Stránka 2 z 3

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 02.12.2011 16:22
od lucky.jack
Osobně bych se v autě nevrtal pokud mu nic není. Nejednou jsem měl snahu něco zkoumat a nejednou to skončilo málem průšvihem :mrgreen:
Čidlo je na boku lišty CR zezadu na motoru. Je nejlíp vidět, když sundáš plast a plech pod čelním oknem. K liště vedou trubky od vstřikovačů(to jen aby si věděl co hledat :mrgreen: ). Konkrétně co hledat na pinech ale netuším.

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 23.03.2012 12:23
od sibari
No ,postretlo ma niečo podobné,motor nejde vytočiť max.do 3000ot. ,nemá to výkon ,vymenil sa pal.filter ,skúsilo iné EGR ,váha vzduchu ,"mechoš" tvrdí že rozv.retaz bude vytahaná,lebo ju troška počut a to môže byť príčina . . .To čidlo tlaku na lište kde nájdem ,lebo je tam strašný prístup ,alebo lepšie zospodu :idea: :?:
Skúste poradiť ,díky :!:

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 30.03.2012 22:57
od vita_k
mas rozvodovy remen a ne retez. 80 kW verze bez DFP? To mas stesti :)

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 31.03.2012 08:05
od sibari
Mám remen aj retaz , ale to nie je podstatné . . . :lol:
DPF tam nie je od výroby :hhura:
Len by som sa chcel dozvediet , ako sa relatívne najjednoduchším spôsobom dostať k snímaču tlaku na lište /raile/ ,či z vrchu /rozobrať stierače ,kryty pod čelným sklom atd/ :?: alebo zospodu/čo nevidiet budem meniť olej takže ked odmontujem spodný kryt motora ,či nebude lahší prístup tade / :idea: :?: :gott:
A vlastne , kde sa na lište ten snímač nachádza ,lebo ako som tam tak naslepo "šmátral" , tak nejak nikde som ho nemohol nájsť , akurat som si ruku doškriabal :wallbash:
Podla všetkého by mal byt asi na kraji lišty ,nie v strede :idea: , a na kraje je kur...ký prístup :mrgreen:

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 31.03.2012 09:43
od lucky.jack
:idea:

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 31.03.2012 10:27
od sibari
To lucky.jack :
mockrát díky :palec_nahoru: :beer:
podla obr. to vyzerá byť , že je pod EGR a ešte schovaný palivovým filtrom . . . :idea:
Skúsim odmontovať pal.filter aj s držiakom a uvidím . . . :P
Dám vedieť :!: :wink:

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 22.05.2012 17:45
od sibari
Takže , k tomu snímaču tlaku som sa dostal /bolo treba odmontovať vzduch.filter komplet a aj celú bateriu s tým umelohmotným boxom/ ,vyčistil kontakty ,aj prihol , ale nič sa nezmenilo.Ešte sa k tomu núdzovému stavu pridal taký tvrdý, sekotavý zvuk motora. V podstate , motor chytá na prvú "šupu" ,volnobežné otačky nekolíšu , z výfuku žiaden dym.Len ten nudz.stav ,a teraz aj to klepotanie Na dia ,ale nejakej pofidernej /nebol som tam ja ,ale syn/,to vypisuje vraj žhaviče :roll: Že by :?: Čo Vy na to :idea: :?:

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 22.05.2012 19:48
od V12
Niekde to tu uz bolo - problem so vsetkymi 4 zhavicmi generoval vselijake problemy. Po ich vymene slo auto ako vymenene. Kto mal tento problem, nespominam si :oops:

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 22.05.2012 20:41
od sibari
No ,ale to by snad horšie štartovalo a zo začiatku aj dymilo ,ale ako som spomínal,to všetko je OK. Niekde na servisnom školiacom materiáli pre Fordy Common Rail System so čítal ,že ten snímač tlaku na raile aj ked sa odpojí , v podstate motor beží ,len v núdzaku a ide "tvrdšie".Mne to pripadá ,ako keby odišiel ten snímač ,lebo sa to tak správa .Ale dia by snád vyhodila nejakú hlášku ohladne toho snímača :?: :idea:Na palubke sviti červené kolečko s výkričníkom , asi ten núdzak.
Kurňa aj s dízlom :mrgreen:

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 23.05.2012 09:42
od V12
Aj zakladna a jednoducha diagnostika ELM327 s programom ScanMaster dokaze monitorovat tlak paliva v raile. Je to SAE velicina, cize nic specificke od vyrobcu. Treba to napichnut v rezime logovania dat, previezt sa s tym a potom sa povrtat v zaznamenanych datach. Ide to tiez s Torque na Android zariadeni a BT ELM327.

Priklad vystupu z trochu pokrocilejsieho softu ScanXL je tu :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 75#p741375
Tlak paliva v raile je zlty graf FRP_C, hodnota je v kPa. Pre nase commonraily by sa mala pohybovat od cca 25000 kPa do 160000 kPa s podmienkou, ze ihned po zaciatku startovania musi stupnut nad 12000 kPa, inak motor nenatoci.

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 12.06.2012 10:03
od sibari
Takže takto , auto je u servismana v TT /V12, asi ho poznáš zo slov. fora/ ,ten núdzak zapríčinovali žhaviče :dih: ,sa vymenili a OK ,ale to sekotanie robí povolená rozv.retaz :mrgreen: ,rozsypal sa šponovák ,popadal do olej.vane :wallbash: .Takže vana musí ísť dolu, vyčistiť od rozsypaného šponováka , a vymeniť retaz aj so šponovákom :gott: .Ozubené koliečka sú OK :hhura:
A že vraj retaz doživotná :ble2: :!:

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 12.06.2012 12:37
od V12
Zeby package ?

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 12.06.2012 12:39
od sibari
Trefa :!: :palec_nahoru:

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 12.06.2012 18:42
od V12
Chce se mi :puke_r: ked citam, ze sa rozsypal sponovak retaze. Ved ta retaz nie je nijak extremne namahana, 1.6TDCI ma CR cerpadlo (najvacsi zrut prikonu) nahanane remenom, dokonca aj moj 2.0TDCI ho mal na tej vacke, ktora bola pohanana remenom. Na druhej bola vakuova pumpa, ked si dobre pamatam. Proste nechapem.

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Napsal: 13.06.2012 09:06
od sibari
Sa nečuduj , podla obr. je z umelej hmoty :palec_dolu:
http://moto.allegro.pl/lancuch-rozrzadu ... 70771.html