Stránka 2 z 2
Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte
Napsal: 01.03.2010 16:21
od SilverGhost
Nepér píše:Majitelé tříčtvrtečních motorů 1.2 HTP vědí,....
Pěkné

O 1.2HTP mám z předchozí firmy dost informací, ale tady je to pěkně a odborně sepsáno

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte
Napsal: 04.04.2010 20:55
od misoka
Ja by som tomu aj veril

nas stary favorit mal najazdenych dobre cez 150tisic a olej sa nemenil myslim od kedy sme ho kupili, cize tych cca 100tisic najazdil na rovnakom oleji, len co sa dolieval v poslednej dobe, lebo ho zacal papat. Nakoniec sme tohoto dochodcu darovali a pokial viem , tak stale dobre sluzi.
Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte
Napsal: 04.04.2010 23:06
od Nepér
Nojo, jenže motor z favorita konstrukčně pochází z 60. let, kdy se jezdilo na M6AD. Na
http://www.oleje.cz bylo jeden čas několik fotek longlife oleje, ze kterého zbyl v olejové vaně nějakého Superbu jakýsi přepálený mazut...
Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte
Napsal: 05.04.2010 10:02
od tomason
Už to oficiálně říkají auta koncernu s longlife intervaly sou předčasně po smrti

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte
Napsal: 05.04.2010 11:35
od Radekjo
Olej má svoji životnost.
(Něco o olejích)! Po nějaké době začne ztrácet své mazací schopnosti z důvodu znečištění a opotřebení tzn. větší opotřebovávání mot. součástí. Já mu těch 6 litrů po tom roce a ujetých asi 10 tkm klidně dám. Klidně si z Ostravy zajedu i k Fokimu na výměnu

1200-olej+filtr a 500 práce. To samé dám ve fordu. A udělám si ještě výlet

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte
Napsal: 05.04.2010 11:43
od BobTDCi
Normálne zmýšľajúci človek, by nikdy nemal podľahnúť takýmto zcestným úvahám....sú zcestné a patologické a už pri logických úvahách neobstoja - netreba byť ani tribológom.
Čo tepelná či oxidačná odolnosť, alkalická rezerva, mazacie vlastnosti - ktoré nemôžu byť stále lepšie a ani nezmenené...pribúdajúcimi cyklami vychladnutia a opäť teplotného vrcholu v prevádzke, pribúdajúcimi zhromažďujúcimi sa mechanickými nečistotami, narastajúcim množstvom splodín zo spaľovacieho procesu - splodín horenia...mnohé iné aspekty ktoré som nespomenul.
Myslím si že netreba pokračovať...
Už LONGlife oleje sú krá.ovina, komentovať akési pseudo celoživotné oleje - je zbytočné.
Oni totiž celoživotnými sú - po nich už naozaj žiaden iný olej do toho motora NETREBA!!! NIet jediný dôvod lievať olej do vylágrovaného a zadretého motora, ktorý je PO SMRTI!!!

.
Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte
Napsal: 05.04.2010 11:47
od cizaa
Koupit, rozhodně koupit!
Všem vřele doporučuju, aspoň pak snázš udám svý starý Fofo
Víte, jak to bylo v Básnících: "To je zajímavý, ať řekneš sebevětší pitomost, když to podáš
(díky za edit Radejkovi) náležitě vědecky, vždycky se najde nějakej blbec, kterej ti za to zatleská."
Jo, tak něco podobnýho bych aplikoval i na oleje Lifetime
A ještě bych jeden přidal: "Slyšel jsem kravin požehnaně, de facto pokaždé když otevřu hubu, ale tohle je teda blbost na kvadrát!".
Ve výsledku určitě člověk zjistí, že olej je totální hi-tech, ale že ho vlastně nalil do sráče motoru, kterej se s tím neumí srovnat

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte
Napsal: 05.04.2010 11:54
od Radekjo
cizaa píše:Koupit, rozhodně koupit!
Všem vřele doporučuju, aspoň pak snázš udám svý starý Fofo
Víte, jak to bylo v Básnících: "To je zajímavý, ať řekneš sebevětší pitomost, když to
poznáš (já bych řek
podáš) náležitě vědecky, vždycky se najde nějakej blbec, kterej ti za to zatleská."
Jo, tak něco podobnýho bych aplikoval i na oleje Lifetime

Jak už psal Boban to by za chvilku z toho oleje byl nepouživatelný maglajz.
NEBRAT
Zase na druhou stranu. Najdou se lidi co radši dají 100 k za opravu motoru než 1000 za olej.

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte
Napsal: 12.04.2010 16:26
od V12
neper :
Kolegovi z roboty menili hlavu na HTP po 30 tisic km. Vylagrovane voditka ventilov, podpalene ventily, ohnuta hlava a seriozny problem s katalyzatorom v dosledku tych ventilov. Nastastie sa kat vzpamatal. A teraz maly zazrak - auto bolo uz po zaruke (kolega jazdi fakt extremne malo), servis poslal hlavu vyrobcovi, ten poslal novu s listkom - vymenit bezplatne (inak cca 1600€), konstrukcna zavada. Jazdil som s HTP, pokial to chodi po meste, je to OK, na okreske som vykukol spoza nakladiaku a akoby som narazil do muru - tak ma protivietor zabrzdil. Ale po vetre na dialnici podla tachometra 180, ani som neveril. Synovec zhanal auto, prva prisla do rany Fabka 1.4 MPi kombi 55kW, no v druhom bazare objavil C-Max 1.8i za prakticky rovnaku cenu, takze nebolo co riesit. Kilometre samozrejme stocene na polovicu (ako inak ?), no voz v paradnom stave az na zopar drobnosti v podobe viaznucich brzdovych strmenov na pravej strane.