Příspěvek
od offo » 04.11.2015 19:15
Ahoj páni, mám teraz dvoch focusov . Staršieho 1,8 TDDi a teraz novšieho 2,0 TDCi.
A teraz k tej nádrži.
Ak to tam nemáte , odporúčam to tam ani nedorábať.
Máte o možný problém menej.
Môj prípad! Išiel som do zahraničia , auto naložené, a ešte doma som išiel natankovať.
Dojazd iba 50km. Murphy zapracoval.
A čo myslíte ? Nádrž som neotvoril ! Štift ktorý ju zatvára sa spriečil či zasekol a bolo o zábavu postarané.
Motorček centrálu pracoval ,ale cuplík bol zaseknutý a mne neostávalo nič iné len použiť môj starší focus I . A mal som šťastie že som bol doma !!!!!!
No ak by som mal v nádrži o čosi viacej a idem tankovať niekde v Rakúsku tak Vám poviem asi by ma porazilo.
Oprava bola síce ľahká / rozborka , zbrúsenie štiftu na menší priemer aby ľahko chodil, poskladanie skúška- funguje / ale skúste to urobiť niekde na pumpe boh vie kde.
Inak aj koleso musíte demontovať aby ste sa k tomu dostali.
Tak ak si to chcete dorobiť a zamknúť v presvedčení , že sa Vám k tomu nikto nedostane. Omyl, vylomí to len tak . Veď jemu to bude jedno.
To je teda len moja rada.
A čo som čítal na rôznych fórach nie som prvý čo sa mu to stalo.
Premýšľajte !!!!!
Tento system nie je moc domyslený.
FoFo kombi 1,8 Tddi 66kw r.v.2004 plus FoFo II kombi 2,0 TDCi Ghia