Příspěvek
od standap » 24.03.2014 11:53
Doplním informace jak jsem s klíčem dopadl, snad se to bude někomu hodit.
Klíček „proměřil“ známy na osciloskopu. RFID (pro Ford Power) vysílal, ale podstatně slaběji. DO vysílal na několika frekvencích, signál jakoby „lítal“. Druhý den DO zase fungoval – odemykal/zamykal, nicméně startovat pořád nešlo.
Nějakou dobu jsem to dále neřešil, až kdy jednou ráno přestal fungovat i druhý klíček – key not detect. Po utlumení paniky a testu nové baterie v DO v obou klíčích jsem na 1 hod odpojil baterku a hurááá první klíček, do té doby nefunkční, opět startuje. Ale musí zůstat zasunutý pod volantem. Ten druhý je KO (RFID), DO funguje.
Jinak nový klíček ve Fordu + práce 2856,-
Ještě info dle technika z Fordu – k párování klíče v IDS musí být oba klíče funkční, jinak nejde párování dokončit a zneplatní se i ten první. Párování jde ale pouštět opakovaně. Takže pokud budete chtít otestovat nějaký co nefunguje, mějte v záloze nějaký další, jinak už neodjedete.
Je: S-Max MK1 2.0 EcoBoost, Titanium S, MANUAL!
Je: Fiesta MK8 1.0, Rychlost Pumy
Byl: Mondeo MKIV 2.5T, Kombi, TITANIUM-X, LPG