Při řazení neklesají otáčky
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
na vystupni dore z ventilu...na vstupu to piskalo jako turbo az to bylo neprijemne..po otoceni podlozky to piskani prestalo
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 05.06.2012 23:03
- Bydliště: Hodonín
Re: Při řazení neklesají otáčky
Dík za vyčerpájící odpovědˇ. 

Ford focus 1,8 combi 1999
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
nemas zac...akorad mne udivuje ze ses jedinej po roce co to resi...to to nikomu na 1.8 nebo 2.0 nedela? co vim ja a co posloucham u projizdejicich focusu tak to v podstate dela kazdej druhej...ale jak se zda to teda nikomu nevadi...ze se to chova jako sekacka s regulatorem otacek 

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
klidne kontaktuj na SZ i Bullitt uzivatele...s tim jsem to resil a on to resil 4 roky....taky ti k tomu pohovori svoje poznatky
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Při řazení neklesají otáčky
Je to tak, jak píše Vitr73. Já nad řešením tohoto nesmyslného (ne)padání otáček(a občas držení až do zastavení) přemýšlel od koupě, nějaký 3 roky určitě, protože mě to chování hrozně štvalo. Kontrola známých problémů(hadice, falešný vzduch, voln.ventil), študování cizích fór(na jiných autech to dělá taky, nejenom Ford), zaznamenávání grafů při jízdě, zkoušení různých úprav,...
Totiž to pomalé padání otáček je vlastnost, to je důležité si uvědomit, je to hlavně kvůli emisím, když se náhle zavře klapka(najednou by nebyl vzduch). Pominu to, že to takhle řídit je totální kravina, hlavně pak po letech odezvy členů té regulace nejsou tak ideální a protože je to navržené bez zpětné vazby na otáčky, dělá to ten bordel. Proto řešíme otáčky na starších autech, pokud by to dělalo u nových, tak by se v servisu u Fordu netrhnuly dveře s nespokojenými zákazníky.
Tedy ta úprava(jen pro 1.8/2.0 Zetec) - hlavní je dostatečně přiucpat kanálek, co vede k voln.ventilu tak, jenom aby měl vzduch pro studený volnoběh. A protože při malém sešlápnutí plynu vzduch skoro nejde skrz klapku(doporučuji sundat hadici sání z klapky=jedna spona a podívat se, jaké zvěrstvo je ta klapka a celé sání), tehdy je "plyn" řízený voln.ventilem(taky blbost, co?), je nutné buď vyměnit klapku za rovnou(plech) a nejlíp i odstranit ten výběžek v sání, nebo alespoň klapku otočit, pak se vzduch otevírá hned. Pokud se jedno z toho neudělá, má to na začátku málo vzduchu.
Já jsem klapku dal rovnou(dural.plech), odstranil výběžek("nádor") v sání, zalil kanálek voln.ventilu epoxidem a vyvrtal v něm díru 5mm. Výsledek je, že otáčky krásně padají, nevisí a hlavně odezva na plyn je mnohem lépší, lépe to táhne hlavně na začátku=při menším otevření plynu(to není placebo, je to poznat) a ještě šla spotřeba dolů o 0,2-0,3l, protože se na to nemusí tolik šlapat - odstranilo se to restriktivní sání, vzduch jde klapkou(jak má) a ne ventilem.
Totiž to pomalé padání otáček je vlastnost, to je důležité si uvědomit, je to hlavně kvůli emisím, když se náhle zavře klapka(najednou by nebyl vzduch). Pominu to, že to takhle řídit je totální kravina, hlavně pak po letech odezvy členů té regulace nejsou tak ideální a protože je to navržené bez zpětné vazby na otáčky, dělá to ten bordel. Proto řešíme otáčky na starších autech, pokud by to dělalo u nových, tak by se v servisu u Fordu netrhnuly dveře s nespokojenými zákazníky.
Tedy ta úprava(jen pro 1.8/2.0 Zetec) - hlavní je dostatečně přiucpat kanálek, co vede k voln.ventilu tak, jenom aby měl vzduch pro studený volnoběh. A protože při malém sešlápnutí plynu vzduch skoro nejde skrz klapku(doporučuji sundat hadici sání z klapky=jedna spona a podívat se, jaké zvěrstvo je ta klapka a celé sání), tehdy je "plyn" řízený voln.ventilem(taky blbost, co?), je nutné buď vyměnit klapku za rovnou(plech) a nejlíp i odstranit ten výběžek v sání, nebo alespoň klapku otočit, pak se vzduch otevírá hned. Pokud se jedno z toho neudělá, má to na začátku málo vzduchu.
Já jsem klapku dal rovnou(dural.plech), odstranil výběžek("nádor") v sání, zalil kanálek voln.ventilu epoxidem a vyvrtal v něm díru 5mm. Výsledek je, že otáčky krásně padají, nevisí a hlavně odezva na plyn je mnohem lépší, lépe to táhne hlavně na začátku=při menším otevření plynu(to není placebo, je to poznat) a ještě šla spotřeba dolů o 0,2-0,3l, protože se na to nemusí tolik šlapat - odstranilo se to restriktivní sání, vzduch jde klapkou(jak má) a ne ventilem.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 05.06.2012 23:03
- Bydliště: Hodonín
Re: Při řazení neklesají otáčky
Máh ho teprve měsíc a už mě tam sere tolik věcí,ty otáčky na to už mám teda řešení,brzdění motorem,to by mohl ten upravený ventil taky zlepšit,cuknutí ve fázi mezi brzděním a přidáním plynu,špatná reakce plynového pedálu,to vyřeší snad to otočení klapky atd.atd.To už,ale patří do jiného tématu.
Ford focus 1,8 combi 1999
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Při řazení neklesají otáčky
Brzdění motorem není žádná sláva, po úpravě klapky se to trochu zlepší, ale základní problém je, že se zcela vypíná palivo jenom za určitých podmínek, např. otáčky musí být vyšší než necelých 3000, když dáš nohu z plynu, pak se vstřikování zase obnovuje při poklesu na nějakých 1800ot., takže rozsah dost blbě navrženej.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 05.06.2012 23:03
- Bydliště: Hodonín
Re: Při řazení neklesají otáčky
Jo to znám z posledních escortů,1,6 16V tam to bylo to samé,ale 1,8 16V tam to bylo o mnoho lepší.Focus to má zas jak ta 1,6.Poslední ford co se choval normálně byl escort mk V 1,6 8v,tam když jsem sundal nohu z plynu tak člověk ani nepotřeboval brzdy 

