Jak zaslepit EGR ventil Tddi
- botsman
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- KAPSCH
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Já to pořád nechápu, EGR u FoFo nejde sundat ze sání, kudy to tedy zaslepíš...??botsman píše:To bocekr: když zaslepíš přívod spalin do EGRu, tak s hadičkou od podltakové vývěvy už nemusíš dělat nic. EGR se otevírá jak má, čidlo předává signál do řídící jednotky, jenom ten bordel ze spálené nafty nejde zpět do sání.
JB
- streety
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak tohle mě zajímá,mám najeto už dost a kdzy natankuju normální naftu,tak to kouří jako prase,jen když dám super diesel nebo něco z toho,tak to celkem jde,ale kouří to asi taky,alespoň to ale není vidět v zrcátku... Takže není tu někdo kdo to má,abz sem hodil foto motoru a nakreslil tam kam dát tu záslepku? Moc by to pomohlo... Třeba i tloušťku plechu z čeho máte tu přírubu... Dík
- bocekr
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
To Botsman: ale když egr zaslepím nebude mi sát výfukové plyny, ale nahradí tyto chybějící plyny ve válci čistým vzduchem nebo ne? Proto se ptam na ten podtlak jestli to nějak neovlivní plnění motoru. Protože když je egr zapojeny a funkční při otevření by mněl pustit spaliny z výfuku do sání jenomže když ho zaslepíš tak tam nepujde nic a jednotka by si mněla myslet že tam ty spaliny z výfuku jdou
Focus combi 1,8 Tddi 11/1999 Diamond White
BITPOWER
BITPOWER
- botsman
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
To bocekr: já funkci EGR rozumím tak, že při učitém režimu chodu motoru se EGR otevře a tím vrací část výfukových plynů do sání. Tzn. že motor nasává větší část čistý vzduch a menší část výfukové plyny. Pokud zaslepíš přívod výfukových plynů před EGR, tak motor může nasávat jen čistý vzduch i když se EGR otevře. Zdůrazňuji - teorie vyčtená z literatury a netu. Dnes jsem zase koukal do motoru, jak by to šlo udělat. Dole na svodech je ta příruba nějaká divná, tam bych do toho asi moc nevrtal. Přímo pod EGR je taky příruba, tam by to asi šlo přerušit. Jenže na trubce, vedoucí od svodů k EGR je připojena ještě jedna hadice, která vede bůhvíkam a ještě je na ní něco, co vypadá jako nějaký jednosměrný ventil. Chlapi, to chce ještě sehnat informace, aby to bylo tutifruti a aby nás pak z toho nebolela hlava...
Botsman, Ford Focus 1,8 TDDi, combi, Trend/2002. Mondeo mk4 2.0TDCi
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- bocekr
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
tak dneska sem egr zaslepil a nekouří mi to ani trošku a zdá se mi že to lépe jede. Ale když sem šáhnul do potrubí u egru nestačil sem se divit jaký tam je nános.
Chtělo by to sundat potrubí na kterém egr drži a vyčistit to.
Nevíte někdo jestli se dá sací potrubí demontovat aniž bych musel demontovat výfukové potrubí?
Chtělo by to sundat potrubí na kterém egr drži a vyčistit to.
Nevíte někdo jestli se dá sací potrubí demontovat aniž bych musel demontovat výfukové potrubí?
Focus combi 1,8 Tddi 11/1999 Diamond White
BITPOWER
BITPOWER
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host