Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Ford sa akoze pripojil ked motor bol uz skoro hotovy z dovodu ze potreboval motor diesel , ak myslis ze koli nemu menil PSA specifikacie tohoto motora (oleja) tak to snad nie...preto si myslim ze je dobre sa pozret aj tom co doporucuje skutocny vyrobca motora a nielen auta...druha vec je ze u tohoto motora je dolezitejsie ako druh oleja jeho vcasna vymena...riedenie oleja naftou pri regeneracii DPF je daleko vacsi problem ako ci pouzit formuluF alebo Total vyvijany pre PSA a testovany na Peuge s DPF trebars v takych podmienkach ako 24hod LeMans...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Jak si na to přišel Komi ,nic ve zlýmKomi píše:Ford sa akoze pripojil ked motor bol uz skoro hotovy z dovodu ze potreboval motor diesel , ak myslis ze koli nemu menil PSA specifikacie tohoto motora (oleja) tak to snad nie......

Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
neviem ci som dobre porozumel otazke, PSA odporucuje Total a je vyrobca tohoto motora, Ford samozrejme ze musel nejaky svoj olej doporucit, velky vyber nema..este tak formulu S pre motor VW...
Můžeš mi napsat jaký olej doporučuje Ford pro své auta typu Ford Focus II 1.8 TDci 80 kw s DPF ? priznam sa ze takyto motor nepoznam , takze sa k tomu nemozem vyjadrit - 1,8 vyzera ako motor Ford ale ani 80kW ani pri nom DPF som este nepocul...
pozeram na nemeckej stranke nic noveho v ponuke su uz dlhsi cas len PSA dizle 1,6 a 2,0 a zasa 1,8 od forda je jediny dizel ponukany v Rusku ...
Můžeš mi napsat jaký olej doporučuje Ford pro své auta typu Ford Focus II 1.8 TDci 80 kw s DPF ? priznam sa ze takyto motor nepoznam , takze sa k tomu nemozem vyjadrit - 1,8 vyzera ako motor Ford ale ani 80kW ani pri nom DPF som este nepocul...
pozeram na nemeckej stranke nic noveho v ponuke su uz dlhsi cas len PSA dizle 1,6 a 2,0 a zasa 1,8 od forda je jediny dizel ponukany v Rusku ...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Zjavne mal na mysli 1.6TDCi 80kW s DPF - podľa mňa....






Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF


Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
- Radegast
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10.03.2008 22:37
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Olej pro tento motor jsme tu již řešili. PSA předpisuje pro tento motor olej se specifikací:
ACEA A3/B3/B4 a doporučujou značku TOTAL QUARTZ 9000 5W-40 ( nebo TOTAL QUARTZ 7000 5W-40).
No a protože technologicky tento motor vyvíjela hlavně skupina PSA, a Ford tu byl jen jako přívažek, tak si PSA tuto specifikaci asi dobře odzkoušelo když ji předepisuje. Že Ford pro tento motor doporučuje jinou specifikaci, to má zřejmě jiné důvody
Ale toto jsme tu již řešili a názor nato si musí udělat každý sám
ACEA A3/B3/B4 a doporučujou značku TOTAL QUARTZ 9000 5W-40 ( nebo TOTAL QUARTZ 7000 5W-40).
No a protože technologicky tento motor vyvíjela hlavně skupina PSA, a Ford tu byl jen jako přívažek, tak si PSA tuto specifikaci asi dobře odzkoušelo když ji předepisuje. Že Ford pro tento motor doporučuje jinou specifikaci, to má zřejmě jiné důvody

Ale toto jsme tu již řešili a názor nato si musí udělat každý sám

FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005


- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
No tie problémy má každý "nositeľ" DPF - ja by som ich práve už mať nemal...ale bol som nepozorný a nesledoval to.kaminek píše:Ahoj Bobe TDCI ,čtu tady ve vlákně jaký máš problémy s přibývajícím olejem v motoru,tedy s tím že se ti tam dostává nafta a tím ti ho zároveň i znehodnocuje.Dost jsem tady toho už pročetl i o olejích a napadlo mě, jestli je to pro tebe ten správný olej , myslím tedy ACEA A1/B1 , protože má nízkou viskozitu ,tedy slabý olejový film,ale o to nejde ,sice je to olej pro Fordy, jenže když se zředí naftou... nevím ,já osobně bych měl o ten motor strach a raději bych tam dal olej s vyšší vyskozitou ,ze silnějším a tedy i pevnějším filmem A3/B3/B4 .Samozřejmě nechci ti radit , ber to jen jako příspěvek do diskuze
Ale teraz to sledujem - takže budem poznať realitu.
Inak máš samozrejme pravdu s tým - druhom oleja a pravdu má Komi, ktorý ma na to - že motor je viac PSA ako ford a ten doňho leje 5W40-ku. Neštudoval som čo tam dáva Volvo a čo Mazda.





