Stránka 2 z 25
Napsal: 29.11.2006 11:42
od botsman
To bocekr: když zaslepíš přívod spalin do EGRu, tak s hadičkou od podltakové vývěvy už nemusíš dělat nic. EGR se otevírá jak má, čidlo předává signál do řídící jednotky, jenom ten bordel ze spálené nafty nejde zpět do sání.
Napsal: 29.11.2006 13:09
od KAPSCH
botsman píše:To bocekr: když zaslepíš přívod spalin do EGRu, tak s hadičkou od podltakové vývěvy už nemusíš dělat nic. EGR se otevírá jak má, čidlo předává signál do řídící jednotky, jenom ten bordel ze spálené nafty nejde zpět do sání.
Já to pořád nechápu, EGR u FoFo nejde sundat ze sání, kudy to tedy zaslepíš...??
JB
Napsal: 29.11.2006 13:12
od streety
Tak tohle mě zajímá,mám najeto už dost a kdzy natankuju normální naftu,tak to kouří jako prase,jen když dám super diesel nebo něco z toho,tak to celkem jde,ale kouří to asi taky,alespoň to ale není vidět v zrcátku... Takže není tu někdo kdo to má,abz sem hodil foto motoru a nakreslil tam kam dát tu záslepku? Moc by to pomohlo... Třeba i tloušťku plechu z čeho máte tu přírubu... Dík
Napsal: 29.11.2006 15:52
od bocekr
no ja asi vím kam to dat aůe vrhnu se na to o víkendu a pak to v případě uspěchu nafotím a dám to sem
Napsal: 29.11.2006 15:57
od bocekr
To Botsman: ale když egr zaslepím nebude mi sát výfukové plyny, ale nahradí tyto chybějící plyny ve válci čistým vzduchem nebo ne? Proto se ptam na ten podtlak jestli to nějak neovlivní plnění motoru. Protože když je egr zapojeny a funkční při otevření by mněl pustit spaliny z výfuku do sání jenomže když ho zaslepíš tak tam nepujde nic a jednotka by si mněla myslet že tam ty spaliny z výfuku jdou
Napsal: 29.11.2006 15:58
od bocekr
to streety: Já tam dám asi nerez plech tlouštka 1,5 max 2 mm
Napsal: 29.11.2006 17:24
od botsman
To bocekr: já funkci EGR rozumím tak, že při učitém režimu chodu motoru se EGR otevře a tím vrací část výfukových plynů do sání. Tzn. že motor nasává větší část čistý vzduch a menší část výfukové plyny. Pokud zaslepíš přívod výfukových plynů před EGR, tak motor může nasávat jen čistý vzduch i když se EGR otevře. Zdůrazňuji - teorie vyčtená z literatury a netu. Dnes jsem zase koukal do motoru, jak by to šlo udělat. Dole na svodech je ta příruba nějaká divná, tam bych do toho asi moc nevrtal. Přímo pod EGR je taky příruba, tam by to asi šlo přerušit. Jenže na trubce, vedoucí od svodů k EGR je připojena ještě jedna hadice, která vede bůhvíkam a ještě je na ní něco, co vypadá jako nějaký jednosměrný ventil. Chlapi, to chce ještě sehnat informace, aby to bylo tutifruti a aby nás pak z toho nebolela hlava...
Napsal: 29.11.2006 18:04
od Ahmed
Vyckejte do vikendu a ja vam to vyfotim a pokusim se zjistit info.
Napsal: 01.12.2006 15:32
od bocekr
no to bude asi nejlepší když to AHMED vyfotí a dá to sem...
Napsal: 01.12.2006 23:14
od Ahmed
Mam zaslepenou tu prirubu pod EGR, vcera jsem se na to dival pozorneji. Fotky dodam, zitra to snad vyfotim.
Napsal: 02.12.2006 18:43
od bocekr
tak to vím kde to myslíš zítra na to vlítnu a zaslepím to..

Napsal: 03.12.2006 11:32
od streety
A zlepšila se ti ta kouřivost???
Napsal: 03.12.2006 19:55
od bocekr
tak dneska sem egr zaslepil a nekouří mi to ani trošku a zdá se mi že to lépe jede. Ale když sem šáhnul do potrubí u egru nestačil sem se divit jaký tam je nános.
Chtělo by to sundat potrubí na kterém egr drži a vyčistit to.
Nevíte někdo jestli se dá sací potrubí demontovat aniž bych musel demontovat výfukové potrubí?
Napsal: 04.12.2006 18:47
od Ahmed
Napsal: 04.12.2006 20:04
od bocekr
přesně jak ukazuješ tam sem to zaslepil.. a nevíš náhodou co se všechno musí sundat abych dostal to potrubí ven vyčistil ho?
