Takto sa prejavuju amatersky nachipovane auta bezduchym zvysenim davky paliva a plniaceho tlaku turba. Teda za predpokladu, ze ten motor je OK a nema ziadny problem.C-Maxis píše:...Na druhou stranu, kolikrat clovek jede za relativne modernim dieslem a ta kourova clona je silena.
Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
No, teď sem jel 500 km za kamošem co má TDI 81kW. Nemá ho ani čiplej ani žádný problény a v kopci když podřadil, tak mi dal vždycky nažrat sazí. Takže už se vůbec nestydim za to, že sem nechal DPF vyndat.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
Asi mal problem s vahou vzduchu - obvykla bolacka PD TDI od VW. Mne takto cmudil Plechac. Po vymene vstrekov je to uz OK.
So 100 kW pod kapotou by som jeho sadze urcite nezral. On by zral moje, ak by to za mnou stihal
So 100 kW pod kapotou by som jeho sadze urcite nezral. On by zral moje, ak by to za mnou stihal

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lBw29WrH ... re=related[/youtube]
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- milanivs
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 10.04.2011 09:43
- Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
A nás tu bolí hlava z normy EuroIV a DPF filtra. Vivat Amerika, tý majú ekológiu v pi..
Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a


- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
81kW není PD nebo jo?V12 píše:Asi mal problem s vahou vzduchu - obvykla bolacka PD TDI od VW. Mne takto cmudil Plechac. Po vymene vstrekov je to uz OK.
Když on znal cestu a já neV12 píše:So 100 kW pod kapotou by som jeho sadze urcite nezral. On by zral moje, ak by to za mnou stihal

FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
Mno, nie som si celkom isty, ale myslim, ze to PD je.
TDI = 77kW
TDI = 81 kW
TDI = 85 kW
TDI = 96 kW
Ci nie ?
TDI = 77kW
TDI = 81 kW
TDI = 85 kW
TDI = 96 kW
Ci nie ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
Niekde som cital, ze diesel neprejde emisnymi normami v Amerike a Japonsku. To Japonsko by som bral, ale v Amerike jazdia Rabbity, Jetty a Pasaky TDI. Tak neviem, ci su nejak upravovane, ale nove verzie Mercedesu a VW uz predvaju s denoxami (BlueTEC, CleanDiesel), teda to, co u nas bude v Euro 6.milanivs píše:A nás tu bolí hlava z normy EuroIV a DPF filtra. Vivat Amerika, tý majú ekológiu v pi..
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
tak tie TDI su prilis zname v nasich koncinach aby nebolo jasne ze prve a kvalitou neprekonane klasicke rotacky mali 66 a 90 (v uzitkacoch aj 55) a PD 74,77,85 a 96kW dufam ze som na nieco nezabudol, prave 81 mame doma v Octe a je to jedna z mala veci co by som hned vymenil za zabozrutovho 80kW co mam vo Fofe...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
komi :
Takze 81 kW je rotacka, alebo PD ?
Takze 81 kW je rotacka, alebo PD ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
rotačka. 66 a 81 jsou rotačky.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
Pre mna je hlavne divny cely tento uzasny vynalez, teda presnejsie sposob akym je to cele urobene. Ked bude tato technologia vychytana a nebude to sposobovat tolko problemov, nemam nic proti. Aj mne pride uplne chore robit zbytocne cesty len kvoli vypalovaniu filtra, ale na druhej strane zas clovek chce mat cim menej problemov. A najjednoduchsi sposob je umoznit bezproblemovu regeneraciu, takze tento kram nas vlastne "nuti" robit taketo divne veci.C-Maxis píše:Podle me se tahle cela situace s DPF posunuje trochu mimoznim smerem. To pojedu po dalnici, treba za 2 km mam konecnou a jen kvuli vypalovani si tu trasu budu prodluzovat o 10km? Nebo pojedu po okresce a kdyby Ford mel kontrolku, tak najedou budu muset jet chca nechca trvale 80 km/h, jen aby masinka dostala sve pozadovane? Pro me fakt divne...
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- Gidy
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 27.09.2010 18:10
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
Mě se to spustilo včera při cestě z německa kde jsem kupoval focuse II 16 80 Kw. Jeli jsme po dálnici na tempomat při 140 najednou dvě rány bílý dým a bylo vymalované. Filtr čistý, nikde nic nehlásilo a ani neblikalo. Tom
FORD FOCUS II 11/2006 1,6 TDCI 80 Kw Combi


- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
vypalovani DPF asi nebudou 2 "bile" rany
- Gidy
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 27.09.2010 18:10
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW
Tak jak se to projevuje u tebe?
FORD FOCUS II 11/2006 1,6 TDCI 80 Kw Combi


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti