Stránka 2 z 12
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 16.11.2011 18:57
od pavlisko
jestli tomu správně rozumím, tak lambda BOSCH kolem 4000 Kč z netu a vyměnit svépomocí
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 16.11.2011 19:10
od foki
na VCT jsem je nikde nenasel , pokud ted nemyslis universal
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 17.11.2011 09:24
od pavlisko
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 18.11.2011 14:46
od foki
tak predni 4500 u forda 4800 ,
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 18.11.2011 16:09
od pavlisko
tak já potřebuji levou stranu za katalyzátor : 3900 z netu, FORD 5200-6000 v Olomouci, nedokážu odhadnout náročnost vlastní výměny a zda je proveditelná bez speciálních přípravků
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 19.11.2011 07:15
od foki
pavlisko píše:tak já potřebuji levou stranu za katalyzátor : 3900 z netu, FORD 5200-6000 v Olomouci, nedokážu odhadnout náročnost vlastní výměny a zda je proveditelná bez speciálních přípravků
normalne stoji 4700 ale uz jsem se setkal s tim ze si servisy treba 10% prihazuji k doporuceným cenam , a narocnost ? budes hodne nadavat kdy to konstruoval . aby jsi se k tomu dostal tak musi jit kus dolu napravnice .
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 19.11.2011 08:12
od pavlisko
ještě mám nabídku nějaké univerzální sondy(2500 Kč) a přemontovat konektor ze sondy stávající, ale jak jsem zde četl, je problém s délkou kabeláže a připadným prodloužením, tak nevím jak z toho ven
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 19.11.2011 10:11
od masky
No určitě bych do toho nešel sám. Výměna docela náročná, jak psal foki, musí jít dolu kus nápravnice. A při té příležitosti nechat proměřit rovnoou všechny lambdy. Zkus zavolat do nějakého bosch servisu, pokud máš v okolí a zeptat se na cenu.
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 13.12.2011 23:31
od pavlisko
zdravím, tak sonda vyměněna (universal BOSCH, nějaká planární, -2300kč z netu + 700kč práce), chybové hlášení na přístrojovce nesvítí, až po sem je to v pořádku, ale problém jsem tím nevyřešil a to ten, že po nastartování a rozjezdu se motor dusí a nejde za plynem (asi jako strá škodovka bez sytiča), odbočení vlevo na hlavní silnici se tímto stává adrenalinovým sportem, neb v dopravní špičku je třeba z křižovatky pohnout svižněji, po chvíli (3min) asi zahřátí se auto chová normálně, řekl bych, že vliv teploty je zásadní protože v létě to nedělalo, i když lambda byla vadná od března, ten sám problém jsem měl i loni, ale diagnostika u fordu nic neodhalila, a to je tak asi vše co k tomu mohu dodat, za radu budu rád Pavel
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 02.02.2013 19:18
od placek.milan
Téma mi bylo zamknuto, tak píši tedy sem:
už bych chtěl začít řešit závadu, takže by mě zajímalo, jestli z přiloženého obrázku někdo zjistíte, která lambda je vadná, protože nemám nyní možnost zajet někam na osciloskop a doma mám jen ELM327 diagnostiku.
http://img707.imageshack.us/img707/3162 ... 222013.jpg
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 07.02.2013 19:17
od placek.milan
Nikdo opravdu neví?
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 08.02.2013 08:32
od foki
zadne grafy tam nevidim aby se dalo posoudit co je spatne .
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 08.02.2013 19:39
od placek.milan
Tak kdybych měl nějaký graf, zjistil bych to i sám, bohužel jsem v žádném softu na diagnostiku nenašel test lambd, v jednom vlastně ano, ale tam mi to píše něco ve stylu že ŘJ nepodporuje ten test. Jde mi o to, jestli někdo ví, kde je bank1 a strana powertrain, nebo jestli víte o softu, pomocí kterého to zvládnu s elm327 zjistit. ted se už kontrolka zase dlouho nerozsvítila, ale chyba je načtená, takže se brzy rozsvítí a ta spotřeba by taky chtěla snížit

Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 10.02.2013 11:45
od V12
ELM327 je prilis pomaly, aby poriadne otestoval lambda sondy. Za pokus to stoji, treba to skusit so softom ScanXL, dat monitorovat iba jedinu velicinu - napatovy vystup z lambdy, ak ten ELM nie je nejaky pomaly cinsky smejd, toto by mohol stihat citat 5 - 7x za sekundu, co je stale trochu malo, ale da sa to uz ako tak pouzit. Vysledkom skusky by mal byt sinusovy priebeh napatia pri konstantnych otackach. Napatovy vystup z druhej lamby (za katom) by sa mal pohybovat na urovni 0.45V, co zodpoveda idealnemu spalovaciemu pomeru vzduch : palivo 14.7.
Pozor, testovat pri motore zohriatom na prevadzkovu teplotu, ked ScanXL vyhlasi, ze motor je pripraveny na test emisii a pracuje v uzavretej slucke - Closed Loop.
Re: lambda sondy FFII 1,6 ti-vct
Napsal: 10.02.2013 11:49
od foki
mam jednu ideu ale potreboval bych nekoho na testovani , neco by to sice stalo ale rozhodne min nez nove dily