Stránka 2 z 2
Napsal: 30.11.2006 17:31
od 4100
zirafak píše:Trosku tomu nerozumiem...
Ze chces zvysit svetlu vysku auta kvoli prejazdnosti......bude to vypadat podla mna ako kacica,ale ak sa to paci tebe a potrebujes to,tak nic nenamietam...
preco vsak zvysovat svetlu vysku a prasknut k tomu 17" kolesa na nizkoprofilovych pneu 215/40
Podla mna ten vychyreny Focusacky podvozok iba znefunkcnis a bude z neho iba vysoke,nestabilne,skarede a tvrde kacatko.
Skutocne si to ani neviem predstavit....uz teraz som na to zvedavy

No, myslím, že ty dva cenťáky ještě nebudou tak do očí bijící a ani jízdní vlastnosti to zásadně nenaruší. Ze spanilých jízd jsem už vyrostl, ale štve mě, když se na polňačkách a zasněžených silnicích cítím jak buldozer. Ty 17-tky byl jen takový nápad... Mysleljsem to tak, že bych tam na ně dal vyšší profil, abych trochu zvětšil průměr kola. Nese to ale sebou další otazníky a tak tohle by bylo to poslední... Prostě UVIDÍME!!! Jinak, neviděl jste někdo někde prodávat ty krycí spodní alu-plechy dozadu, příp. dopředu?
Napsal: 30.11.2006 17:40
od pelen
to 4100:
Do jakych divokych terenu jezdis?
Ja jsem jezdil v terenu s dost snizenym R19 a ted s normalnim podvozkem jsem uplne v pohode.

Napsal: 30.11.2006 17:49
od 4100
Různě... s člunem k vodě na různé řeky(Chorvatské polní taky nic moc), z rogalem na kopce, někdy taky s vlekem na větroně, když sednu já nebo kamarád v poli a zejména v zimě ve vyježděných kolejích to bývá veselé... K auto se chovám uctivě, ale za ty prachy musí sloužit!
Napsal: 30.11.2006 18:06
od pelen
4100 píše:Různě... s člunem k vodě na různé řeky(Chorvatské polní taky nic moc), z rogalem na kopce, někdy taky s vlekem na větroně, když sednu já nebo kamarád v poli a zejména v zimě ve vyježděných kolejích to bývá veselé... K auto se chovám uctivě, ale za ty prachy musí sloužit!
Tak to chttelo nejakou mensi terenni 4-kolku, ne?

Napsal: 30.11.2006 18:16
od 4100
Původně jsem chtěl, ale má to tři háčky:
1. V garáži mám pod stropem zavěšený člun na vleku - jsem limitovaný výškou vozu.
2. slušný offroud dízl stojí 2x tolik než VELMI slušný FOFO (to ty prachy raději prolétám). A benziňák žere jako kráva...
3. Poměr km v terénu a na normální silnici ještě stále se kloní víc na stranu silnice. A zatím jsem se v terénu pokaždé ze všeho vyhrabal!
Asi nevím, co chci, že?
Napsal: 30.11.2006 18:26
od pelen
4100 píše:Původně jsem chtěl, ale má to tři háčky:
1. V garáži mám pod stropem zavěšený člun na vleku - jsem limitovaný výškou vozu.
2. slušný offroud dízl stojí 2x tolik než VELMI slušný FOFO (to ty prachy raději prolétám). A benziňák žere jako kráva...
3. Poměr km v terénu a na normální silnici ještě stále se kloní víc na stranu silnice. A zatím jsem se v terénu pokaždé ze všeho vyhrabal!
Asi nevím, co chci, že?
To jsou dobre argumenty. Rozhodnout se musis, zda ti ty pouhe 2cm stoji za ty prachy a namahu nebo je radeji zase prolitas.

Napsal: 30.11.2006 18:31
od 4100
Neni to tak strašné... Počítám v první fázi s 10 tis. Většinu dokážu sám, nebo s kámošem, má supr servis. Druhá bude ty kola... To prolítám za tři hodiny... bohužel...
Napsal: 30.11.2006 21:43
od Fuks
Jak to tady čtu, tak bych se přikláněl k tomu co psal ,,misoo". Byly by vhodnější průměrem menší kola s vyšší pneumatikou, než 17"

S ET-éčkem, aby kola koukali nepatrně ven a na blatníky napasovat třeba nějaký umělý lemy.

Myslím, že by to mohlo vypadat zajímavě

Jinak ti fandím.
Napsal: 15.08.2007 12:36
od StreetPro
a ses si jistej, ze to vleze do podbehu? vzadu (alespon u kombika) neni moc mista uz pri 195/60 (oblast rohu zadnich dveri-pri zvednutem aute), myslim, ze 195/65 bude strop a to nemluvim o obalenem kole blatem-snehem-retezy... spis bych investoval prachy do samosvornyho diferencialu, treba od Quaife:
http://www.autotech.com/quaife/index2.htm
jak na to zde:
http://www.sportcompactcarweb.com/proje ... index.html