Takže určite je lepší 5W40 - ak hovoríme o vlastnostiach olejového mazacieho filmu, aby nedošlo k treniu kov na kov.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Bobe,já jsem jen reagoval na to, že ti jde nafta do motorového oleje a tím ti ho degraduje. A že by bylo lepší tam dát olej s pevnějším filmem ,Komi měl hned námitky ,že to je vlastně motor PSA , no a co? Jedná se přeci o tvůj motor a ty tam máš olej s viskozitou A1/B1 . Já osobně taky používám 5w40 jako Komi ,ale příští výměnu tam dám Mobil 1 5w50 ,už ho mám doma .Bratr žije v Německu tak mi ho dovezl .Kdybych měl tvoje auto , tak jedině tento olej ,tam je ten film opravdu pořádnej ,ale Bobe ber to jenom jako můj názor. :lol:http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=838
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Hlavně se nehádejte pan Cimbu řekl:Co obstojí na závodech obstojí i na silnici
Už sem to uváděl Ford Focus s půl milionu kilometrů který skutečně urazí denně i více ,jak 700km jezdil na tento olej 5W-50 při extrémním tepelném zatížení může dojít k selhání oleje A1/B1.Jinak Peugeot používá A5/B5 Total Quartz INEO
http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1091

http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1091
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Radegast
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10.03.2008 22:37
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
To je nově vyvinutý olej pro Peugeot. Něco jako nová Formula F pro Ford.tomason píše:Jinak Peugeot používá A5/B5 Total Quartz INEO
http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1091
Jinak tam od začátku pro ten motor dávali olej co jsem psal výše.
FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005


- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Ano LOW SAP 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
LOW SAP oleje sú ešte "iná" zvláštna família olejčekov...len motorom veľmi nie sú po chuti - sú to zasa kvôli "kváziekologickosti" o prísady "šizené" oleje...ktoré vyslovene nevoňajú turbám...
Nemajú na ne dosť tých správnych "ingrediencií" a turbá i motory s týmito olejmi obvykle majú nižšiu životnosť... Paradoxne sú za menej prísad v nich drahšie...to mi niečo pripomína.

Nemajú na ne dosť tých správnych "ingrediencií" a turbá i motory s týmito olejmi obvykle majú nižšiu životnosť... Paradoxne sú za menej prísad v nich drahšie...to mi niečo pripomína.





Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Zed_ZRJ
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.06.2010 19:45
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Ahoj,
nevíte někdo jak je kalibrovaná měrka oleje ve FF II TDCi 2007 ?
Našel jsem že objem oleje při výměně je cca. 4L. To je maximum plastové měrky, nebo střed ?
A plní se olej při výměně na střed, nebo na maximum?
Dík
nevíte někdo jak je kalibrovaná měrka oleje ve FF II TDCi 2007 ?
Našel jsem že objem oleje při výměně je cca. 4L. To je maximum plastové měrky, nebo střed ?

A plní se olej při výměně na střed, nebo na maximum?

Dík
Ford Focus Kombi 1,6 TDCi 80KW, born 31.7.2007 Saarlouis
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
je tam kolem 4l a plni se to pod horni rysku .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Ja mam v mojom 2.0 TDCi Castrol EDGE 5W - 30, nabuduce ale dam 5W - 40 Turbodiesel. Ani jeden z nich nema sice specifikaciu A1/B1 a ani tu specialnu fordacku, no vyhovuju triede A3/B3. Odporucal mi ho mechanik - pretekar. Je drahy ako svina, no raz za rok ma to nezruinuje. DPF nastastie nemam, hladinu ale aj tak kontrolujem zhruba raz za 2 tyzdne, po 6 tisic km od vymeny je hladina zatial nezmenena.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host