Stránka 2 z 3
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 08.01.2013 21:53
od V12
Tiez som mal 2.0TDCI. Jazdil som 11 km do roboty a 11 km spat domov, 70% dialnica, zvysok mesto. V lete spotreba 6.3/100 pri jazde okolo 100-110, po zrychleni na 130 - 140 cez 7. V zime nebol problem pokorit 8/100 pri co len trocha ostrejsej jazde. Ked som v mrazoch lietal 130, spotreba sla k 9/100. Kedze motor mal pri dialnicnom limite 2500 otacok, nebolo to pren trapenie ani za studena. V zime sa mi nepodarila ani jedna fakt dlha trasa, 50 km tam a 50 spat sa pri 130 dalo uhrat aj pri minusovej teplote za 7/100. 2.0TDCI produkuje tak malo tepla, ze v zime trpi aj motor, aj sofer, aj posadka - proste to nekuri.
Ked sa s tym budes motat po meste, pocitaj s hodne velkou spotrebou a kedze bez DPF to uz nebude, tak si pridaj aj potencialne problemy s naftou v oleji a inymi DPF bonusmi. Tento motor sa na kratke trasy absolutne nehodi. A ked natrafis na nejaky vyhoneny kram po amaterskom rally jazdcovi, pekne sa Ti to predrazi. K tomuto pridam iba tolko, ze s 2.0TDCI sa inym ako rally sposobom snad ani jazdit neda

Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 00:19
od Klvys
tak jako jezdim i normalní dalky ne furt jen 10km jezdim tak ruzně mezi vesnicema ale spíše jde oto jestli se fakt stava že tenhle motor ma 200 tisic treba a je potřeba počítat s turbem vstříkama a hlavně jestli bych ho teda neoddělal ježděním spíše vesnice-mesto

plyn nechci zaprve za 2 roky konci bomba tak chci to jeste za neco prodat a nedam tadyk unas 8 a vice klacku za novou... a ještě ktomu kdyz to ma na tachaku 120 ale mozna to bude mít i 200
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 08:06
od Sobull
Stanley_vy píše:Leju naftu, olej, eolys a měním filtry. Ale taky mám najeto 88 tis. km.
Kromě eloys jsem na tom stejně a mám 180 tis.
V12 píše:proste to nekuri.
Ne nutně. Mně jde vlažnej vzduch prakticky po nastartování a teplej po pár stovkách metrů. myslím, že to má nejaký příhřev v topení.
Klvys píše:vím že jsou zastanci nafty
Třeba já, ale stejně ti řeknu: vykašli se na to. Není to motor pro tebe. Jednak s touhle skladbou jízd se mu spíš pomstíš a na spotřebě zas tolik neušetříš. Druhak když vidím, jak šetříš na různých dílech, tak tady je všechno opravdu dražší než na benzín. Když nechceš dát 8 za bombu, jak se budeš tvářit na turbo nebo spojku za 20 nebo 30?
Klvys píše: kdyz to ma na tachaku 120 ale mozna to bude mít i 200
To má 95% tdci v našich bazarech, takže si asi moc nepomůžeš.
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 10:19
od spoofan
Me sel teda vlazny vzduch az po par km, takze jsem sedel hezku v bunde
Osobne jsem byl s tim motorem spokojen, ale vim, ze jezdenim po meste jsem ho trapil, nebo alespon me to tak prislo.
Jinak myslim, ze treba frantik ma 2.0tdci v mondeu a jezdi s tim po meste.
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 10:30
od smoula
Jo, hele já to mám do práce cca 18km, z toho většinu času po okruhu(Jížní spojka) a když je kolem nuly, tak se mi auto zahřeje na provozní teplotu až tak 1km před prací... Takže diesel na ježdení v zimě po městě opravdu není
// Ale zase je pravda, ež jedu 80 na 5tku tedy cca lehce nad 1500 otáček, takež to bude možná i tím...
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 12:54
od foki
ws tim topenim u sobula taky cumim , me se galaxy ohreje tak po 10km podle okolni teploty ( mam to do budejc 12km ) a kdyz je jó mraz tak nekdy i v budejcich jen slabe temperuje .
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 13:26
od Stanley_vy
Já mám taky elektrický příhřev a musím říct, že do dvou kilometrů už fouká vlažný vzduch a po pěti kilometrech už je v autě příjemně i v teplotách pod nulou. Takže pokud vím, že nepojedu pár km, bunda jde vždy dolů.
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 13:37
od smoula
Jak poznám, že tam mám elektrický příhřev?
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 13:40
od Sobull
Z etisu mi vyjede "s dodatečným vzduchovým topením", pokud je to ono.
Ještě se mi zdá, že je to možná závislý na nastavení ofuku. Na AUTO to tak nehřeje, ale když si pustím ofuk na tělo a namířím výdechy na volant, tak si tím normálně ohřívám ruce po ometání sněhu. Vlažný to fouká fakt prakticky hned.
foki: abysme si rozumněli, mluvím o topení. Voda se taky ohřeje až za pár km.
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 19:31
od Mr.Zdenda
Tak to mně přijde, že to topí téměř hned. Celoročně mám klimu na 22C, ještě si zatopím pod zadkem a není problém.
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 19:50
od Klvys
Ja mam teď benzinaka termostat normalně funguje ale teply vzduch mi jde v autě až tak po 7-10 km
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 09.01.2013 20:59
od Stanley_vy
Dneska stálo od 7 do 18 hodin před prací. Když jsem přišel teploměr ukazoval venku 1°C, klima na auto a 22°C, než jsem vyjel z parkovacího místa a zastavil na prvním semaforu po cca 20 m, foukal z ventilace vlažný vzduch. Na dvě minuty jsem zapnul vyhřívání do sedačky a už mi nic nechybělo.

Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 10.01.2013 17:00
od V12
Zavidim. Takto nekuri ani moj benzinak.
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 11.01.2013 00:01
od cereus
Mne sa osvedcil taky postup, ze kurenie nedavam od zaciatku naplno. Najprv staci jemne temperovat, motor sa zohreje podstatne rychlejsie a potom uz kuri paradne. Celkovo je to efektivnejsie ako kurit naplno od zaciatku. Vysledok je taky, ze motor sa neskutocne dlho zohrieva a aj tak poriadne dlho nekuri. Radsej vydrzim prvych 5 minut a potom mam hned teplucko.
Re: 2.0 TDCi 100kw
Napsal: 11.01.2013 07:24
od Mr.Zdenda
Nevím proč bych nepoužíval od začátku, navíc klasika v zimě je že zapínám ofuk na přední sklo na max a s tím se zapne i výhřev předního + zadního okna. Mrknu jestli je potřeba brát to škrabkou(přední sklo většinou ne díky výhřevu), objedu si boční skla, sednu a už vidím ja se předek roztýká.. Hned to fouká vlahý vzduch.