Stránka 2 z 13
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 11.11.2012 09:00
od Adow
Protože to mám až 2010 a už by to mělo být vyladěný? Asi jo, no...
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 11.11.2012 10:59
od Nicco
Ano, urcite tam mas poslednu verziu.
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 20.12.2012 20:45
od PE68
Nevím, jak 77kW, ale 92kW bez problémů. Krásnej silnej motor točící už z velmi nízkých otáček. A to jsem přešel z nejsilnějšího dieslovýho Passata. Bohužel dost poruchovýho.
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 20.12.2012 22:14
od Nicco
Aku tam mas spotrebu?
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 21.12.2012 16:25
od V12
Nepoznam atmosfericku 1.6, ktora taha uz z velmi nizkych otacok. A ked je to EURO V, tak to uz duplom nie. 2.0i EURO IV ma zdola aky - taky tah, zaujimave to zacina byt az na dva a pol litri. Mondeo 3.0V6 je uz ina kava.
EDIT :
Zhodnotenie Focusu III 1.6TiVCT 92kW testovacim timom FordClub.SK :
http://www.fordclub.sk/index.php?go=clanok&id=131
Vsimnite si hlavne hodnotenie motora...
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 11.01.2013 12:15
od Standa
Já jsem s motorem 1,6 Ti-VCT 105 PS spokojený, mám najeto okolo 12t km a průměrná spotřeba je na 6,0 litrech na 100 km. Motor od spodu táhne pěkně a není potřeba ho extra točit, jedině když potřebujete max. zrychlení tak pak je cítít po překročení 3000ot. nástup vyššícho Mk.
Co se týče rozjezdu studeného motoru tak jsem vypozoroval, že problém nastává při prudším zmáčknutí plynového pedálu, kdy auto pak nechce jet, na místo aby vystřelilo z místa. Při postupném mačkání plynového pedálu jede ovšem dobře a motor se pěkně vytočí. Bude to nejspíš daň za Eoro5.
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 20.01.2013 11:11
od Karel2
Po precteni odkazu od V12 a zde popisovanych projevu motoru koukam, ze jsem udelal dobre kdyz jsem pred 1.5 rokem radsi vzal FF II. Ja si na motor nemuzu stezovat. Pokud jsem sam, tak se rozjedu pri studenem motoru bez problemu i na volnobeh, jako v ropaku.

V podstate nejde poznat rozdil mezi studenym a teplym motorem, myslim zadne cukani, rozjezd atd. Snad jen, ze tech par koniku navic by uz bodlo.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 22.01.2013 10:12
od Standa
To Karel: na volnoběh se studený taky rozjede perfektně, problém je pouze tehdy, když chceš třeba rychle vyjet do mezery mezi auta na hlavní cestě a prudce zmáčknéš plynový pedál k podlaze.
Když ten pedál budeš mačkat k podlaze pomaleji tak není problém, jen nesmíš na něj hodit cíhlu.
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 22.01.2013 13:13
od Cowley
Karel2 píše:Po precteni odkazu od V12 a zde popisovanych projevu motoru koukam, ze jsem udelal dobre kdyz jsem pred 1.5 rokem radsi vzal FF II. Ja si na motor nemuzu stezovat. Pokud jsem sam, tak se rozjedu pri studenem motoru bez problemu i na volnobeh, jako v ropaku.

...
Tohle pred V12 radsi nerikej

Ale jinak souhlas, taky mi 1.6 ve FoFo II docela vyhovuje, akorat holt po dalnici jezdim 120-130 a ne 150

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 22.01.2013 18:23
od Karel2
Standa píše:To Karel: na volnoběh se studený taky rozjede perfektně, problém je pouze tehdy, když chceš třeba rychle vyjet do mezery mezi auta na hlavní cestě a prudce zmáčknéš plynový pedál k podlaze.
Když ten pedál budeš mačkat k podlaze pomaleji tak není problém, jen nesmíš na něj hodit cíhlu.
No ja mam porad blbej zvyk z ropaka, tedy to rozjizdeni bez plynu a u mne to jde jak u studeneho(zvyseny volnobeh) tak u tepleho motoru bez velkych problemu. Dneska jsem zkousel to cukani, po cihle na plynu u studeneho motoru. V garazi -3, vyjedu, zavru garaz a jedu, po ujeti cca 100m jsem na hlavni a pak jsem teda dal

cihlu na plyn a normalne bez cukani to zrychlilo. Jak uz jsem psal, neni skoro poznat rozdil mezi studenym a teplym motorem. Doufam ze to memu FF dlooouho vydrzi.
Cowley: V12 ma vsechno pod 2.0 l v ignorelistu, takze se mu to neukazuje.

