2.0 TDCi 100kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od V12 » 08.01.2013 21:53

Tiez som mal 2.0TDCI. Jazdil som 11 km do roboty a 11 km spat domov, 70% dialnica, zvysok mesto. V lete spotreba 6.3/100 pri jazde okolo 100-110, po zrychleni na 130 - 140 cez 7. V zime nebol problem pokorit 8/100 pri co len trocha ostrejsej jazde. Ked som v mrazoch lietal 130, spotreba sla k 9/100. Kedze motor mal pri dialnicnom limite 2500 otacok, nebolo to pren trapenie ani za studena. V zime sa mi nepodarila ani jedna fakt dlha trasa, 50 km tam a 50 spat sa pri 130 dalo uhrat aj pri minusovej teplote za 7/100. 2.0TDCI produkuje tak malo tepla, ze v zime trpi aj motor, aj sofer, aj posadka - proste to nekuri.
Ked sa s tym budes motat po meste, pocitaj s hodne velkou spotrebou a kedze bez DPF to uz nebude, tak si pridaj aj potencialne problemy s naftou v oleji a inymi DPF bonusmi. Tento motor sa na kratke trasy absolutne nehodi. A ked natrafis na nejaky vyhoneny kram po amaterskom rally jazdcovi, pekne sa Ti to predrazi. K tomuto pridam iba tolko, ze s 2.0TDCI sa inym ako rally sposobom snad ani jazdit neda :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od Klvys » 09.01.2013 00:19

tak jako jezdim i normalní dalky ne furt jen 10km jezdim tak ruzně mezi vesnicema ale spíše jde oto jestli se fakt stava že tenhle motor ma 200 tisic treba a je potřeba počítat s turbem vstříkama a hlavně jestli bych ho teda neoddělal ježděním spíše vesnice-mesto :) plyn nechci zaprve za 2 roky konci bomba tak chci to jeste za neco prodat a nedam tadyk unas 8 a vice klacku za novou... a ještě ktomu kdyz to ma na tachaku 120 ale mozna to bude mít i 200

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od Sobull » 09.01.2013 08:06

Stanley_vy píše:Leju naftu, olej, eolys a měním filtry. Ale taky mám najeto 88 tis. km.
Kromě eloys jsem na tom stejně a mám 180 tis.
V12 píše:proste to nekuri.
Ne nutně. Mně jde vlažnej vzduch prakticky po nastartování a teplej po pár stovkách metrů. myslím, že to má nejaký příhřev v topení.
Klvys píše:vím že jsou zastanci nafty
Třeba já, ale stejně ti řeknu: vykašli se na to. Není to motor pro tebe. Jednak s touhle skladbou jízd se mu spíš pomstíš a na spotřebě zas tolik neušetříš. Druhak když vidím, jak šetříš na různých dílech, tak tady je všechno opravdu dražší než na benzín. Když nechceš dát 8 za bombu, jak se budeš tvářit na turbo nebo spojku za 20 nebo 30?
Klvys píše: kdyz to ma na tachaku 120 ale mozna to bude mít i 200
To má 95% tdci v našich bazarech, takže si asi moc nepomůžeš.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od spoofan » 09.01.2013 10:19

Me sel teda vlazny vzduch az po par km, takze jsem sedel hezku v bunde :)

Osobne jsem byl s tim motorem spokojen, ale vim, ze jezdenim po meste jsem ho trapil, nebo alespon me to tak prislo.

Jinak myslim, ze treba frantik ma 2.0tdci v mondeu a jezdi s tim po meste.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od smoula » 09.01.2013 10:30

Jo, hele já to mám do práce cca 18km, z toho většinu času po okruhu(Jížní spojka) a když je kolem nuly, tak se mi auto zahřeje na provozní teplotu až tak 1km před prací... Takže diesel na ježdení v zimě po městě opravdu není :wink:

// Ale zase je pravda, ež jedu 80 na 5tku tedy cca lehce nad 1500 otáček, takež to bude možná i tím...

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od foki » 09.01.2013 12:54

ws tim topenim u sobula taky cumim , me se galaxy ohreje tak po 10km podle okolni teploty ( mam to do budejc 12km ) a kdyz je jó mraz tak nekdy i v budejcich jen slabe temperuje .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5822
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od Stanley_vy » 09.01.2013 13:26

Já mám taky elektrický příhřev a musím říct, že do dvou kilometrů už fouká vlažný vzduch a po pěti kilometrech už je v autě příjemně i v teplotách pod nulou. Takže pokud vím, že nepojedu pár km, bunda jde vždy dolů.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od smoula » 09.01.2013 13:37

Jak poznám, že tam mám elektrický příhřev?

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od Sobull » 09.01.2013 13:40

Z etisu mi vyjede "s dodatečným vzduchovým topením", pokud je to ono.
Ještě se mi zdá, že je to možná závislý na nastavení ofuku. Na AUTO to tak nehřeje, ale když si pustím ofuk na tělo a namířím výdechy na volant, tak si tím normálně ohřívám ruce po ometání sněhu. Vlažný to fouká fakt prakticky hned.

foki: abysme si rozumněli, mluvím o topení. Voda se taky ohřeje až za pár km.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od Mr.Zdenda » 09.01.2013 19:31

Tak to mně přijde, že to topí téměř hned. Celoročně mám klimu na 22C, ještě si zatopím pod zadkem a není problém.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od Klvys » 09.01.2013 19:50

Ja mam teď benzinaka termostat normalně funguje ale teply vzduch mi jde v autě až tak po 7-10 km

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5822
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od Stanley_vy » 09.01.2013 20:59

Dneska stálo od 7 do 18 hodin před prací. Když jsem přišel teploměr ukazoval venku 1°C, klima na auto a 22°C, než jsem vyjel z parkovacího místa a zastavil na prvním semaforu po cca 20 m, foukal z ventilace vlažný vzduch. Na dvě minuty jsem zapnul vyhřívání do sedačky a už mi nic nechybělo. :mrgreen:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od V12 » 10.01.2013 17:00

Zavidim. Takto nekuri ani moj benzinak.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od cereus » 11.01.2013 00:01

Mne sa osvedcil taky postup, ze kurenie nedavam od zaciatku naplno. Najprv staci jemne temperovat, motor sa zohreje podstatne rychlejsie a potom uz kuri paradne. Celkovo je to efektivnejsie ako kurit naplno od zaciatku. Vysledok je taky, ze motor sa neskutocne dlho zohrieva a aj tak poriadne dlho nekuri. Radsej vydrzim prvych 5 minut a potom mam hned teplucko.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od Mr.Zdenda » 11.01.2013 07:24

Nevím proč bych nepoužíval od začátku, navíc klasika v zimě je že zapínám ofuk na přední sklo na max a s tím se zapne i výhřev předního + zadního okna. Mrknu jestli je potřeba brát to škrabkou(přední sklo většinou ne díky výhřevu), objedu si boční skla, sednu a už vidím ja se předek roztýká.. Hned to fouká vlahý vzduch.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti