Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od V12 » 05.07.2011 18:42

C-Maxis píše:...Na druhou stranu, kolikrat clovek jede za relativne modernim dieslem a ta kourova clona je silena.
Takto sa prejavuju amatersky nachipovane auta bezduchym zvysenim davky paliva a plniaceho tlaku turba. Teda za predpokladu, ze ten motor je OK a nema ziadny problem.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od Sobull » 05.07.2011 18:50

No, teď sem jel 500 km za kamošem co má TDI 81kW. Nemá ho ani čiplej ani žádný problény a v kopci když podřadil, tak mi dal vždycky nažrat sazí. Takže už se vůbec nestydim za to, že sem nechal DPF vyndat.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od V12 » 05.07.2011 21:02

Asi mal problem s vahou vzduchu - obvykla bolacka PD TDI od VW. Mne takto cmudil Plechac. Po vymene vstrekov je to uz OK.

So 100 kW pod kapotou by som jeho sadze urcite nezral. On by zral moje, ak by to za mnou stihal :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od Nicco » 05.07.2011 21:34

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
milanivs
Junior
Junior
Příspěvky: 232
Registrován: 10.04.2011 09:43
Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od milanivs » 06.07.2011 07:31

A nás tu bolí hlava z normy EuroIV a DPF filtra. Vivat Amerika, tý majú ekológiu v pi..
Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od Sobull » 06.07.2011 11:00

V12 píše:Asi mal problem s vahou vzduchu - obvykla bolacka PD TDI od VW. Mne takto cmudil Plechac. Po vymene vstrekov je to uz OK.
81kW není PD nebo jo?
V12 píše:So 100 kW pod kapotou by som jeho sadze urcite nezral. On by zral moje, ak by to za mnou stihal :mrgreen:
Když on znal cestu a já ne :mrgreen:
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od V12 » 06.07.2011 22:25

Mno, nie som si celkom isty, ale myslim, ze to PD je.

TDI = 77kW
TDI = 81 kW
TDI = 85 kW
TDI = 96 kW

Ci nie ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od Nicco » 06.07.2011 22:49

milanivs píše:A nás tu bolí hlava z normy EuroIV a DPF filtra. Vivat Amerika, tý majú ekológiu v pi..
Niekde som cital, ze diesel neprejde emisnymi normami v Amerike a Japonsku. To Japonsko by som bral, ale v Amerike jazdia Rabbity, Jetty a Pasaky TDI. Tak neviem, ci su nejak upravovane, ale nove verzie Mercedesu a VW uz predvaju s denoxami (BlueTEC, CleanDiesel), teda to, co u nas bude v Euro 6.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od Komi » 07.07.2011 06:45

tak tie TDI su prilis zname v nasich koncinach aby nebolo jasne ze prve a kvalitou neprekonane klasicke rotacky mali 66 a 90 (v uzitkacoch aj 55) a PD 74,77,85 a 96kW dufam ze som na nieco nezabudol, prave 81 mame doma v Octe a je to jedna z mala veci co by som hned vymenil za zabozrutovho 80kW co mam vo Fofe...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od V12 » 07.07.2011 07:36

komi :
Takze 81 kW je rotacka, alebo PD ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od Sobull » 07.07.2011 08:22

rotačka. 66 a 81 jsou rotačky.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od cereus » 23.07.2011 22:55

C-Maxis píše:Podle me se tahle cela situace s DPF posunuje trochu mimoznim smerem. To pojedu po dalnici, treba za 2 km mam konecnou a jen kvuli vypalovani si tu trasu budu prodluzovat o 10km? Nebo pojedu po okresce a kdyby Ford mel kontrolku, tak najedou budu muset jet chca nechca trvale 80 km/h, jen aby masinka dostala sve pozadovane? Pro me fakt divne...
Pre mna je hlavne divny cely tento uzasny vynalez, teda presnejsie sposob akym je to cele urobene. Ked bude tato technologia vychytana a nebude to sposobovat tolko problemov, nemam nic proti. Aj mne pride uplne chore robit zbytocne cesty len kvoli vypalovaniu filtra, ale na druhej strane zas clovek chce mat cim menej problemov. A najjednoduchsi sposob je umoznit bezproblemovu regeneraciu, takze tento kram nas vlastne "nuti" robit taketo divne veci.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
Gidy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 27.09.2010 18:10
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od Gidy » 26.08.2011 13:52

Mě se to spustilo včera při cestě z německa kde jsem kupoval focuse II 16 80 Kw. Jeli jsme po dálnici na tempomat při 140 najednou dvě rány bílý dým a bylo vymalované. Filtr čistý, nikde nic nehlásilo a ani neblikalo. Tom
FORD FOCUS II 11/2006 1,6 TDCI 80 Kw Combi
Obrázek

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od C-Maxis » 26.08.2011 16:46

vypalovani DPF asi nebudou 2 "bile" rany
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Gidy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 27.09.2010 18:10
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Podmienky regenerácie DPF u 1,6TDCi 80kW

Příspěvek od Gidy » 28.08.2011 21:24

Tak jak se to projevuje u tebe?
FORD FOCUS II 11/2006 1,6 TDCI 80 Kw Combi
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti