Pokud při opravě/výměně vyhřívání sedadla (opěradlo jsem nedělal) nechcete tahat sedačku ven z auta, nemusíte.
Začal jsem tím, že jsem odloupl krycí plast na spodní straně sedadla.
Pak odháčknout potah - napřed se zespodu podívejte, uvidíte háčky a je třeba potah dostat z háčků. Pak už je vyhráno.
Přetáhnout přes molitan, odháčknout potah od vodícího dráhu (chce to sílu) a pak už potah odhrnete až k opěradlu.
Dečku jsem měl přilepenou a první závada - zespodu molitanu, kde se dotýká výlisku sedadla oba vodiče "uskříplé". Tato část se opraví snadno - odizolovat, spájet, zaizolovat. Molitan v sedáku jsem v místě drátu vyřízl, abych předešel opakování situace.
Nicméně, stále se po zapnutí netopilo
Přišla na řadu piplačka a to nožem na koberce či jinou ostrou potvorou odříznout izolaci na odporovém drátu a přeměřit úsek. Pokud mezi přívodem a "kontrolním" bodem je odporový drát přerušený, nic nenaměříte.
Pak metodou půlení intervalu se snažíte "lokalizovat" přerušení odporového drátu. Přes izolaci nic nenahmatáte

Mně se to na třetí iteraci podařilo, odizolovat jsem cca 2 cm, propájel jen cínem a hotovo.
Odizolování ve všech případech jsem nedělal na celém povrchu, ale jen sem seřízl izolaci po žíle. Chce to mít cit. Jinak vyrobíte nové přeušení...
Zpětná montáž obráceně, použil jsem chemopren na zpětné přilepení.
Sice teď v blízké budoucnosti už vyhřívání asi nebude potřeba, ale alespoň uvidím, jestli na podzim opravené místo vydrží nebo ne.
Další možnost je koupit odporový topný drát, ale to bych musel změřit dečku u spolujezdce - odpor a délku.
Časově nic moc (cca 3 hod. demontáž a oprava první závady, pak jeden večer hledání a oprava přerušení odporového topného vodiče, cca 2 hodiny zpětná montáž) , ale co si uděláte "růčo", je nejlepší
