Vše jsem znovu přečetl a mé závěry se tu shodují s ostatními. V čem se mnou ty nesouhlasíš, že se chceš stále hádat? Ptám se již podruhé, protože v každém mém příspěvku jsem svůj názor zdůvodnil. Četl-li by jsi mé komentáře až do konce, nemusel by ses hloupě ptát.sedlovec píše:Tak si to přečti pořádně!
Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 05.01.2011 00:36
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
ach jo, samožer neumí číst! Nesouhlasím s tebou v tom, že se to podle tebe neprojeví na průměrné spotřebě!!!
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Číst umím ale nikde vlastně nepíšeš co se neprojeví na průměrné spotřebě. Zatím se vůbec nebavíme o tom, o čem bych chtěl. Odpověz mí prosím (btw ptám se již potřetí a nedokážeš mi odpovědět, jen se hádáš!), na to, co jsem již psal:
Upřesni mi prosím to, co se na průměru neprojeví, ať si to ujasníme. Pokud máš na mysli, že VW vypočítá jinou průměrnou spotřebu než Ford, protože jeden z nich při zastavení ukáže 99 litrů na sto kilometrů a druhý ukáže jeden litr za hodinu, pak bych ti to rád vyvrátil. Pokud ovšem nemyslíme každý něco jiného, pak bychom se zbytečně hádali
Pak se můžeme začít vážně bavit o probírané problematice. Pokud sis také všiml, tak ti nikde s vikřičníky nenadávám, narozdíl od tebe, tak se toho prosím také zdrž a zbytečně se nehádej (nepsal jsem to již někde?).
Upřesni mi prosím to, co se na průměru neprojeví, ať si to ujasníme. Pokud máš na mysli, že VW vypočítá jinou průměrnou spotřebu než Ford, protože jeden z nich při zastavení ukáže 99 litrů na sto kilometrů a druhý ukáže jeden litr za hodinu, pak bych ti to rád vyvrátil. Pokud ovšem nemyslíme každý něco jiného, pak bychom se zbytečně hádali

Pak se můžeme začít vážně bavit o probírané problematice. Pokud sis také všiml, tak ti nikde s vikřičníky nenadávám, narozdíl od tebe, tak se toho prosím také zdrž a zbytečně se nehádej (nepsal jsem to již někde?).
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 05.01.2011 00:36
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Musím se smát. Na průměru se to samozřejmě neprojeví. Jen někdo nechápe, že pokud je rychlost nulová a motor běží, je spotřeba na ujetou vzdálenost limitně blízká nekonečnu, což se projeví zobrazením nejvyšší hodnoty, kterou to umí, tedy 99.9 l/100km. Proto některá auta při rychlosti pod cca 4km/h přepínají zobrazení z litrů na ujetou vzdálenost na litry za jednotku času. Pokud nepřepínají, zobrazí se 99.9.
Průměrná spotřeba se počítá jinak ale opět platí, že pokud vozidlo stojí a motor běží, bude postupně konvergovat k nekonečnu, je li vyjádřena vzhledem k ujeté vzdálenosti.
Tak znova, potřetí? Tím TO jsi to nazval ty. Jinak to tvoje TO je tohle: ford to dělá obráceně. Např. škodovky ukazují aktuální spotřebu na volnoběh 1,5- 0,8l a Fordy 99,9l a to se pak projevuje i na průměrné spotřebě. To tak prostě je. (mimochodem 4. příspěvek)
už to chápeš? Nebo chceš i obrázek?
Průměrná spotřeba se počítá jinak ale opět platí, že pokud vozidlo stojí a motor běží, bude postupně konvergovat k nekonečnu, je li vyjádřena vzhledem k ujeté vzdálenosti.
Tak znova, potřetí? Tím TO jsi to nazval ty. Jinak to tvoje TO je tohle: ford to dělá obráceně. Např. škodovky ukazují aktuální spotřebu na volnoběh 1,5- 0,8l a Fordy 99,9l a to se pak projevuje i na průměrné spotřebě. To tak prostě je. (mimochodem 4. příspěvek)
už to chápeš? Nebo chceš i obrázek?
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Nepér: píšeš: Musím se smát. Na průměru se to samozřejmě neprojeví.
To je samozřejmě blbost... když auto stojí, roste množství spotřeb. paliva a km zůstávají. a když spotřeba l/100km je množství paliva děleno km, tak co se děje? Roste l/100km, ne?
To je samozřejmě blbost... když auto stojí, roste množství spotřeb. paliva a km zůstávají. a když spotřeba l/100km je množství paliva děleno km, tak co se děje? Roste l/100km, ne?

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Pokud si vynuluji měřiče tak ano poznám rozdíl v průměrné spotřebě ale ten kdo to často nenuluje a má nalitané cca 1-5t Km tak takový nárůst při volnoběhu nepozná ani omylem. Bavím se o průměrné spotřebě a ne o okamžité kterou nemám. (mám když za jízdy vynuluji tak poznám okamžitou spotřebu na daný převodový stupeň a rychlosti) 5-160=7,3 třeba 

FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Tak tedy znovu
prosím dočíst do konce a nereagovat po první přečtené větě, která se vám nezdá...
Např. VW ukazuje po zastavení okamžitou spotřebu v litrech za hodinu - 1.0 l/hod.
Např. Ford je trochu hloupější a po zastavení ukazuje spotřebu stále v litrech na sto kilometrů, která je při nulové rychlosti teoreticky nekonečná a proto se zobrazí 99.9 l/100km. Ve skutečnosti je spotřeba obou stejná, jen jeden po zastavení přepnul na jiné jednotky. Chápeme? Oba vozy tak dojdou ke stejnému výsledku, nezávisle na tom, zda při zastavení ukazují 1 litr za hodinu nebo 99 litrů na sto kilometrů. Proto jsem se smál výroku:
škodovky ukazují aktuální spotřebu na volnoběh 1,5- 0,8l a Fordy 99,9l a TO se pak projevuje i na průměrné spotřebě
Takto napsáno (bez jednotek) to znamená, že se TO projeví tak, že Ford pak vypočte vyšší průměrnou spotřebu než VW, což samozřejmě není pravda. Průměrná spotřeba se vypočte jako množství spotřebovaného paliva děleno stovkami ujetých kilometrů. Pokud se stáním spotřebuje palivo a zároveň se neujede žádná vzdálenost, průměr se pochopitelně zvyšuje, ale u obou případů stejně! Pokud to sedlovec jen špatně napsal, pak se mu omlouvám, ale nechápu, proč vše vzápětí neupřesnil, když jsem ho přímo vyzýval, právě proto, aby nedošlo k nedorozumění a zbytečné hádce, ke které stejně došlo. Patrně si tedy myslí něco jiného, než já, hádka nebyla zbytečná a doufám, že jsem tímto příspěvkem vše objasnil.
á propos...
Nikde jsem nepsal, že na průměrné spotřebě se neprojeví, když auto stojí s běžícím motorem, jak patrně někdo špatně pochopil, protože nečetl, či nepochopil, co jsem psal v zápětí...
Nikde jsem nepsal, že průměrná spotřeba neroste, když auto stojí. Dokonce jsem psal, že v tom případě teoreticky konverguje k nekonečnu, je-li vyjádřena vzhledem k ujeté vzdálenosti.
TO, co myslím od začátku, že se neprojeví, je že průměrná spotřeba roste při zastavení stejně, nezávisle na tom, zda auto v klidu ukazuje vysokou spotřebu na sto kilometrů, nebo mnohem nižší spotřebu ale v litrech za hodinu. Pokud by jste četli mé komentáře celé, namísto povrchního přeletu nad prvními větami a nesnažili se dělat z ostatních hlupáky, neudělali by jste je sami ze sebe.
Nevím, co bych k tomu dodal. Pokud chcete, dál se tu hádejte a myslete si co chcete, třeba že to tak prostě není. Dobré ráno

