podtlakový ventil?
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.02.2012 08:05
Re: podtlakový ventil?
ahoj ja mam tiez ten isty problem,chrochta mi ten podtlakovy ventil na pravo na ovladanie turba.Ale ked ich prehodim tak chrochta ten od egr.Tak som zmeral napetie na privode k podtlaku ventilu turba pri zapnutom kluci medzi pinom 2 a zemou podla autodat by tam malo byt normalne 12 voltov ,ja tam mam 9 voltov to je asi zle lebo na egr je normalne 12 voltov,odpor sa ustali ako kedy medzi 12-13 ohmov to by malo byt ok.Chcem sa spitat kde najdem RJ aby som to prepiskol ci nie je chyba niekde v kabli a na aky pin to presne ide.Inak focus 1,8 TDCI 74kW.A este mimo tema kolko mg moze byt korekcia vstrekov na volnobeh 1-385mg 2-178mg 3-275mg 4-589mg je to v poriadku?dakujem za odpoved
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: podtlakový ventil?
jak ty ventily prehodis, kdyz ma kazdy jiny konektor? To napeti jeste nemusi byt zavada. Ridici podtalkove ventily nefunguji na principu on-off, maji P-rizeni.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.02.2012 08:05
Re: podtlakový ventil?
da sa to trosku nasilu ale ide to,inak to ze tam ma byt 12 voltov je z autodat 3.18 pri zapnutom kluciku ma byt 2-ka a zem 12voltov na egr to tak je.inak ta davka na volnobeh nevies kolko ma byt.ten podtlak asi necham tak zatial auto funguje.dik
- ajvn
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
Re: podtlakový ventil?
Chlapi, prohození těch ventilů je zcela jednoduché - stačí ostrým ulamovacím nožem odříznout tu drážku, která vyčnívá z té části, kde se nasunuje konektor. Pak to jde zaměnit dle libosti - vyzkoušeno
. Je to vlastně jen takový kódovací zámek, aby se nedaly zaměnit konektory od EGR a turba, takže je potřeba na to dát potom pozor.

Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW/ 2002 Moondust Silver
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.02.2012 08:05
Re: podtlakový ventil?
ved ano ale nikto mi este neodpovedal na otazky.....kde je ecu a jak to prepipnut a ta volnobezna davka dik dik moc
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: podtlakový ventil?
Ecu je pod pravým A sloupkem,když vyklopíš kastlík před spolujezdcem je na ní vidět.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů