající volnoběh než vyjedu .
Já se s tím prostě nesmířím že to takhle zlobí . Buď to vyřeším nebo na jaře prodám .
Jsem zvyklej že o pět let starší auto , obyčejnej TD , chytne na první ťuknutí , i při -20°C , a hned si klape pěkně jak za tepla ... a to má za sebou 200 000 km a tankuju jen na ONO plus VIF .
Tady s tím si připadám jak před dvaceti lety ve stodvacítce , jen vytáhnout sytič :lol:
Taky mě říkal že to je dost individuální , že tam měl s tímto Focusa TDCi se 60 000 km najetejma , a taky že zná Focusa TDCi co má 300 000 km na naftu z ONO , a nemá problém .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 08.12.2009 17:35
od Hery77
Kdyz uz budes s odbornikem na vstriky, zkus se prosim Te zeptat jestli by nepomohlo to procistit pomoci nejakych aditiv, napr. tady tohle nevypada spatne WYNN'S HIGH PRESSURE 3 - Přísada do nafty pro motory s vysokotlakým vstřikováním (http://www.wynns.cz).
M.P píše:Já su taky našponovanej jak kšandy. O tom že by to mohl být špatnej jeden vstřik mě říkal už předtím jeden kamoš co dělá v servisu a setkal se s tím . Ale moc jsem tomu nevěřil , protože jsem si říkal že by to dělalo pořád a nejen při studeným motoru . Dělá to přesně to jak píše opicak . V podstatě mě přesvědčil až tady ten borec . Jen jsem mu to popsal a řekl čím to je . Povídal že už to dělal na několika Focusech . A taky mě ukazoval motor , jak to dopadne když se s tím jezdí a neodstraní se to . Zkrátka ten jeden vstřik správně nerozprašuje ale když to přeženu tak protíká . Pak dojde k tomu že se podpálí ventil nebo propálí píst . To jsem ještě neviděl - díra skrz píst .
Jinak z Fofa jsem nadšenej po přechodu z Xsary vůbec nebyl , ale zvykl jsem si , a jestli odstraním ještě toto tak se do něj snad i zamiluju .
Moudřejší budu příští tejden tak ve středu . Pak sem napíšu jak probíhalo léčení a kolik peněz to obnášelo .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 08.12.2009 17:39
od M.P
Tak to jsem taky zkoušel .... konkrétně ten od WYNN'S , ale taky od STP , SONAX .... celkem pět po sobě plnejch nádrží . Bez výsledku . Zeptat se ho můžu , ale za sebe ti říkám že to je k ničemu . Spíš bych řekl že jen preventivně .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 08.12.2009 17:52
od Hery77
Tak to je skoda, myslel jsem ze to k necemu bude. No holt co se da delat. Pockam jak dopadnes a podle toho uvidim co na jare s FoFo udelam.
M.P píše:Tak to jsem taky zkoušel .... konkrétně ten od WYNN'S , ale taky od STP , SONAX .... celkem pět po sobě plnejch nádrží . Bez výsledku . Zeptat se ho můžu , ale za sebe ti říkám že to je k ničemu . Spíš bych řekl že jen preventivně .

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 09.12.2009 18:28
od martinSL
Tiež mám problem s kolisam otáčok od 800 do 1100 a zle to štartuje keď je pod 4°(chyta tak na 3 valce),mne sa zda že to robi niektory vstrekovač,sice mam ich vymenené maju asi 12000 km najazdene a diagnostika neobjavila nič ani bankovy test

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 09.12.2009 20:40
od Gold
to martinSL: Vstřiky máš nové, nebo repasované? Se mi nezdá,že by po 12 tis. byl už nějaký špatný. Mě teda stejně furt nejde do hlavy, když by to bylo vstřikama,tak proč se to projevuje jen při nízkých teplotách.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 09.12.2009 21:07
od martinSL
Gold píše:to martinSL: Vstřiky máš nové, nebo repasované? Se mi nezdá,že by po 12 tis. byl už nějaký špatný. Mě teda stejně furt nejde do hlavy, když by to bylo vstřikama,tak proč se to projevuje jen při nízkých teplotách.
Vstreky som daval nové,kvôli strate vykonu,po vymene žiadna zmena vykonu motora,rozmyšľam či sa mi nepridiera čerpadlo a odišli mi aj tie nové,ale zaujimave že pred vymenou mi nekolisali otáčky aj lepšie štartovalo.

Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C

Napsal: 09.12.2009 22:01
od richisan
moze byt, cital som tu o pripadoch, ked sa od nacateho cerpadla chytili vstreky. Vskutku je to uplne logicke. Tiez mi nejde do hlavy, ako ti mohli odist tie nove vstreky tak skoro. Ja mam 135K origo klop-klop.