Stránka 2 z 7

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.12.2009 19:37
od foki
fofok píše:Ten modrej byl asi lehce ťuknutej,na tý fotce zepředu nelícuje levý světlo a víko motoru s nárazníkem. A nemá tam pořádnou fotku ze strany jak lícujou dveře.

a videl jsi jak vypadaji nova auta ze salonu ? :mrgreen:

Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.12.2009 19:39
od foki
MK2 píše:Na tom modrém byla minimálně vyměněna spodní mřížka chladiče s tím chromovým lemováním. Ta se dává do výbavy Ghia/Tianium a ten modrásek je v Trendu :idea:

:

v nemecku je mozne priobjednat ramecek .

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.12.2009 19:59
od Perna_81
Jezdil jsem oba motory (40tis. km ve Focusu I 1.6 74kW) a teď mám Focus II 1.6 Ti 85kw, se kterým jsem najel cca 60tis.km. Obě auta 5dv. hatchback.
Výkon motoru se mi zdá dost podobný, silnější FoFoII je "živější" hlavně díky kratšímu zpřevodování (na 5.kvalt točí cca o 400ot. víc, než předchozí model), což nevím, jestli je u každé verze stejné, já mám FoFoII s označením Sport, zatímco FoFoI byl Ghia. :?:

Jinak nepozoruju rozdíl do nějakých 3.500-4.000 ot., kdy 85kW přeci jen zatáhne víc. Spotřeba je cca o 0,5l nížší u dvojkového modelu i přes vyšší otáčky při dálničních přesunech.

Co se týká motoru, tak ani s jedním jsem neměl žádný problém, kromě dvoudenních výpadků elektroniky, když jsem umyl motor (šetrně, ne vabkou!). Postupně, jak to vysychá, začne zase jít otáčkoměr, zhasne závada ESP, atd. :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.12.2009 20:08
od foki
fofok píše:Ten modrej byl asi lehce ťuknutej,na tý fotce zepředu nelícuje levý světlo a víko motoru s nárazníkem. A nemá tam pořádnou fotku ze strany jak lícujou dveře.
tady je par fotek ze salonu
01092009119.jpg
01092009120.jpg
01092009121.jpg

samozrejme nekdo muze rict vzdyt je to jen fiesta

ale potka to i cmaxe
01092009122.jpg
01092009123.jpg
01092009124.jpg
a bohuzel i smaxe - toho kdyz by nekdo videl v bazaru tak o nem rekne ze to byla totalka :mrgreen:
16092009125.jpg
16092009126.jpg
16092009127.jpg

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.12.2009 20:13
od fofok
Kde to vyráběj,že to je takhle zprasený?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.12.2009 20:23
od foki
fofok píše:Kde to vyráběj,že to je takhle zprasený?
ve fordu :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.12.2009 20:51
od tomason
Jo tohle mě řek v Charouzu ,když sem tam plkal o spáře něco zrovna přijel služebák jejich novej a nikdy nebouranej na servis.Tak se podívejte pane ,jak to lícuje nové auto 8O žádný problém.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.12.2009 21:03
od Perna_81
To snad ani není možný, v dnešní době auditů a udělování certifikátů (na ten od Forda je naše firma víc hrdá, než na ISO :D )..
Požadavky na kvalitu jsou dnes skoro neslučitelný s výrobou a pak z pásu sjede toto! To vypadá, že jde dopředu jen ta certifikace, protokoly a požadavky, nikoliv finální kvalita :|

Vím, že pro nový VW Touareg je na celou bočnici auta (přes 2m dlouhý díl) tolerance +-0.5mm! Několik dílů posvářených k sobě má dát na 2m jen tuto odchylku :!: ..toho nejde skoro docílit..

Proto se divím těmhle nepřesnostem u Forda 8O

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.12.2009 21:34
od zirafak
Potvrdim,ze u VW sa na toto extra dba.Ford toto vobec neriesi. :cry:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 02.12.2009 22:34
od Lopik@Trance
Keby ste videli, ako sa dosadzaju dvere aby licovali, napriklad v takej KII :mrgreen: kvalitak pride .. nesedi? jeb zhora po dverach .. sedi. Ale niet sa comu cudovat, Kym prejde cela kasna od zvarania az po finalne striekanie, tak plechy dostavaju celkom slusne napapulu. Prvy krat pri zvarani to je este v pohode, druhy krat vo vypalovacich peciach a nasledne rychle ochladzovanie. A potom to vyzera ako na fotkach od fokiho.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.12.2009 08:59
od canndale
Perna_81 píše:Jezdil jsem oba motory (40tis. km ve Focusu I 1.6 74kW) a teď mám Focus II 1.6 Ti 85kw, se kterým jsem najel cca 60tis.km. Obě auta 5dv. hatchback.
Výkon motoru se mi zdá dost podobný
Jinak nepozoruju rozdíl do nějakých 3.500-4.000 ot., kdy 85kW přeci jen zatáhne víc. Spotřeba je cca o 0,5l nížší u dvojkového modelu i přes vyšší otáčky při dálničních přesunech.
nemas nahodou informacie o hmotnosti obidvoch vozov?.. mne sa zda, ze FoFoI bol o dost lahsi (mozno 100 - 150kg) oproti FoFoII, takze keby sa preratal vykon v pomere k hmotnosti, bol by rozdiel v pruznosti a pocite vykonu oboch vozov este vacsi :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.12.2009 10:39
od richisan
canndale: Rozdiel - ilustracne: FF2 TI-VCT = FF1 1,8TDCi...FF1 1,6i ma este o nejakych 120kg menej...
Nebude to nahodou tak, ze ten rozdiel sa bude v tomto konkretnom priklade od Pernu/Perni neukrizujte ma jazykari :lol: prave stracat? :roll: :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.12.2009 12:17
od canndale
to som presne chcel povedat ze v tom priklade sa bude stracat..
keby sa porovnal fofoI 1.6i a fofoII 1.6i bez Ti-VCT tak by tam bol rozdiel v zivosti auta prave o tych 120kg :idea: navrch pre FoFoI.
a pri porovnani fofoII 1.6i a 1.6i Ti-VCT bude rozdiel len v tych 10kW navrch pre FoFoII Ti-VCT..

takze pri konecnom porovnani sa jednotlivy vyhody vlastne anuluju 8)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.12.2009 12:55
od killerhammer
1.6 74kW fofo1 vs 1.6 74kW fofo2, ludia potvrdia ze fofo1 je zivsie. uz to sem pisali viaceri
je to presne tou vahou, fofo1 je lahsie
1.6 74 kW fofo1 vs 1.6 85kW fofo2, niektori hovoria ze fofo2 je zivsie (napr. zirafak), dalsi hovoria zasa, ze je to tak zarovnako :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 03.12.2009 13:45
od Perna_81
Provozní hmotnost FoFoII 1.6 TiVCT, 5dv., je 1257kg (údaj v TP).
Bohužel u FoFoI 1.6 74kW už nevím, to by musel napsat někdo jiný.

Pokud tam je rozdíl 100-120kg ve prospěch FocusI, tak ale zase FoFoII má jiné zpřevodování a ve výsledku je tedy zrychlení lepší. Do zhruba 3.500 - 4.000 ot. necítím rozdíl (kromě jiné převodovky), ale v tento okamžik má FoFoII navrch až do max. otáček :roll:

Maximální rychlost má TiVCT také vyšší cca o 15km/h v reálu, takže i tady jde poznat silnější motor a "kratší" zpřevodování..