Stránka 2 z 90
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.05.2013 18:43
od Dixo
CaHY píše:ta 1.6 nejede zrovna o moc lepe
presne tak. Jak me ten trihrnek nadchnul, tak 1.6ecoboost zustal za ocekavanim.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.05.2013 19:02
od Anduril
coze?

Si delate srandu ne?

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.05.2013 12:08
od C4R3W
No, s 1.6 EB bych to nesrovnaval a s Andurillem bych se zavodit nepokousel:) 1.0 jede paradne v kontextu, ze je to litrovy trivalec a chova se jako, rekneme, atmosfericka osmnactistovka (ackoliv vetsina lidi, kterou vezu, tipuje dvoulitr). Proc zustal za ocekavanim? Vice ridicu, vice nazoru, tak jsem jen zvedav
Andurill: Koukam, zes taky vymenil Fofo2 za Fofo3 a to celkem zahy - vzpominam si, ze jsme spolu predloni resili startovani

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.05.2013 12:26
od Anduril
No FF2 jsem mel 3 roky a chtel jsem zase neco trochu lepsiho a silnejsiho

Protoze u me 1.6EB naplnil veskera ocekavani (i v tezsim Mondeu), tak jsem zvolil tento motor.
1.0EB jede hezky, ale 1.6EB je jinde, zvlaste ta silnejsi verze (118/134kW) dokaze pekne potahat. A rozdil ve spotrebe neni zas tak dramaticky - a kdyz se na to slape, tak mozna ani zadny neni.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.05.2013 12:39
od C4R3W
FoFo2 byla fajn kara, ale ja byl na prasky z toho kratkyho zprevodovani (pri 160 km/h na dalnici to tocilo 4800rpm a zralo to i travu vedle silnice), pak stacilo se jen projet 3kou, zjistil jsem, ze komfort a odhlucneni je nekde uplne jinde, a o 14 dnu pozdeji uz jsem mel novyho fesacka zamluvenyho na showroomu

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.05.2013 13:18
od Anduril
To mas pravdu. Komfort, odhlucneni, to je u FF3 na vysoke urovni. Kdyz jsem si pak sedl do FF2, pripadal jsem si jak v nejake stare mrse

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.05.2013 13:26
od stano.
Mne na vsetkych novych autach chyba hydraulicke servo

Len treba kupit nove skor, ako bruselski zeleni fasisti schvalia DPF aj do benzinovych motorov.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.05.2013 13:33
od Anduril
Njn, jenze s hydraulickym servem neudelas moderni vychytavky typu automaticke parkovani, navraceni do jizdniho pruhu a podobne

Jako co se tyce presnosti rizeni, tak hydraulicky posilovac u FF2 byl lepsi (nemel jsem moc tu cest s el.hydraulickym), ale zase z pohledu pohodli je ten ve FF3 super (ve meste, pri parkovani) a nakonec i na mensi presnost/mene informaci od volantu se da zvyknout a uz mi to tak ani neprijde - rozhodne jsou hure naladena auta s el. posilovacem.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.05.2013 13:38
od C4R3W
Nehlede na to, ze 1.6ka ve FoFo3 ten hydraulickej jeste ma

Ja sice automaticky parkovani ani lane assistant nemam, ale ten promennej ucinek je bozi - ve meste preposilovany, na dalnici to prijemne ztvrdne:) Navic, pri prazskym parkovani potrebuju obcas plnej rejd a tocit s hydraulikou do dorazu tomu servu zrovna neprospiva...
Ale nezabihejme od tematu, nebo dostaneme vynadano

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.05.2013 14:22
od pcjoe
Vynadáno snad ne. Já jsem jak houba po informacích o autě, na které čekám.
Přecházím z trochu jiných vod a je to pro mne velká změna. Dříve jsem měl Mondeo 2.2TDCi 155k, ale už mělo nějaký ten rok a protože se vytříbily nějaké potřeby, tak jsme se rozhodli pro menší nové auto a kvůli nájezdu padla volba na benzín. Vůbec jsem nevyužíval výkon toho auta a naopak ho šetřil, takže menší motor byl jasný. Jen jsme si chtěli zachovat komfort a naopak si ho trochu polepšit.
Takže i téma jako posilovač nejsou k zahození. Tuším, že v Titaniu je již ten "proměnlivý".
Narazil jsem ještě na téma paliva E85. To se doufám taky motoru týká

