Stránka 2 z 10

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 10.02.2013 16:33
od stano.
No. Tycky stabilizatoru nie je rozumne menit pri zdvihnutej jednej strane. Vtedy su kolesa v nerovnakej vyske a stabilizator je vykruteny. Tycky mozu byt pod mechanickym napatim. Neviem ako to ma presne FF II.
Da sa to vymenit doma. Ak tie matky povolis. Casto byvaju poriadne zazrate.

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 10.02.2013 17:12
od foki
jardab21 píše:Jasně, doma se to dá vyměnit doma, stačí sundat kolo, zvednout pod ramenem a odšroubovat, práce na chvíli.

tohle mi prijde jako rada na vymenu pruziny bez stahovaku :huraa:

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 14:55
od ZaQik
chlapi, nestraste me ... co pokazim (nebo co muzu pokazit), kdyz tycky vymenim postupne, tj. nejprve auto zvednu na jedne a pak na druhe strane

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 16:38
od Jardak
Je lepší zvednout obě strany současně. Pokud zvedneš jenom jednu stranu, tak bude stabilizátor našponovanej a pokud se ti starou tyčku podaří vyškubnout, tak novou tam asi těžko narveš. Zamysli se nad funkcí stabilizátoru a pochopíš proč tomu tak je... :wink:

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 17:16
od ZaQik
zvednu jednu stranu, sundam kolo, podlozim kotouc a auto dam niz ... tim se tycka uvolni sama (prestane drzet napravu)

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 17:23
od Jardak
Dělej jak myslíš, ale než to na ten kotouč pustíš, tak ho k náboji přitáhni matkami.
Proč to dělat jednoduše když to jde složitě..... :D

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 17:41
od ZaQik
a nejaky argument? nebo vecny popis nasledku? nebo jen prazdne fraze ...

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 19:19
od Jardak
Co ti na to říct.... :nixw: Drobnej rozdíl je - zvedneš celej předek a pohodlně bez námahy tyčky vyměníš.
Pokud to budeš dělat postupně, tak musíš buď montpákou stabilizátor přepružit do potřebný polohy, nebo zmáčknout pružící jednotku.
Vzhledem k tomu, že budeš měnit obě strany, tak nevím co řešíš...

Máš rok 2009, kolik máš najeto, že tyčky už klepou?

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 20:06
od ZaQik
57kkm, vesmes po rozbitych okreskach v okoli ... klepe jen jedna, ale uz poradne :(

zaver si beru ten, ze vymenou nejdriv jedne a pak druhe strany nic nepokazim

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 20:54
od Medmen
ZaQik: bral si originál, Delphi, nebo jinou značku? Protože mě to taky čeká ..

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 22:06
od ZaQik
velky sef radil "febi nebo moog" ... vybral jsem febi

febi stoji asi 3x min nez original

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 22:11
od tomason
A co Meyele heavy duty ?O Delphi někdo psal nic moc.
Já jsem za 90 tisíc tyčky na TDCI neměnil za to jsem urval silentblok ramena.

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 22:32
od Medmen
ZaQik píše:velky sef radil "febi nebo moog" ... vybral jsem febi
febi stoji asi 3x min nez original

Díky, kouknu ..

Jinak rozsah cen je taky pěknej - od 321,- po 889,- v Kelly :bebng:

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 22:40
od stano.
Delphi tycky po 20t km sa mi zacinaju ozyvat znova :( A to si na jamy davam pozor, auto na nerovnostiach (napr. kolajnice) setrim.

ZaQik: Mozes robit aj po stranach. Ale musis podlozit koleso, aby sa pruzina naspat stlacila a uvolnil sa stabilizator. Ja sa tiez priklanam k Jardakovmu sposobu. Dvihnut predok na stojky a vymenit to naraz.

Re: tyčky stabilizátoru

Napsal: 04.07.2013 22:46
od lucky.jack
Čeká mě to nejspíš taky. V listopadu STK tak nechci mít problém...Nemyslím si, že by měl být problém, když vyměním nejdřív jednu a potom druhou stranu. Ono taky ne každý má možnost zvednout auto na pákový hever...