
Mám i pocit že turbo zabírá razantněji a dříve jak předtím (dříve cca 1.900ot/min, teď tak cca 1750 ot/min), asi je je to důkladným vypláchnutím turba a saní vniklou naftou

Díky mému elaborátu, jsem se alespoň dostal k informaci v čem spočívá "regenerace", "repase" a kompletní generálka CR čerpadel.
nejčastější závadou (85%) na CR čerpadle je mechanicky vadný řidicí ventil.(1900,- bez DPH) v tom spočívá "regenerace" čerpadla co nabízejí různé diesel servisy. čerpadlo pouze rozeberou a zkontrolují, pokud je tam něco vadného, např. lozisko, gufero, jedná se uz o "repasy", a pokud je spatná i vysokotlaká čast napr. pistky vačka atd jedna se o kompletní generálku. ceny se ruzní, "regenerace" od 6500, "repase" cca od 11500,- a kompletní generálka od 21.000,-
většina diesel servisů provádejíci tyto opravy ani nemají kontrolní stolici

Tak se dělají prachy pánové

Pro varovaní uvádím diesel servis, kde jsem si nechal "pouze" zkontrolovat cerpadlo, a kde mě ho vlastně zničily a navíc způsobily že musela jit hlava dolů

Jedna se o firmu Beneco (http://www.beneco.cz)