Stránka 2 z 3

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 30.06.2012 15:28
od V12
K certu s... Vsak viete s cim :twisted:

Staticka diagnostika bez skusobnej jazdy na plny kotol je takmer na nic. Treba to napichnut a zbierat vsetky hodnoty, ktore ovplyvnuju spalovaci proces - tlak paliva v raile, MAF, MAP (plniaci tlak), poloha variabilu, poloha plynu, poloha EGR, teplota chladiacej zmesi, teplota hlavy motora, teplota nasavaneho a stlaceneho vzduchu...
To cukanie z niecoho vychadza a ked to zacuka pri logovani tychto hodnot, je z coho vychadzat. Takto je to ako som uz viackrat pisal iba varenie z vody.

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 03.07.2012 06:54
od Hansoff
auto mám zrovna ve Fordu v Třebíči, kam ho odvezli na plaťáku. Teď by měla proběhnout statická regenerace filtru a kontrola klapek. Uvidíme s čím příjdou.

Ze začátku sem z filtru takový strach neměl, přece jenom jezdím každý den 40km po dálnici, tak by se měl v pohodě vypalovat. A taky ae prvních 15000 vypaloval.

Moje příští auto bude atmosférický dvoulitr benzin...

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 03.07.2012 07:56
od Komi
...prima, dalsi co pochopil modernu dobu a jej atribut menom jazdeny CR diesel...kto xce hlavne jazdit a nie sa zaoberat motorom ma najlepsiu volbu aj podla mna 2,0 akurat mam obavu ze je slaba ponuka na trhu (aspon co sa tyka Focusa)
skoda ze nevies kedy ti regeneruje, ja ked som videl ze mi prebiehaju 30-100km, preventivne som filter vymenil a vyhol som sa moznym problemom, momentalne su DPF v D za 270€ vela ponuk a na 2 liter len 180€ napr http://www.ebay.de/itm/DPF-FAP-Diesel-P ... 231e9c53ef

viaznuca klapka by mohla nieco take vyvolat ako pises, lebo vyrobca pise napr toto:

Při váznoucí klapce v potrubí sání je řízení recirkulace výfukových plynů možné jen omezeně.
Podle polohy váznutí by mohlo být za určitých podmínek zatížení přiváděno zpět příliš mnoho
výfukových plynů. V tomto případě je vstřikované množství a tím i výkon motoru redukován, aby
se zabránilo vytváření černého kouře.
Zásadní závada na snímači polohy způsobuje odpojení systému EGR
Možné kódy závad: P0407, P0408, P0487, P0488, P2141, P2142

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 03.07.2012 08:03
od foki
Komi píše: preventivne som filter vymenil a vyhol som sa moznym problemom, momentalne su DPF v D za 270€ vela ponuk a na 2 liter len 180€ napr http://www.ebay.de/itm/DPF-FAP-Diesel-P ... 231e9c53ef
ale kdyz se podivas na popis , tak je tam i 90PS ktera filtr nemela ,(neberu 90PS euro5 ktera ma jinak resene lambdy a cidla )
Komi píše:...prima, dalsi co pochopil modernu dobu a jej atribut menom jazdeny CR diesel...kto xce hlavne jazdit a nie sa zaoberat motorom ma najlepsiu volbu aj podla mna 2,0 akurat mam obavu ze je slaba ponuka na trhu (aspon co sa tyka Focusa)

kdo hleda tak pekny 2.0i si najde . :cooler:

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 03.07.2012 20:14
od V12
Hansoff píše:Moje příští auto bude atmosférický dvoulitr benzin...
Nelutujem zamenu 2.0TDCI -> 2.0i :mrgreen:

Ak ma niekto zaujem o 2.0i, musi kupovat rychle, tie auta su ohrozeny druh. Inak Renault sa zblaznil - ponuka Fluence s atmosferickym dvojlitrom 105 kW :shocked:

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 05.07.2012 08:00
od Hansoff
jen přidávám další info o průběhu:v servise si s autem neví rady. Zatím se zdá, že ve filtru problém není. Příští týden chtějí kontrolovat průtok přepadem u vstřiků a funkci snímaču otáček, teploty,...

Mám slíbeno, že když do středy na nic nepříjdou, tak zkusí vzít druhý auto se stejným motorem a potom budou řešit záměny pokus/omyl ve snaze to urychlit. Netušil sem, že i značkový servis bude takhle v koncích.

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 05.07.2012 08:19
od V12
Na takyto servis by som sa vytoto z vysoka. Urobili uz jazdnu skusku s logovanim prevadzkovych dat ? To je zakladom vsetkeho. Zozbierat data a analyzovat ich. Donut ich, nech to spravia, urcite sa na nieco pride. Kamaratovi na Renaulte chceli mechosi vymenit komplet ESP system. Na moju radu ich dotlacil k testovacej jazde v style rally a zistilo sa, ze problem robil iba G-senzor, ktory daval nezmyselne hodnoty. Nechcej vediet, kolko prachov usetril...

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 21.07.2012 09:18
od Hansoff
Závada, zdá se, odstraněna. Jízdu se záznamem dat provedli, ale nenašli nic zvláštního, tak to hledání spíše zkomplikovalo. Vypadá to na kombinaci problémů: špatně se vypaloval DPF protože byla špatně okostřená ECU motoru. Po očištění kontaktů a regeneraci DPF zatím bez problémů (ujeto +-500km).

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 30.01.2013 12:00
od frenklinek
Zdravim vsechny nevite kolik stoji motor do ford focus 1,6 tdci 80 kw. Dekuji vsem za odpoved.

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 30.01.2013 12:24
od foki
frenklinek píše:Zdravim vsechny nevite kolik stoji motor do ford focus 1,6 tdci 80 kw. Dekuji vsem za odpoved.
od 15 do 35t podle toho kolik ma najeto .

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 30.01.2013 12:54
od V12
frenklinek :
A coze sa tomu, co je teraz pod kapotou stalo ?

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 30.01.2013 13:17
od phofy

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 31.01.2013 10:38
od vita_k
V12 píše: Inak Renault sa zblaznil - ponuka Fluence s atmosferickym dvojlitrom 105 kW :shocked:
Tady nevim na co narazis. Jako ze jde R. proti proudu a nenasleduje downsizing pri vyssim vykonu? Toto pry delaj i nejaci japonci - Honda? Asi to neni uplne blby napad.

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 31.01.2013 12:03
od Marod22
Honda v tomto roku uvedie na trh prvý turbobenzín :cry: ...čaká to asi všetkých :evil:

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Napsal: 31.01.2013 21:00
od V12
vita_k :
Narazal som na to curanie proti vetru v podobe benzinoveho dvojlitra v ere litrovych turbokos s vykonom iba o chlp mensim.