. Ale do nového se mi to nějak nechce dávat, i podle takřka nulové přidané hodnoty nebo skoro žádné úspory. Ale podle všeho je pro to auto přizpůsobené.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.05.2013 16:07
od C4R3W
Typ posilovace rizeni nezavisi na vybave, to je podle motorizace

Pokud si dobre vzpominam, 1.6 63 kW a 1.6 77 kW maji hydrauliku, ostatni motory elektriku (vcetne 1.6 92 kW, coz je motorizace dostupna uz jen s Powershiftem).
Kazdopadne ano, Fofo2 s hydraulikou mel komunikativnejsi rizeni, Fofo3 ho nema o tolik tupejsi, aby to vadilo -> o gumovym rizeni znamym z VW nemuze bejt rec

Ve finale u me vede elektrika prave kvuli promennymu ucinku a vetsine km nalitanych po Praze nebo na dalnicich...
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.05.2013 16:24
od pcjoe
No jo, máš recht

. Blbě jsem to přečetl. Ona ta hydraulika je tam u Tit. proškrtlá, protože už se tam 1.6 neobjevují. Blbě jsem to pochopil.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 18.05.2013 21:49
od V12
Nahanal som sa s kamaratom, ktory ma FFIIIEB125. Bol som prekvapeny, ako to ide. Kym som dvojliter nemal roztoceny na 4000 rpm, utekal mi, v 4500 sa to nejako vyrovnalo a po 5000 uz mala citelne navrch atmosfera. Ked to ale porovnam komplexne, vyhodu tych par koni navrch atmosfery vyvazuje vyrazne nizsia spotreba toho trojhrnca. Plynulou jazdou sa aj s 2.0i viem dostat pod 7/100, staci ale jeden prejazd mestom s par zastavkami na semaforoch a hned je priemerka o liter - dva hore. Takze ano, po tejto stranke sa motor podaril. Uvidime, ked to bude mat najazdene 150 tisic. Pretoze ked som sa na pumpe rozpraval s jednym tipkom s firemnym kombikom FFIIIEB125, po 75 tisic km reklamacia hlucneho turba a servis sa hodne cukal, ze nevhodne pouzivanie auta. Ako to bolo v realite, netusim. Mozno to turbo naozaj odrovnal vlastnou vinou.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 19.05.2013 12:16
od Nicco
Firmeny turboBENZIN a na Slovensku? Neverim
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 20.05.2013 09:45
od C4R3W
Toz, o vikendu jsem jel na Vysocinu, takze jsem se schvalne soustredil na poklesy rychlosti v kopcich a pripadne podrazovani... V aute 2 osoby + kramy na vikend, v kufru pracka (normalni rodinna pracka, krasne se tam vesla:)), zapnuta klimatizace, cestovni rychlost 160-170 km/h. Na 5ku jsem musel podradit jednou, kdyz mi pred cumak vletel jakysi trotl v fobii a musel jsem zpomalit na 110, jinak vsechny kopce vzal EB statecne na 6ku. Kdyz rychlost zacala klesat, stacilo lehce pridat, turbo prifouklo a jelo se dal:) Pouze v jednom tahlejsim stoupani auto zpomalilo asi na 155, ale tam to zpomalovalo vsem.
Takze asi tak k podrazovani:)
V12: Co se tvyho zavodu tyce, 1.0EB ma maximum kroutaku k dispozici v rozmezi 1500-4500rpm, takze to by vysvetlovalo, ze atmosfera v nizsich otackach nestihala:) Nicmene zajimavy srovnani, kdyz jsem mel FF2, nadaval jsem si, ze jsem ho nestih koupit s dvoulitrem:)