Stránka 2 z 5
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 26.01.2010 17:06
od C-Maxis
JJ, 1,7 a myslim 42kW. prechod ze Š 125, skoro stejny vykon.
Dalnice z Prahy, tak v Pruhonicich kopecek pouze za 3, jinak nic (90 km/h).
Ale pokazde to naskocilo do 0,5 vteriny. Bez ohledu na teplotu. Ani zadna kontrolka zhaveni nebyla.
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 26.01.2010 17:11
od BobTDCi
C-Maxis píše:JJ, 1,7 a myslim 42kW. prechod ze Š 125, skoro stejny vykon.
Dalnice z Prahy, tak v Pruhonicich kopecek pouze za 3, jinak nic (90 km/h).
Ale pokazde to naskocilo do 0,5 vteriny. Bez ohledu na teplotu. Ani zadna kontrolka zhaveni nebyla.
Ufff...tak to je sila - teda motor pre manželky na nákupy?
Ako to, že motor diesel neťahal do kopca?
Som rád, že som ho nemal...sorry.

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 26.01.2010 18:42
od C-Maxis
42kW a kombik.
kdybych vic vytacel motor, tak mozna i 100 km/h

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 26.01.2010 20:31
od stand
V Astře-G měl tento motor s turbínkou 55KW, z Plzně do Prahy na D5 nebyl problém jet 140km/h pořád.. Na normální ježdění super ale na rychlé předjíždění to nebylo úplně ono

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 26.01.2010 23:48
od killerhammer
SilverGhost píše:Zatím to pořád jede, nastartovalo na poprvé, asi deset sekund to vydávalo strašné zvuky, pak už jen ten normální kravál

co robite v zime na poliach ?
nejazdite v zime na tych traktoroch

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 27.01.2010 06:31
od Sobull
Tak u nás dneska ráno 22 pod nulou a naskočil překvapivě úplně v pohodě. Akorát ten rozjezd byl něco, spolka se vracela dost líně

. Sem zvědavej jak opravdoví horalé, prý někde bylo i 28...
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 27.01.2010 07:27
od zirafak
Tu mate skusenosti a postrehy aj Vasich starsich braskov
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=18019
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 27.01.2010 09:26
od SilverGhost
Tak dneska
-21.5 a pořád jede

Sice jsem se při pojížďkách 10-20km vůbec neohřál

, ale jsem rád, že to funguje
No jsem zvědav, jestli ještě trochu přimrzne na zítřek
BTW o té Sibiři - pochybuju, že tam jezdí na naftu, ne? Ty náklaďáky, co tady mimochodem měla i spřátelená armáda během dočasného pobytu, prý jezdí na lowquality benzín ??
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 27.01.2010 09:29
od SilverGhost
Tak jsem dostal jednu z variant toho vtipu:
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 27.01.2010 09:59
od tomrogo
Tak ten vtip je uplne supr, ted jsem ho rozeslal i po emailech v praci a vyvolal vlnu dobry nalady
Diky

Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 27.01.2010 10:06
od SilverGhost
Blbě to šlo číst, tak ještě jednou v textu:
18°C Obyvatelé Havaje si berou na noc dvě přikrývky
10°C Obyvatelé helsinských paneláků vypínají topení a Rusové začínají pěstovat květiny
2°C Italská auta nestartují
0°C Destilovaná voda zamrzá
- 1°C Dech se stává viditelným, Rusové jedí zmrzlinu a popíjejí chlazené pivo
- 4°C Pes se ti snaží dostat do postele
- 8°C Bezdomovci zalézají do kartónových krabic
-10°C Francouzská auta nestartují
-12°C Politici začínají hovořit o bezdomovcích
-15°C Americká auta nestartují
-18°C Obyvatelé Helsinek zapínají topení, obyvatelé Havaje zmrzli
-20°C Dech se stává slyšitelným
-21°C Pokud se ti podaří dostat psa na venčení ven, musíš to potom odkopnout
-22°C Bezdomovci si berou na noc dvě kartónové krabice
-24°C Německá auta nestartují
-27°C Pes se ti pokouší vlézt pod pyžamo
-29°C Švédská auta přestala startovat
-32°C Bezdomovci pomrzli a jsou stohování v krabicích za městem
-33°C Žádné auto nejde nastartovat pouze ruské
-38°C Rusové si zapínají horní knoflík u košile
-43°C Ruská auta nestartují ani na vodku
-50°C Obyvatelé Helsinek zmrzli
-60°C Tuleni z Grónska se stěhují na jih
-70°C Zamrzlo peklo, univerzita v Kuzněcku organizuje přespolní běh
-75°C Santa Klaus opouští polární kruh
-125°C Alkohol zmrznul a Rusové se naštvali
-268°C Zkapalnělo helium
-273°C Absolutní nula. Ustává pohyb elementárních částic. Rus, žužlaje zmrzlou vodku uznává, že je zima
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 27.01.2010 10:39
od chudas
Moja dnešná ranná skúsenosť. Vonku bolo - 18 stupňov, plus fukal velmi silný vietor čo mohlo znásobiť chlad. Auto žhavilo asi 6 sekund, točil som asi 8 s a nič.
potom už dochádzala baterka, tak som sa rozhodol ísť hromadnou dopravou.
Večer to vyriešim, dúfam že sa troška oteplí a skúsim naštartovať cez káble. a ked ani to nie, tak nova baterka
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 27.01.2010 10:48
od stand
chudas píše:Moja dnešná ranná skúsenosť. Vonku bolo - 18 stupňov, plus fukal velmi silný vietor čo mohlo znásobiť chlad. Auto žhavilo asi 6 sekund, točil som asi 8 s a nič.
potom už dochádzala baterka, tak som sa rozhodol ísť hromadnou dopravou.
Večer to vyriešim, dúfam že sa troška oteplí a skúsim naštartovať cez káble. a ked ani to nie, tak nova baterka
Nesmíš vyměknout:)
Já startoval cca 5vteřin a nic, tak sem deset vteřin počkal znovu zažhavil zastartoval a do dvou vteřin vrčel.. Jinak pozoruji že baterka je nějaká špatná, chvíle startování a už točí líně, když sem zkusmo dal paralerně větší baterku z traktoru, tak ta točila jak šílená, motor v takovém případě naskočí ihned.
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 27.01.2010 11:00
od chudas
stand píše:chudas píše:Moja dnešná ranná skúsenosť. Vonku bolo - 18 stupňov, plus fukal velmi silný vietor čo mohlo znásobiť chlad. Auto žhavilo asi 6 sekund, točil som asi 8 s a nič.
potom už dochádzala baterka, tak som sa rozhodol ísť hromadnou dopravou.
Večer to vyriešim, dúfam že sa troška oteplí a skúsim naštartovať cez káble. a ked ani to nie, tak nova baterka
Nesmíš vyměknout:)
Já startoval cca 5vteřin a nic, tak sem deset vteřin počkal znovu zažhavil zastartoval a do dvou vteřin vrčel.. Jinak pozoruji že baterka je nějaká špatná, chvíle startování a už točí líně, když sem zkusmo dal paralerně větší baterku z traktoru, tak ta točila jak šílená, motor v takovém případě naskočí ihned.
no problem bude asi v baterke, že už sa jej nechcelo točiť.
Uvidime večer,snaď naskočí
Chalani a pri startovaní spojku stláčate, nie? a čo s plynom pri štartovaní v takýchto mrazoch?
Re: Teplota -20 a méně - kolik to vlastně vydrží ?
Napsal: 27.01.2010 11:07
od Raada
Spojku mam stlacenou vzdy, ale nechci tady rozpradat opet diskuzi - uz to tady na jinem vlakne probehlo a vzdy startuji bez plynu. Proc bych mel stlacit plynovy pedal? Od dob, co jsem jezdil S120 uz ubehl nejaky ten patek

. Navic ani tam se studeny motor nestartoval s plynem. Vzdy sytic, nekolikrat proslapnout plyn a pak bez plynu nastartovat. A nikdy se mi nestalo, ze by skudka nenastartovala na poprve. S teplym motorem to uz chtelo bez sytice a s plynem. Nejhorsi byly ty situace mezi (vlazny motor)

.