Este k clanku - je to prepis clanku z tlaceneho casaku "autoojetiny". Onoho casu boli niektore stranky aj na nete /jeden chlapik skenoval odusu/, ale potom sa ozvali autori koli pravam a musel to stiahnut. Cital som odtial aj dalsie clanky napr. o duratekoch a ak su chlapici objektivni, co teda verim, ze su, tak HTPcku nalozili zdaleka najviac zo vsetkych motorov.
Mne na odpisanie toho motora stacilo, ze sa nie len ze moze stat, ale sa aj pravidelne stava, ze:
1) prepecie olej, pretoze ho brutalne prehrieva /katalizator blizko motora, absencia vymennika tepla olej-voda/
2) olej zhustne tak, ze v studenom stave nedokaze dostatocne rychlo kladkou napnut rozvodovu retaz
3) retaz pri startovani preskoci a v lepsom pripade staci vymena a nastavenie /anndy/, v horsom sa stretne ventil s piestom /moj tata/
To fakt nie je normalne. Vzdy som bol fanda toho motora a ked na neho niekto frflal, tak som ho roznosil v zuboch, pretoze jedinymi argumentami bolo, ze "je slaby" a "je nasmiech, lebo ma len 3 valce". Teraz je to v podstate rovnake - frflosov roznosim v zuboch, lebo ich argumentom stale je, ze ten motor je slaby/3valec, ale potom im vysvetlim, ze ten motor skutocne je nafigu - je to vsak z uplne ineho dovodu

.