Ikdyz po roce a pul(co mam 1.6 benzin) jsem mu dal za pravdu, ze by to par koniku navic chtelo.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 23.01.2013 09:30
od Cowley
hmm, muj sluzebni ropak 1.6 bez plynu chcipne, a pri pridkym seslapnuti plynu neudela nic

(teda, dokud se neroztoci turbo

)
Ta benzinova 1.6 je to moje prvni soukromy auto ktery ma tak malo valcu, a souhlasim, ze par koniku navic by neskodilo. Ovsem pokud by to bylo za cenu turba nebo podobnych kurvitek, dekuji, nechci

A hlavne - ostatni vyhody (spolehlivost, cena, minimalni udrzba) rozhodne vyvazujou ty trhace asfaltu

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 23.01.2013 18:05
od sacoer
Standa píše:Já jsem s motorem 1,6 Ti-VCT 105 PS spokojený, mám najeto okolo 12t km a průměrná spotřeba je na 6,0 litrech na 100 km. Motor od spodu táhne pěkně a není potřeba ho extra točit, jedině když potřebujete max. zrychlení tak pak je cítít po překročení 3000ot. nástup vyššícho Mk.
Co se týče rozjezdu studeného motoru tak jsem vypozoroval, že problém nastává při prudším zmáčknutí plynového pedálu, kdy auto pak nechce jet, na místo aby vystřelilo z místa. Při postupném mačkání plynového pedálu jede ovšem dobře a motor se pěkně vytočí. Bude to nejspíš daň za Eoro5.
Ja mám tento motor v kombíku - naj. 6t km . Zo začiatku to bol vážne leňoch, ale teraz už ide celkom slušne a problemy so studeným štartom nemám žiadne. Spotreba teraz v zime priemer 6,7 , predtým 6,3 l/100 km.
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 25.01.2013 22:05
od marek687310
Zdravim vsechny. Ja mam FF v combi z roku 2011. Rekl bych, ze patril do prvni varky kombiku u noveho modelu. Samozrejme jsem od motoru 1.6 105k neocekaval zadny zazrak, nicmene ihned po koupi prislo z motoru velke zklamani. Motor za studena nechtel jet, jizda do kopce po nastartovani byla temer nemozna. Zkusil jsem to dvakrat reklamovat. Poprve v Praze u Frolika a Rataje a pote jeste u Valouska. Odpoved byla takova, ze motor ma euro 5 a tim s ohledem na emise slabsi smes a tudiz to nema vykon. Jeden z mechaniku mi ale poradil, at po nastartovani necham motor na volnobech bezet 30s az minutu a teprve pote zaradit a rozjet se. Tato rada vicemene fungovala. otacky motoru na volnobeh kolisaly, parkrat dokonce zhasl, nicmene se s FF jezdit dalo.
Protoze do mne na konci minuleho roku na dalnici zezadu vletel paradoxne dalsi FF(2012) dal jsem pred ctrnacti dny auto do servisu na opravu, tentokrat do Brnocaru kde jsem meho FF kupoval. Zaroven jsem opet reklamoval zavadu na motoru. jako nahradni vozidlo jsem dostal noveho FF s 1.6 105K. Motor bezel perfektne hned za studena, vyborne tahl a spotreba pri naprosto stejnem stylu jizdy byla temer o litr mensi. To cloveka opravdu nastve.
Nicmene se v Brnocaru pochlapili. Krome toho, ze mi opravili auto, navic jeste prehrali software ridici jednotky a svete div se, muj Focus se nahle chova stejne dobre jako ten nahradni. Kdyz jsem je zpovidal jak je to mozne a ze jsem pred tim dvakrat v Praze nepochodil, rekli mi, ze Ford se timto motorem docela dlouho trapil a ze novy "firmware" dali do kupy teprve pred ctyrmi mesici.
PROTO RADIM VSEM, KTERI MAJI STEJNY PROBLEM JAKO JSEM MEL JA, NECHTE SI V SERVISE PREHRAT SOFT RIDICI JEDNOTKY A VSE BUDE OK. FORD TO PO TEMER DVOU LETECH KONECNE UMI!!!
Dejte urcite vedet jak vam to pomohlo.
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 25.01.2013 22:37
od fofok
Spíš mi z toho plyne ponaučení.Nekupovat novej model hned,ale počkat,protože při dnešní složitosti a rychlovývoji se plno věcí dolaďuje za provozu.
Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem
Napsal: 25.01.2013 22:45
od lucky.jack
To jsou ty dětský nemoci...