Stránka 2 z 3
Napsal: 26.02.2007 19:52
od Hurvajs
No to je fakt, může to tak být, ale podle toho, co píšeš bych řekl, že máme naprosto stejný problém.

Napsal: 27.02.2007 17:16
od lubec
Ja tam skúsim v štvrtok streknúť WD40 a uvidím.Ale zdá sa mi, že mi to vychádza priamo spod volantu, možno niekde od toho klbu, jak sa nastavuje výška volantu.
Napsal: 27.02.2007 17:57
od pipin
Tak pozor to bude něco jiného,těsně pod volantem jsou takové kontaktní kroužky na houkačku a airbag. Ty prej taky někdy můžou pískat. Bude to chtít kontox nebo něco obdobného na kontakty a bude klid. Jseš šťastlivec.
Napsal: 27.02.2007 18:22
od lubec
Díky, dúfam, že to bude ono.
Napsal: 27.02.2007 20:02
od Hurvajs
No tak to já budu mít asi spíš to, jak píše lubec. Myslím, že mám dobrý sluch a vychází to určitě přímo ód volantu, určitě je to v interiéru.

To lubec: Až to tam stříkneš, dej vědět, jestli to pomohlo a kam přesně jsi to stříknul. Dík
Napsal: 03.03.2007 19:40
od fiksa
řzdarec z řizení jsem měl dole prachovky není tam nic jenom koncové gufero aby netekl ven olej jinak hladká tyč
Napsal: 04.03.2007 11:00
od pipin
Fiksa - konečně nějaká zajímavá informace pro mne . Je ta tyč mázlá nějakou vazelínou nebo suchá? Máš pocit že je potřeba ji občas promazat?
Napsal: 04.03.2007 18:27
od lubec
to Hurvajs: tak dneska som sa konečne na to dal. Musel som vybrať airbag, volant. Strekol som WD40 do puzdra tyče riadenia, kontakty airbagu a klaksonu tam o seba nešúchajú, je to iný systém. Mám to nafotené, keď sa tu budú dať vložiť fotky, tak to popíšem lepšie. Zatial to nepískalo, uvidím večer, po ceste do roboty.
Napsal: 04.03.2007 19:06
od Hurvajs
To lubec: Super, až to pořádně vyzkoušíš, tak sem napiš. A je to hodně práce tohle všechno sundat?

Napsal: 06.03.2007 19:30
od lubec
Neni to zložité, napíšem tu postup s fotkami, ak sa tu dajú teraz dať. Ale zistil som, že po dvoch dňoch mi to začalo pískať zas, ale slabšie a už nie v priamej polohe. Asi to WD-čko stieklo, chcelo by tam streknúť asi niečo iné.
demontáž volantu
Napsal: 07.03.2007 14:37
od lubec
Tak tu je ten postup demontáže volantu:
1, kolesá treba nechať v priamom smere, klúč dať do polohy tesne pred zamknutím volantu, odmontovať obloženie volantu, vytiahnuť páčky. Potom treba povoliť 2 šrobiky zozadu volantu, kryt airbagu tým získa vôlu.
Teraz treba za ten kryt s airbagom silno zatiahnuť k sebe, ale opatrne, aby sa neutrhol konektor.

2, volant zamknúť, povoliť matku a stiahnuť volant

3, povoliť západky na obidvoch stranách,odpojiť konektor a stiahnuť plast z hriadele volantu

Tu zvnútra vidno zlomenú časť krúžku automatického vypínania smeroviek:

Pískanie muselo vychádzať niekde odtialto:

Nastriekal som tam WD40, ale po 2 dňoch to zase začalo.
Pri montáži postupovať opačne, pred nasadením volantu treba vycentrovať ten plastový kruh:

Musí s ním ísť otočiť 2,5 otáčky na jednu stranu od stredu, aj na druhú. Šípka musí byť v strednej polohe na 12h(hore).
Nahodiť volant, nacvaknúť airbag, pozapájať konektory a hotovo, teda ak som na nič nezabudol

Napsal: 07.03.2007 22:04
od fiksa
ta hřidel řizení po ní jezdí gufero které stírá olej mezi posilovačem a hřebenem žízení nemá cenu to mazat. ale myslím že jak je vstup od volantu do řízení že by se to dalo kuchnouta tam by byl zakopanej pes.Musí se ale vyndat celé řízení práce cc 2 hod
Napsal: 07.03.2007 22:14
od lubec
Damone, skús mi do toho potupu nahodiť fotky, ak sa ti to dá, bez nich to neni ono, dík.
Napsal: 08.03.2007 18:52
od Hurvajs
lubec píše:Damone, skús mi do toho potupu nahodiť fotky, ak sa ti to dá, bez nich to neni ono, dík.
No to opravdu není

Ale jinak popis perfektní

Napsal: 08.03.2007 22:23
od lubec
Tak fotky už sú tam

Z album.cz to ide, z volný.cz nie