Ford focus 1,8 combi 1999
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Při řazení neklesají otáčky
Přesně vím, o čem mluvíš, zrovna s Escortem Mk.V 1,6 cvh jsem jezdil hodně let a ten brzdil motorem perfektně, na Focusu je poznat, že musím častěji stát na brzdě. Proto jsem na Focusu někde začal vyhazovat kvalt z kopců, protože prostě motorem nebrzdí dost, spíš naopak.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
to fakt dela(lo) jen mne a dalsim 2 lidem?...a nebo to nikomu nevadi ze se to chova jako sekacka s rucnim plynem?...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Při řazení neklesají otáčky
Já už jsem dávno na tvojí straně.



FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 05.06.2012 23:03
- Bydliště: Hodonín
Re: Při řazení neklesají otáčky
Klapka otočena,hadice odvětrání zaslepeny,na ventil jsem se ještě nedostal,ale už to krásně reaguje hned na plyn
Ještě nevým jaký nádor v sání odstanit?Jo a doraz klapky jsem nemusel vůbec štelovat.

Ještě nevým jaký nádor v sání odstanit?Jo a doraz klapky jsem nemusel vůbec štelovat.
Ford focus 1,8 combi 1999
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
no kdyz jsi ji otocil a nechces davat rovnou klapku tak ty "boule az tak nevadej u klapky...
...petulaku-ja vim ze jsi s tim taky bojoval...neboj
...petulaku-ja vim ze jsi s tim taky bojoval...neboj

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Při řazení neklesají otáčky
Ten nádor je takový výběžek v sání, který spolu s tím debilním tvarem klapky způsobuje, že ze začátku nejde kolem klapky skoro vzduch, tam ho řídí ventil.
Když se podíváš do sání zhora, tak je to ten výběžek, který narušuje kruhový průřez sání, viz foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/29/klapka20.jpg/
Zvenku zalejt epoxidem a zevnitř ten sviňskej výmysl od Fordu odbrousit.
Když se podíváš do sání zhora, tak je to ten výběžek, který narušuje kruhový průřez sání, viz foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/29/klapka20.jpg/
Zvenku zalejt epoxidem a zevnitř ten sviňskej výmysl od Fordu odbrousit.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
..ale dat rovnou klapku...si zapomnel do detailu napsat
...ale mas pravdu.

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti