Stránka 2 z 4
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 29.04.2011 19:16
od V12
Na jednotke je to v obmedzovaci iba par km/h

Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 23.05.2011 10:03
od Medmen
Mám taky červenou šipku, ale zatim jsem jí nedokázal rozsvítit
Mimochodem, jak se dá vyvolat ten LED TEST?
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 23.05.2011 11:23
od ballu
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 23.05.2011 12:06
od V12
Medmen píše:Mám taky červenou šipku, ale zatim jsem jí nedokázal rozsvítit
Mimochodem, jak se dá vyvolat ten LED TEST?
Vychodzi stav - vypnute zapalovanie
Stlacis tlacidlo RESET na lavej packe, drzis a zatocis klucik do polohy II
RESET drzis cca 5 sekund, kym na displeji naskoci napis TEST, potom RESET pustis
tlacidlom RESET prepinas funkcie testovacieho rezimu, jednym z nich je LED test
Na obmedzovac narazam iba cca raz za 2 tyzdne, ked vyhanam pavukov z turba a vyfuku.
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 23.05.2011 13:12
od Medmen
V12: díky, vyzkoušim hned jak budu u auta
edit: led test
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 23.06.2011 13:42
od peter1207
Mam taku otazku, myslite si ze mozem takto do obmedzovaca vyacat motor ktory ma najazdene 211000 km??? Motor ide ako hodinky, zvuk ma krasny a aj krasne taha. Je to ford focus 2006 1.6 Duratec. Myslite ze to motor zvladne? Ako ja mu davam zaberat ale tocim ho maximalne do 4-5 tis lebo po 5tis uz straca pomalycky tah.
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 24.06.2011 07:32
od V12
Systematicke vytacanie motora k obmedzovacu je rasovanie motora, nech je to akykolvek nepretekovy motor. Dam Ti otazku - co myslis, preco niektore motory s nabehom 200 tisic zeru liter oleja na 1000 km ? Odpoved je jednoducha - pretoze az pricasto jazdili vo vysokych otackach.
1.6i 74 kW pre jeho momentovo - vykonovu charakteristiku nema absolutne ziadny vyznam tocit cez 4500 otacok, pokial nejazdis preteky a teda nebojujes s kazdou desatinkou sekundy. A ak chces zavodit s Octavkami TDI, prehras aj ked to potocis az do cerveneho, jednoducho idu lepsie. Na takuto "disciplinu" si vyber iny motor - 2.0i alebo 2.0TDCI. Das ich dole vsetky, vcetne 103kW Passatov TDI CR, navrch bude mat iba RS-ka, aj to asi iba na rovine, pretoze v zakrutach jej to na chatrnom podvozku velmi nejde. 1.6i sa na zavodenie absolutne nehodi, dobre zrychlenie ma tak do 90 (na dvojke do obmedzovaca), dalej je to uz nemastne - neslane.
PS
Nechcel by som auto po Tebe

Ale rucim Ti za to, ze ani Ty po mne
Obcas ma okolnosti prinutia jazdit aj tam, kde sa SUV-cka boja a oriem prve jarne brazdy :
Po ich vyorani auto vyzera takto :

Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 14.02.2012 11:11
od ZaQik
MK2 píše:Cože?

Máš kontrolku?
Kde je ta kontrolka?
... mozna uz vim, jak zprovoznit sipku, aby ukazovala, ze mas preradit. Potrebuji dobrovolnika, kteremu poslu as-build data pro IC (budiky) a on si je necha nahrat do auta a pak se podeli o vysledek.
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 14.02.2012 11:14
od MK2

dobrovolníka...
Tak já to asi nebudu, já mám zelenou šipku (červenou nemám)

Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 14.02.2012 11:17
od ZaQik
prave zelenou potrebujes; sice ji mas, ale nefunguje Ti, nebo snad ano?
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 14.02.2012 11:24
od MK2
Ni nefunguje, ale já myslel, že když jsme ve vlákně o kontrolce omezovače tak máš na mysli tu červenou, která se rozsvěcuje před omezovačem (u FF2 před FL).
Ta zelená je snad ECO a singalizuje aby řidič přeřadil na vyšší rychlost kvůli spotřebě paliva (např. při 2500 ot/min).
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 14.02.2012 11:27
od ZaQik
nemysli, cti
> aby ukazovala, ze mas preradit
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 23.11.2012 22:39
od leonem74
ZaQik: Můžu se zeptat, jak to dopadlo? Dokázal jsi tu zelenou kontrolku zprovoznit?
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 23.11.2012 23:17
od ZaQik
cervena - ano
zelena - spis ne (ukazuje az pri velmi vysokych otackach)
Re: Kontrolka omezovače 1.6
Napsal: 26.11.2012 16:07
od OndraMT
V12 píše:A ak chces zavodit s Octavkami TDI, prehras aj ked to potocis az do cerveneho, jednoducho idu lepsie.
Jsi si tim jisty i u
TDI s 66kW?

) BTW vic zalezi na schopnostech ridice... se svou 1,6 potrapim i TD
I ...a bavim se o technictejsich usecich...na rovince to samozrejme jede trochu min