Např. VW ukazuje po zastavení okamžitou spotřebu v litrech za hodinu - 1.0 l/hod.
Např. Ford je trochu hloupější a po zastavení ukazuje spotřebu stále v litrech na sto kilometrů, která je při nulové rychlosti teoreticky nekonečná a proto se zobrazí 99.9 l/100km. Ve skutečnosti je spotřeba obou stejná, jen jeden po zastavení přepnul na jiné jednotky. Chápeme? Oba vozy tak dojdou ke stejnému výsledku, nezávisle na tom, zda při zastavení ukazují 1 litr za hodinu nebo 99 litrů na sto kilometrů. Proto jsem se smál výroku:
škodovky ukazují aktuální spotřebu na volnoběh 1,5- 0,8l a Fordy 99,9l a TO se pak projevuje i na průměrné spotřebě
Takto napsáno (bez jednotek) to znamená, že se TO projeví tak, že Ford pak vypočte vyšší průměrnou spotřebu než VW, což samozřejmě není pravda. Průměrná spotřeba se vypočte jako množství spotřebovaného paliva děleno stovkami ujetých kilometrů. Pokud se stáním spotřebuje palivo a zároveň se neujede žádná vzdálenost, průměr se pochopitelně zvyšuje, ale u obou případů stejně! Pokud to sedlovec jen špatně napsal, pak se mu omlouvám, ale nechápu, proč vše vzápětí neupřesnil, když jsem ho přímo vyzýval, právě proto, aby nedošlo k nedorozumění a zbytečné hádce, ke které stejně došlo. Patrně si tedy myslí něco jiného, než já, hádka nebyla zbytečná a doufám, že jsem tímto příspěvkem vše objasnil.
á propos...
Nikde jsem nepsal, že na průměrné spotřebě se neprojeví, když auto stojí s běžícím motorem, jak patrně někdo špatně pochopil, protože nečetl, či nepochopil, co jsem psal v zápětí...
Nikde jsem nepsal, že průměrná spotřeba neroste, když auto stojí. Dokonce jsem psal, že v tom případě teoreticky konverguje k nekonečnu, je-li vyjádřena vzhledem k ujeté vzdálenosti.
TO, co myslím od začátku, že se neprojeví, je že průměrná spotřeba roste při zastavení stejně, nezávisle na tom, zda auto v klidu ukazuje vysokou spotřebu na sto kilometrů, nebo mnohem nižší spotřebu ale v litrech za hodinu. Pokud by jste četli mé komentáře celé, namísto povrchního přeletu nad prvními větami a nesnažili se dělat z ostatních hlupáky, neudělali by jste je sami ze sebe.
Nevím, co bych k tomu dodal. Pokud chcete, dál se tu hádejte a myslete si co chcete, třeba že to tak prostě není. Dobré ráno

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- LamB_17
- Pokročilý
- Příspěvky: 568
- Registrován: 24.07.2010 22:59
- Bydliště: skoro BRNO
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
nulou umí dělat jen Chuck NorisV12 píše:... co je logicke, pretoze nulou (prejdena vzdialenost) sa delit neda...

-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 05.01.2011 00:36
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
To není pravda nepér, máme v baráku forda i škodovku, fordovi průměr roste a škodovka to vůbec do průměru nepočítá.
2 nebo 3 lidi souhlasí semnou. jen ty tvrdíš opak. Umíš uznat, že jsi se sekl? Nebo, že to prostě nevíš?? Neučíš náhodou vysoké? Tam kantoři mají taky pravdu a nikdy jinak. Dál to stebou nebudu rozebírat, evidentně nerozumíš nebo nechceš rozumět.
2 nebo 3 lidi souhlasí semnou. jen ty tvrdíš opak. Umíš uznat, že jsi se sekl? Nebo, že to prostě nevíš?? Neučíš náhodou vysoké? Tam kantoři mají taky pravdu a nikdy jinak. Dál to stebou nebudu rozebírat, evidentně nerozumíš nebo nechceš rozumět.
- LamB_17
- Pokročilý
- Příspěvky: 568
- Registrován: 24.07.2010 22:59
- Bydliště: skoro BRNO
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
ja sice nemam aniskodovku ani PP ve svym fordu ale logicky prece obe auta musi pocitat prumernou spotrebu ze dvou zakladnich udaju a to ujetych km a spotrebovaneho paliva, nebo je to snad jinak?
chci tim rict at se na displeji ukaze jakakoliv hodnota v jakych koliv jednotkach, vypocet je jen jeden, nijak jinak se spotrba prece neda pocitat
chci tim rict at se na displeji ukaze jakakoliv hodnota v jakych koliv jednotkach, vypocet je jen jeden, nijak jinak se spotrba prece neda pocitat
- miro
- Junior
- Příspěvky: 454
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Pozor na zamienanie jednotiek
skoda rata spotrebu aj v HODINACH (do vyslednej spotreby sa musi preratat na kilometre)
ford iba v KM
nepér to pise spravne
skoda rata spotrebu aj v HODINACH (do vyslednej spotreby sa musi preratat na kilometre)
ford iba v KM
nepér to pise spravne

Ford FOCUS II 1.6 16v Duratec Ti - VCT ghia (115 k) 2006 K&N Air Filter




- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Pak byl můj první smích zcela oprávněný a gratuluji k rekordně nízké spotřebě vozu škoda v městském provozu a při stání kolonách.sedlovec píše:To není pravda nepér, máme v baráku forda i škodovku, fordovi průměr roste a škodovka to vůbec do průměru nepočítá.
2 nebo 3 lidi souhlasí semnou. jen ty tvrdíš opak. Umíš uznat, že jsi se sekl? Nebo, že to prostě nevíš?? Neučíš náhodou vysoké? Tam kantoři mají taky pravdu a nikdy jinak. Dál to stebou nebudu rozebírat, evidentně nerozumíš nebo nechceš rozumět.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Přesně tak, pozor na jednotky. Jen do výsledné průměrné spotřeby se nic přepočítávat nemusí, protože vstupní hodnoty pro průměrnou spotřebu jsou pořád ve stejných jednotkách - celkové množství spotřebovaného paliva v litrech a celková (obojí pochopitelně od vynulování) ujetá vzdálenost v kilometrech. Že auto stojí na to nemá vliv - čitatel (palivo) roste, jmenovatel (vzdálenost) se nemění, výsledná hodnota zlomku (průměrná spotřeba) se zvyšuje. Pokud je v tu dobu ujetá vzdálenost větší, průměr pochopitelně roste pomaleji a obráceně, pokud je ujetá vzdálenost v tu chvíli malá, průměr poroste rychleji.miro píše:Pozor na zamienanie jednotiek
skoda rata spotrebu aj v HODINACH (do vyslednej spotreby sa musi preratat na kilometre)
ford iba v KM
nepér to pise spravne
Průměrná spotřeba by se dala sice počítat jako integrál všech dílčích okamžitých spotřeb v určitém intervalu ujeté vzdálenosti, (Recipročně by se okamžitá spotřeba dala počítat jako derivace celkové průměrné.) mnohem jednodušší ale je změřit si celkovou ujetou vzdálenost a počítat celkové množství spotřebovaného paliva (např. z počtu a délky vstřiků). Okamžitá spotřeba se pak nemusí dělat derivací (ono by to bylo i výpočetně náročnější) ale stačí dostatečně zkrátit interval pro výpočet - jako by jste nulovali průměrnou spotřebu např. po vteřině.
Naposledy upravil(a) Nepér dne 23.01.2011 19:34, celkem upraveno 1 x.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Muj Ford ukazuje v klidu spotrebu v litrech/hodinu. Co ted? Znamena to, ze mam nizsi prumernou spotrebu nez Neper? 

Naposledy upravil(a) Anduril dne 23.01.2011 19:36, celkem upraveno 1 x.
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Hajzle!
A já se tak snažím jezdit za málo...

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host