Focus III 1.6 duratec - problémy s výkonem
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6802
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Protože to mám až 2010 a už by to mělo být vyladěný? Asi jo, no...
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Ano, urcite tam mas poslednu verziu.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Nevím, jak 77kW, ale 92kW bez problémů. Krásnej silnej motor točící už z velmi nízkých otáček. A to jsem přešel z nejsilnějšího dieslovýho Passata. Bohužel dost poruchovýho.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Aku tam mas spotrebu?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Nepoznam atmosfericku 1.6, ktora taha uz z velmi nizkych otacok. A ked je to EURO V, tak to uz duplom nie. 2.0i EURO IV ma zdola aky - taky tah, zaujimave to zacina byt az na dva a pol litri. Mondeo 3.0V6 je uz ina kava.
EDIT :
Zhodnotenie Focusu III 1.6TiVCT 92kW testovacim timom FordClub.SK :
http://www.fordclub.sk/index.php?go=clanok&id=131
Vsimnite si hlavne hodnotenie motora...
EDIT :
Zhodnotenie Focusu III 1.6TiVCT 92kW testovacim timom FordClub.SK :
http://www.fordclub.sk/index.php?go=clanok&id=131
Vsimnite si hlavne hodnotenie motora...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Standa
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Já jsem s motorem 1,6 Ti-VCT 105 PS spokojený, mám najeto okolo 12t km a průměrná spotřeba je na 6,0 litrech na 100 km. Motor od spodu táhne pěkně a není potřeba ho extra točit, jedině když potřebujete max. zrychlení tak pak je cítít po překročení 3000ot. nástup vyššícho Mk.
Co se týče rozjezdu studeného motoru tak jsem vypozoroval, že problém nastává při prudším zmáčknutí plynového pedálu, kdy auto pak nechce jet, na místo aby vystřelilo z místa. Při postupném mačkání plynového pedálu jede ovšem dobře a motor se pěkně vytočí. Bude to nejspíš daň za Eoro5.
Co se týče rozjezdu studeného motoru tak jsem vypozoroval, že problém nastává při prudším zmáčknutí plynového pedálu, kdy auto pak nechce jet, na místo aby vystřelilo z místa. Při postupném mačkání plynového pedálu jede ovšem dobře a motor se pěkně vytočí. Bude to nejspíš daň za Eoro5.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6867
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Po precteni odkazu od V12 a zde popisovanych projevu motoru koukam, ze jsem udelal dobre kdyz jsem pred 1.5 rokem radsi vzal FF II. Ja si na motor nemuzu stezovat. Pokud jsem sam, tak se rozjedu pri studenem motoru bez problemu i na volnobeh, jako v ropaku.
V podstate nejde poznat rozdil mezi studenym a teplym motorem, myslim zadne cukani, rozjezd atd. Snad jen, ze tech par koniku navic by uz bodlo. 


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Standa
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
To Karel: na volnoběh se studený taky rozjede perfektně, problém je pouze tehdy, když chceš třeba rychle vyjet do mezery mezi auta na hlavní cestě a prudce zmáčknéš plynový pedál k podlaze.
Když ten pedál budeš mačkat k podlaze pomaleji tak není problém, jen nesmíš na něj hodit cíhlu.
Když ten pedál budeš mačkat k podlaze pomaleji tak není problém, jen nesmíš na něj hodit cíhlu.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Tohle pred V12 radsi nerikejKarel2 píše:Po precteni odkazu od V12 a zde popisovanych projevu motoru koukam, ze jsem udelal dobre kdyz jsem pred 1.5 rokem radsi vzal FF II. Ja si na motor nemuzu stezovat. Pokud jsem sam, tak se rozjedu pri studenem motoru bez problemu i na volnobeh, jako v ropaku....


- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6867
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
No ja mam porad blbej zvyk z ropaka, tedy to rozjizdeni bez plynu a u mne to jde jak u studeneho(zvyseny volnobeh) tak u tepleho motoru bez velkych problemu. Dneska jsem zkousel to cukani, po cihle na plynu u studeneho motoru. V garazi -3, vyjedu, zavru garaz a jedu, po ujeti cca 100m jsem na hlavni a pak jsem teda dalStanda píše:To Karel: na volnoběh se studený taky rozjede perfektně, problém je pouze tehdy, když chceš třeba rychle vyjet do mezery mezi auta na hlavní cestě a prudce zmáčknéš plynový pedál k podlaze.
Když ten pedál budeš mačkat k podlaze pomaleji tak není problém, jen nesmíš na něj hodit cíhlu.

Cowley: V12 ma vsechno pod 2.0 l v ignorelistu, takze se mu to neukazuje.


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
hmm, muj sluzebni ropak 1.6 bez plynu chcipne, a pri pridkym seslapnuti plynu neudela nic
(teda, dokud se neroztoci turbo
)
Ta benzinova 1.6 je to moje prvni soukromy auto ktery ma tak malo valcu, a souhlasim, ze par koniku navic by neskodilo. Ovsem pokud by to bylo za cenu turba nebo podobnych kurvitek, dekuji, nechci
A hlavne - ostatni vyhody (spolehlivost, cena, minimalni udrzba) rozhodne vyvazujou ty trhace asfaltu


Ta benzinova 1.6 je to moje prvni soukromy auto ktery ma tak malo valcu, a souhlasim, ze par koniku navic by neskodilo. Ovsem pokud by to bylo za cenu turba nebo podobnych kurvitek, dekuji, nechci

A hlavne - ostatni vyhody (spolehlivost, cena, minimalni udrzba) rozhodne vyvazujou ty trhace asfaltu

-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.12.2012 04:11
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Ja mám tento motor v kombíku - naj. 6t km . Zo začiatku to bol vážne leňoch, ale teraz už ide celkom slušne a problemy so studeným štartom nemám žiadne. Spotreba teraz v zime priemer 6,7 , predtým 6,3 l/100 km.Standa píše:Já jsem s motorem 1,6 Ti-VCT 105 PS spokojený, mám najeto okolo 12t km a průměrná spotřeba je na 6,0 litrech na 100 km. Motor od spodu táhne pěkně a není potřeba ho extra točit, jedině když potřebujete max. zrychlení tak pak je cítít po překročení 3000ot. nástup vyššícho Mk.
Co se týče rozjezdu studeného motoru tak jsem vypozoroval, že problém nastává při prudším zmáčknutí plynového pedálu, kdy auto pak nechce jet, na místo aby vystřelilo z místa. Při postupném mačkání plynového pedálu jede ovšem dobře a motor se pěkně vytočí. Bude to nejspíš daň za Eoro5.
- marek687310
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 28.06.2011 09:42
- Bydliště: Šumice
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Zdravim vsechny. Ja mam FF v combi z roku 2011. Rekl bych, ze patril do prvni varky kombiku u noveho modelu. Samozrejme jsem od motoru 1.6 105k neocekaval zadny zazrak, nicmene ihned po koupi prislo z motoru velke zklamani. Motor za studena nechtel jet, jizda do kopce po nastartovani byla temer nemozna. Zkusil jsem to dvakrat reklamovat. Poprve v Praze u Frolika a Rataje a pote jeste u Valouska. Odpoved byla takova, ze motor ma euro 5 a tim s ohledem na emise slabsi smes a tudiz to nema vykon. Jeden z mechaniku mi ale poradil, at po nastartovani necham motor na volnobech bezet 30s az minutu a teprve pote zaradit a rozjet se. Tato rada vicemene fungovala. otacky motoru na volnobeh kolisaly, parkrat dokonce zhasl, nicmene se s FF jezdit dalo.
Protoze do mne na konci minuleho roku na dalnici zezadu vletel paradoxne dalsi FF(2012) dal jsem pred ctrnacti dny auto do servisu na opravu, tentokrat do Brnocaru kde jsem meho FF kupoval. Zaroven jsem opet reklamoval zavadu na motoru. jako nahradni vozidlo jsem dostal noveho FF s 1.6 105K. Motor bezel perfektne hned za studena, vyborne tahl a spotreba pri naprosto stejnem stylu jizdy byla temer o litr mensi. To cloveka opravdu nastve.
Nicmene se v Brnocaru pochlapili. Krome toho, ze mi opravili auto, navic jeste prehrali software ridici jednotky a svete div se, muj Focus se nahle chova stejne dobre jako ten nahradni. Kdyz jsem je zpovidal jak je to mozne a ze jsem pred tim dvakrat v Praze nepochodil, rekli mi, ze Ford se timto motorem docela dlouho trapil a ze novy "firmware" dali do kupy teprve pred ctyrmi mesici.
PROTO RADIM VSEM, KTERI MAJI STEJNY PROBLEM JAKO JSEM MEL JA, NECHTE SI V SERVISE PREHRAT SOFT RIDICI JEDNOTKY A VSE BUDE OK. FORD TO PO TEMER DVOU LETECH KONECNE UMI!!!
Dejte urcite vedet jak vam to pomohlo.
Protoze do mne na konci minuleho roku na dalnici zezadu vletel paradoxne dalsi FF(2012) dal jsem pred ctrnacti dny auto do servisu na opravu, tentokrat do Brnocaru kde jsem meho FF kupoval. Zaroven jsem opet reklamoval zavadu na motoru. jako nahradni vozidlo jsem dostal noveho FF s 1.6 105K. Motor bezel perfektne hned za studena, vyborne tahl a spotreba pri naprosto stejnem stylu jizdy byla temer o litr mensi. To cloveka opravdu nastve.
Nicmene se v Brnocaru pochlapili. Krome toho, ze mi opravili auto, navic jeste prehrali software ridici jednotky a svete div se, muj Focus se nahle chova stejne dobre jako ten nahradni. Kdyz jsem je zpovidal jak je to mozne a ze jsem pred tim dvakrat v Praze nepochodil, rekli mi, ze Ford se timto motorem docela dlouho trapil a ze novy "firmware" dali do kupy teprve pred ctyrmi mesici.
PROTO RADIM VSEM, KTERI MAJI STEJNY PROBLEM JAKO JSEM MEL JA, NECHTE SI V SERVISE PREHRAT SOFT RIDICI JEDNOTKY A VSE BUDE OK. FORD TO PO TEMER DVOU LETECH KONECNE UMI!!!
Dejte urcite vedet jak vam to pomohlo.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4968
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Spíš mi z toho plyne ponaučení.Nekupovat novej model hned,ale počkat,protože při dnešní složitosti a rychlovývoji se plno věcí dolaďuje za provozu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
To jsou ty dětský nemoci...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host