Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
1.6 ho má taky ty vibrace taky registruji.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Junior
- Příspěvky: 392
- Registrován: 07.05.2009 22:54
- Bydliště: Bratislava,Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
ma na 100 percentmr.space píše:niesom v tomto profik, len obycajny sofer, ale 1,6 TDCI ma dvojhmotovy zotrvacnik ? podla toho co som cital, tak to ma mat len 1,8 TDCI ale mozem sa mylit. ako je to ?
- sibari
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
Ono, ja mám 1,6 a tiež cítim také jemné akoby "svrbenie" pri pridávaní, ale v plyn.pedale.Na spojke nie je cítiť absolútne nič.Pri vypínaní motora to tak trochu "zachrochtá",ale nič "kovového".Tipujem to tiež na siletbloky . . .
Na tacho mám 142,ale v skutočnosti to môže byť aj nad 170
Ale ináč celkom v pohode . . .ťuk . . .ťuk . . .Zatial ma to nejak netrápi
Snažím sa jazdiť tak,aby som nešiel pod 1250/min .
A 1,6TDCi ma určite tiež "dvojhmotu" . . .



Snažím sa jazdiť tak,aby som nešiel pod 1250/min .
A 1,6TDCi ma určite tiež "dvojhmotu" . . .
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- mr.space
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 21.03.2009 12:24
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
ok,dakujemchillik píše:ma na 100 percentmr.space píše:niesom v tomto profik, len obycajny sofer, ale 1,6 TDCI ma dvojhmotovy zotrvacnik ? podla toho co som cital, tak to ma mat len 1,8 TDCI ale mozem sa mylit. ako je to ?

- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
Caf,Palec4 píše:richi: silenblok motora..ja som menil minuly rokrichisan píše:C no zda sa mi, ze sa viac prenasaju viibracie od motora do kabiny, ako ked som auto kupil.
diky za tip


Dííík

R
- mr.space
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 21.03.2009 12:24
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
este jedna vec ma dnes rano napadla. mam 1,6tdci a pri starej rychlosti v meste, t.j. 60km/h si motor spokojne a ticho priadol pri 1500 otackach. Znamena to, ze nemci spravili chybu a mal tocit aspon pri 1800 aby som neznicil dvojhmotak ??? len chcem tym povedat, ze ked teraz jazdim 50 v meste t.j. 3 stupen otacky mam 2000 a auto mi pride len ze huci a ta spotreba.... Nie su tie otacky v clanku trochu pritiahnute za vlasy ?tomason píše:[/attachment]
- Peter5
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
Tiez sa mi to zda pritiahnute za vlasy. Napriklad ak potrebujem ist 40 tak mam na 3-ke 1500 otacok. Z toho my vychadza ze by som mal zaradit 2-ku? Myslim ze sa nic nestane ak sa sem tam jazdi aj na 1500 otacok ak auto len udrzuje rychlost a nepotrebuje zrychlovat vtedy uz treba zvolit inu rychlost.
Focus 2008 facelift, 1.6 TDCi 66KW, Trend X, siva sea
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
-
- Junior
- Příspěvky: 392
- Registrován: 07.05.2009 22:54
- Bydliště: Bratislava,Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
To si myslim aj ja:)Peter5 píše:Tiez sa mi to zda pritiahnute za vlasy. Napriklad ak potrebujem ist 40 tak mam na 3-ke 1500 otacok. Z toho my vychadza ze by som mal zaradit 2-ku? Myslim ze sa nic nestane ak sa sem tam jazdi aj na 1500 otacok ak auto len udrzuje rychlost a nepotrebuje zrychlovat vtedy uz treba zvolit inu rychlost.
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2773
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
55km/h na 4 ve meste po rovine v pohode tesne pod 1500otacek, 80km/h na 5. Trojka je atypicka, ta taha skoro od 1000otacek bez vibraci. Bezne kolem 2000otacek i radim kdyz jedu po rovine a nepotrebuji extremne zrychlovat. Prijde mi uhozene jezdit 50-60km/h ve meste na trojku a tocit 2tis. otacek. Bral bych to s rezervou - zalezi na konkretnim aute. Nekde muze byt 1800otacek vrazednych, na mem motoru mam pod pravou nohou plnej kroutak.
- sibari
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
Naprosto sa stotožnujem s Raada -kom 

FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- Rumbo
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 08.01.2009 16:17
- Bydliště: Zemianske Sady, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
50 km/h a cca 2000 otacok a v pohode. Udavana okamzita spotreba pri lahkej nohe a udrziavani rychlosti je cca 4 - 5 litrov co je podla mna uplne v pohode.
Pokial nepotrebujes nejako rychlo pridat a zvysit rychlost tych 1500 otacok by nemal byt problem.
Palec4: niekedy sa musim zastavit bo som si neni isty ci je to zotrvak alebo silentblok, ale pri vyradenej rychlosti sa mi trasie volant aj pedal.
Pokial nepotrebujes nejako rychlo pridat a zvysit rychlost tych 1500 otacok by nemal byt problem.
Palec4: niekedy sa musim zastavit bo som si neni isty ci je to zotrvak alebo silentblok, ale pri vyradenej rychlosti sa mi trasie volant aj pedal.
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
Silentblok motora - na 98% - ke´d som to nepočul...možno i druhá strana - prevodovka...ale skôr nie.richisan píše:Citil som to najma v januari, pri vypinani motora sa ako trocha "zatriaslo"...Pocas jazdy bol motor po zohriati tichy, no zda sa mi, ze sa viac prenasaju viibracie od motora do kabiny, ako ked som auto kupil. Aj pri prvych km auto dost v zime o dost viac "vibrovalo" ako niekedy, tak to pripisujem zotrvaku. Ale take horuce to zasa neni, este vydrzi urcite min. 10K km.

Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
Diky za "tip"
. Cakam na horuce info od Palca, ktory s tym uz ma skusenosti.... 



- WnemOne
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 14.04.2008 16:27
- Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak jezdit s dvouhmotovým setrvačníkem :-))
Mne sa akurat meni ... servisak vravel, ze vyzera, ze je povodny. .. takze vydrzal cca 150 000 km .... mne to davalo kovove zvuky pri start. a vypinani motora a sem tam my slo tazko zaradit, pocas jazdy normal .. ale dal som ho vymenit .. nechcel som sa dockat chvile, ked sa nepohnem z miesta ...
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45

Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti