podtlakový ventil?

hakki11
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29.02.2012 08:05

Re: podtlakový ventil?

Příspěvek od hakki11 » 22.03.2012 08:06

ahoj ja mam tiez ten isty problem,chrochta mi ten podtlakovy ventil na pravo na ovladanie turba.Ale ked ich prehodim tak chrochta ten od egr.Tak som zmeral napetie na privode k podtlaku ventilu turba pri zapnutom kluci medzi pinom 2 a zemou podla autodat by tam malo byt normalne 12 voltov ,ja tam mam 9 voltov to je asi zle lebo na egr je normalne 12 voltov,odpor sa ustali ako kedy medzi 12-13 ohmov to by malo byt ok.Chcem sa spitat kde najdem RJ aby som to prepiskol ci nie je chyba niekde v kabli a na aky pin to presne ide.Inak focus 1,8 TDCI 74kW.A este mimo tema kolko mg moze byt korekcia vstrekov na volnobeh 1-385mg 2-178mg 3-275mg 4-589mg je to v poriadku?dakujem za odpoved

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: podtlakový ventil?

Příspěvek od vitut » 22.03.2012 11:59

jak ty ventily prehodis, kdyz ma kazdy jiny konektor? To napeti jeste nemusi byt zavada. Ridici podtalkove ventily nefunguji na principu on-off, maji P-rizeni.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

hakki11
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29.02.2012 08:05

Re: podtlakový ventil?

Příspěvek od hakki11 » 22.03.2012 13:01

da sa to trosku nasilu ale ide to,inak to ze tam ma byt 12 voltov je z autodat 3.18 pri zapnutom kluciku ma byt 2-ka a zem 12voltov na egr to tak je.inak ta davka na volnobeh nevies kolko ma byt.ten podtlak asi necham tak zatial auto funguje.dik

Uživatelský avatar
ajvn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín

Re: podtlakový ventil?

Příspěvek od ajvn » 22.03.2012 17:25

Chlapi, prohození těch ventilů je zcela jednoduché - stačí ostrým ulamovacím nožem odříznout tu drážku, která vyčnívá z té části, kde se nasunuje konektor. Pak to jde zaměnit dle libosti - vyzkoušeno :D . Je to vlastně jen takový kódovací zámek, aby se nedaly zaměnit konektory od EGR a turba, takže je potřeba na to dát potom pozor.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW/ 2002 Moondust Silver

hakki11
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29.02.2012 08:05

Re: podtlakový ventil?

Příspěvek od hakki11 » 22.03.2012 18:18

ved ano ale nikto mi este neodpovedal na otazky.....kde je ecu a jak to prepipnut a ta volnobezna davka dik dik moc

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: podtlakový ventil?

Příspěvek od Jardak » 22.03.2012 18:21

Ecu je pod pravým A sloupkem,když vyklopíš kastlík před spolujezdcem je na ní vidět.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů