Stránka 2 z 13
Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
Napsal: 27.08.2010 12:47
od Rumbo
otazka je ci je to ozaj iba cidlo (na 100% nie) daj si pre istotu skontrolovat aj turbo, popr. lacnejsia a rychlejsia verzia by bola zacat od filtrov (palivak, vzduchovy).
Vela stastia
Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
Napsal: 28.08.2010 21:19
od Elefant
Tak už mám problém vyřešen. Nenapadlo by mě, že tolik poruch způsobí rozšklebený intercooler. Motor neměl dostatek vzduchu a proto tolik kouřil. Nový 5300,-, z vrakáče za 2000,-. Zkusím ho vyfotit a dát sem fotku. Ještě se mi to nestalo a ani jsem o tom neslyšel, že by k tomu mohlo dojít. Ale jsem rád že to nebylo nic horšího. Turbo prý šlape jako hodinky

Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
Napsal: 29.08.2010 16:05
od foki
delal jsem na FF2 neco podobneho , roztrzeny chladic tlakem
Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
Napsal: 29.08.2010 20:13
od Elefant
Tak tady je fotodokumentace:
Údajně to vznikne nadměrným tlakem turba, ale podruhé už to snad nehrozí. Nevím sice proč, ale radši motor nebudu tolik hnát. Ačkoliv teď auto jezdí jako nikdy předtím a mechanik co se v něm svezl(dělal ve Fordu) říkal, že v tak živém Focusu už dlouho nejel. Z toho usuzuji, že jsem si tuhle závadu přivezl už z Německa. Neměl jsem nikdy možnost porovnat výkon s jiným Focusem tak mi výkon přišel dostačující. Teď je to ale opravdu docela vražda

. No mám to auto opravdu rád!

Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
Napsal: 29.08.2010 22:29
od foki
nezafungovala regulace tlaku
Re: Ztráta 30% výkonu, kouří a dusí se
Napsal: 30.08.2010 14:16
od Milano
Tak to mě potkalo taky při nějakejch 180t. km, taky praskla ta trubička, spíš ten Visteon mohl mít nějakou špatnou sérii, pač si myslím, že by dřív měly prasknout gumový hadice na interc. než samotnej intercooler.
Koupil jsem novej a zatím dobrý (236t.) a jezdí taky jak drak, jen ten bodovej systém mě začíná trochu víc omezovat...

Re: motor netáhne
Napsal: 18.09.2010 19:14
od Kroulu
Jo přesně tímhletím to bylo...ta hadička co vede k posilovači a turbu atd...na vrakáčí za 400 kč...u forda myslím cca 600 kč. Je to celá ta trojitá hadička, myslím že se nedá koupit jenom ten ulomenej kus ...
Re: motor netáhne
Napsal: 19.09.2010 13:27
od Koldan
v našem případě to byla " přiskřípnutá hadička od podtlakového sání turba" nyní už to jede jak má

Re: motor netáhne
Napsal: 19.09.2010 14:49
od jack-3d
A je to už lepší jak Fábka?
Re: motor netáhne
Napsal: 20.09.2010 19:42
od Koldan
upřímně řečeno ne, nebo spíš jinak, jede to odlišně. Já si káru zajížděl sám a časemji nešetřil, takže je pěkně protáhnutá, reakce na plyn jsou okamžité a i tah je slušný, navíc bych řekl, že u Fábky se turbo spouští dřív. Focus jede dobře, otázka je jak byl ježděný dřív, protože určitě není tak ostrý (vím, zní to blbě u stokoňového auta:o))) Každopádně i reakce na plyn je jiná, auto působí celkově měkkčím dojmem
Re: motor netáhne
Napsal: 27.03.2012 16:58
od HOLZBY.ML
Tak zkus pak FOFO II , 100 kw , krouťák to má stejný jako ST .

Re: motor netáhne
Napsal: 23.06.2012 20:46
od priwi
Ahoj,
taky mám problém se zátahem turba v nižších otáčkách. Na jedničku a dvojku je zátah cejtit až od 2500ot., na trojku cca od 2200ot. Hadičky jsou všechny zapojený a neprodřený, s ovládáním naklápění lopatek jde hejbat celkem volně. Při nastartování motoru táhlo ovládání lopatek kousek zajede, tak 1-2cm, takže ten podtlakovej ventil na víku motoru funguje. Zkoušel jsem ho i prohodit s tim na EGR (který mám stejně zaslepený) a je to pořád stejný. Čím by to mohlo ještě být? Jak poznám vadný čidlo na intercooleru? Zkoušel jsem ho napíchnout na měřák a při vytáčení motoru se na něm mírně mění napětí, takže vypadá, že funguje. (EDIT: tak jsem koukal na čidlo teploty vzduchu. Je tam někdy i čidlo na tlak vzduchu?)
Filtry jsou všechny nový a diagnostika nepíše žádnou chybu.
Jinak od těch 2500ot. motor táhne dobře až do 4000ot.
Díky za rady.
Re: motor netáhne
Napsal: 25.06.2012 11:50
od ajvn
to priwi: no já měl kdysi něco podobného, na pohled se zdálo vše ok, ale pak jsem došel na to, že ten podtlak není schopen úplně překonat odpory částečně zanesených lopatek a nezajíždělo táhlo až na spodní doraz. Po vyčištění to chodilo ok...
Bohužel chodilo

. Zase se mi to nezdá a proto se chci zeptat - je to normální, že ten elmag. podtlakový ventil při volnoběhu "rachtá" a táhlo na baňce na turbu lítá nahoru a dolů ( ne zcela, kousek)? Nepamatuju si, jak to chodilo dřív... Díky
Re: motor netáhne
Napsal: 25.06.2012 23:26
od priwi
No jak jsem přehodil ty podtlakový ventily a očistil čidlo v intercooleru, tak teď to občas zatáhne už od těch 1500ot. a v 1800ot. to zarazí do sedačky. Ale za dnešních 200km se mi to stalo jen asi 3x, většinou když jsem stál nějakej čas předtím na volnoběh. Tak fakt netušim, co to může být.
Mohl bys mi prosím popsat, jak jsi ten mechanismus naklápění čistil?
Re: motor netáhne
Napsal: 26.06.2012 06:12
od ajvn
no nebyl ani tak problém to turbo vyčistit, jak ho dostat z motoru. Je tam šíleně blbý přístup , myslel jsem, že se na některé matky ani nedostanu. Možná tu je na fóru i někde postup, mám pocit, že jsem to tu viděl. Odkaz na to, jak vyčistit to turbo máš v SZ. Jo a kukni se prosím, co ti dělá ta tyčka na naklápění lopatek při volnoběhu. Nikdo mi tu neodpověděl, asi neví nebo na to kašlou...Dík